Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Κωνσταντίνος Παπαδιώτης από τον συνδυασμό του Δημήτρη Γιολδάση

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο
Δήλωση ανεξαρτητοποίησης υπέβαλε πριν λίγο ο Σύμβουλος του Συνδυασμού  "Δήμος για τον Πολίτη" του Δημητρίου Γιολδάση που είχε εκλεγεί στην Δ.Ε Κρανιάς, με αποτέλεσμα οι συσχετισμοί στο ΔΣ του Δήμου Ζηρού να διαμορφώνονται  ως εξής ¨
13 Συμβνούλους ο Δήμαρχος Νίκος Καλαντζής 12 ο Δημήτριος Γιολδάσης 1 ο Μενέλαος Γείτονας του ΚΚΕ και ένας ανεξάρτητος "μεμονωμένος" Παπαδιώτης Κωνσταντίνος!
Η επιστολή ανεξαρτοποίηση του κ Παπαδιωτη :


Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,

με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την ανεξαρτητοποίησή μου από το συνδυασμό «Δήμος για τον Πολίτη». 

Η πολιτική μου φιλοσοφία και κυρίως η έως σήμερα ενασχόλησή μου με τα κοινά,  που πάντα ήταν συνυφασμένη με την ιδιοσυγκρασία μου, δεν μου επιτρέπει την άσκηση μιας στείρας αντιπολίτευσης και υιοθέτησης θέσεων και πρακτικών που από τη μία ευαγγελίζονται και επαιτούν συνεργασία με την Δημοτική Αρχή και από την άλλη δημιουργούν εντυπώσεις, υποβαθμίζοντας την ουσία και τον πραγματικό ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει μία παράταξη προς όφελος των πολιτών.  

Ευχαριστώ για την έως και σήμερα συνεργασία μας τον επικεφαλής της παράταξης «Δήμος για τον Πολίτη», αναγνωρίζω τη μεγάλη προσφορά του στο Δήμο μας, αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω τις επιταγές του σύγχρονου αυτοδιοικητικού μοντέλου που διαμορφώνει νέες αντιλήψεις περί διοίκησης και αντιπολίτευσης.

Παρακαλώ όπως γνωστοποιήσετε την παρούσα μου επιστολή προς το σώμα.
                                                
                                                     

                                                             Με εκτίμηση 
Κωνσταντίνος Παπαδιώτης
                                Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος

                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!