Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΖΗΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ



Υπεβαλα σήμερα ΠΕΜΠΤΗ 14-02-2013 την παραίτηση μου στο Δ.Σ της ομάδας διότι υπέπεσαν εις
την αντίληψη μου πράγματα τα οποία δεν συναδουν στην ευρηθμη λειτουργία της ομαδας και δεν μπορούσα να καταλαβω μεχρι τωρα διοτι ήταν άγνωστα για μένα. Η ομάδα κανει μια πολύ δύσκολη προσπάθεια να μην υποβιβαστει,όμως σ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια εχει να αντιμετωπίσει εκτός από τις αντικειμενικές δυσκολίες τις εποχής και κάποια εμπόδια που ξεφυτρώνουν ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ διαταρασσωντας το κλίμα της ομάδας.Καποιες ΗΞΕΙΣ ΑΦΗΞΕΙΣ παικτών και κυρίως κάποια ΤΡΙΚ ´´παραγοντων´´ μέσουσης  της αγωνιστικής περιόδου είχαν ως μοναδικό στόχο την δημιουργία εμποδίων στην ομάδα,για προσωπικά οφέλη  τα οποία καμμιά σχέση δεν έχουν με τις δικές μου προθέσεις οι οποίες ήταν να βοηθήσω με όποιον τροπο μπορώ την ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ  της πόλης μας που κάποιοι θέλουν να την μικρυνουν.Οι μαχαιριες πισω απο την πλατη των ποδοσφαιριστών,και του προπονητη στο στυλ ´´ελα να σου πω κατι στο αυτί´´ηταν στην ημερήσια διαταξη μετα απο καθε αγωνα,και ειδικα μετα απο ηττες!Διεπιστωσα οτι καποιοι προσπαθουν να αποποιηθουν των μεγαλων ευθυνων τους και να περισωσουν οτι προλαβουν απο τα οσα συνεβησαν τα τελευταια δυο χρονια!Η τεχνική ηγεσία και οι ποδοσφαιριστές  ειναι οι μονοι που δε φταινε σε τιποτα!Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ εχει παρά  πολυ καλους ποδοσφαιριστες και καλους χαρακτηρες!Το προβλημα του ΕΘΝΙΚΟΥ είναι καθαρα ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ και φυσικα,αναλαμβανω κι εγω τις ευθυνες που μου αναλογουν!Αυτο ομως το προβλημα του ΕΘΝΙΚΟΥ το διοικητικο πρεπει να λυθει αν θελουμε να συνεχισει να υπαρχει η ομαδα μας με συνεχομενες Γενικες Συνελευσεις μετά το πέρας του πρωταθλήματος  απο τον Απριλιο ως το καλοκαιρι με ατομικές προσκλήσεις σε όλους όσους αγαπούν τον ΕΘΝΙΚΟ  με εγγραφη μελων και διοικηση σοβαρων ανθρώπων  που αγαπουν την ομαδα διοτι κοσμος υπαρχει,χρειαζεται ομως αρκετη οργανωση παραμεριζοντας ΟΛΟΙ τις οποιες προσωπικες μας διαφορες!Δυστυχως τέτοιες μεγάλες ομάδες όπως ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΑΣ,πρεπει να διοικουνται με σοβαροτητα και υπευθηνοτητα κι όχι με χαζογελακια,ψεμματα,και´´
μπακαλοχαρτά´´!!!Εχω την συνειδηση μου καθαρη γιατι ποτε δε συμμετειχα σε αυτα.Φυσικά και δεν αναφέρομαι στην σημερινή προσωρινή διοίκηση της ομάδας!Θα είμαι δίπλα στην ομάδα όπως πάντα γιατί προέχει η σωτηρία της,οι οποία περνάει από το γήπεδο μας την άλλη Κυριακή με τον Άρη Αιτωλικου όπου θελουμε ΜΟΝΟ ΝΙΚΗ. Και μετά το τέλος του πρωταθλήματος θα τα πούμε...  Εγώ,όταν λέω παραιτούμαι,ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ!!!
Ο παραιτηθείς Γενικός Αρχηγός
          ΖΗΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!