Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2023

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ Θοδωρή Κορωναίου- Δήλωση



 Φίλες και Φίλοι,

Η ανακοίνωση των υποψηφίων Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ για το ψηφοδέλτιο της Πρέβεζας, αποτελεί σημείο καμπής για την πολιτική μου δραστηριότητα. Είναι γνωστό ότι παρότι έθεσα υποψηφιότητα δεν επιλέχθηκα.
Ευχαριστώ τους εκατοντάδες συμπολίτες, τόσο τα μέλη του κόμματος αλλά ιδιαίτερα τους φίλους και συνεργάτες από άλλους πολιτικούς χώρους και όλες τις περιοχές του Νομού μας, που από την αρχή και όλο το διάστημα, στήριξαν την υποψηφιότητά μου και στάθηκαν δίπλα μου. Αυτοί και μόνο ήταν και είναι η δύναμή μου, τιμώντας με τη ψήφο τους το πρόσωπο μου, σε όλες τις εκλογικές διαδικασίες που συμμετείχα διαχρονικά και με συνέπεια.
Μοναδικός σκοπός της υποψηφιότητάς μου ήταν να θέσω στην διάθεση του λαού του Νομού μας τις γνώσεις, την εμπειρία και τις ικανότητες μου. Να προσφέρω με αγάπη και ανιδιοτέλεια, με ένα διαφορετικό πολιτικό λόγο και ήθος, στον τόπο που ζω, ότι κέρδισα από αυτόν και να συμβάλλω στην καλυτέρευση της ζωής των ανθρώπων της εργασίας που αγωνίζονται να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της καθημερινότητας, να ζήσουν με αξιοπρέπεια και να δημιουργήσουν, σε ένα αντίξοο και πολλές φορές εχθρικό, κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον.
Εξάλλου είναι γνωστό ότι δεν είμαι ανεπάγγελτος και ποτέ δεν είδα την ενασχόληση μου με τα κοινά ως επαγγελματικό καταφύγιο, το αντίθετο μάλιστα, δραστηριοποιούμαι από μικρός στον ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό ιδιωτικό τομέα και δεν αποσκοπώ στο να βιοποριστώ από μισθοδοσίες ενασχόλησης με τα κοινά και διορισμούς σε δημόσιες θέσεις.
Δηλώνω παρών και παραμένω ενεργός με περισσότερη θέληση, δύναμη, και πείσμα να ασχολούμαι με τα κοινά με την ίδια περπατησιά, τόσο στον επαγγελματικό μου κλάδο ως Πρόεδρος του ΓΕΩΤΕΕ, αλλά και στον χώρο της τοπικής Αυτοδιοίκησης, όπου με τοποθέτησε η ψήφος των συμπολιτών μου και μόνο, έχοντας ως μοναδικό γνώμονα ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του.

Θοδωρής Κορωναίος Γεωπόνος Μελετητής
Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε Πρέβεζας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!