Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Επιστολή καταγγελία από τον Κολιό Δημήτριο


Σχετικά με την πρώτη προκήρυξη για το ΚΔΑΠ Φιλιππιάδας Δήμου Ζηρού και την ακύρωσή της από το ΑΣΕΠ-σύμφωνα με το έγγραφο που μου απέστειλε-έρχεται να προστεθεί στο προσωπικό μου αρχείο ακόμη ένα έγγραφο-δικαίωση ως προς το πρόσωπό μου. Ειδικότερα, είχα ζητήσει από την ΚΕΔΗΖΗ, μέσω εισαγγελικής παραγγελίας, κάποια έγγραφα, διότι, είμαι σε συζήτηση ασφαλιστικών μέτρων με την ΚΕΔΗΖΗ (ασφαλιστικά μέτρα που υπέβαλε εναντίον μου η ΚΕΔΗΖΗ). Η ΚΕΔΗΖΗ αρνήθηκε να μου ταχορηγήσει, αναφέροντας ότι είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού Δικαίου και ως εκ τούτου δεν υποχρεούται στη χορήγηση των παραπάνω στοιχείων. Ακολούθησε αναφορά μου στον Συνήγορο του Πολίτη, και σύμφωνα με έγγραφο που μου απέστειλε, τονίζει ότι: Σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του αρ. 25 παρ. 4 του ν. 1756/88. ο εισαγγελέας πρωτοδικών β) δικαιούται να παραγγέλει στις υπηρεσίες του δημοσίου, των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των οργανισμών κοινής ωφέλειας και όλων των επιχειρήσεων του δημοσίου τομέα, να παραδώσουν έγγραφα ή να χορηγήσουν αντίγραφά τους, όταν το ζητήσουν νομικά ή φυσικά πρόσωπα που έχουν δικαίωμα ή έννομο συμφέρον...>>.
Η ΚΕΔΗΖΗ συνιστά κοινωφελή επιχείρηση του Δήμου Ζηρού, δηλαδή επιχείρηση του δημοσίου τομέα και δεν καθίσταται σαφής ο ακριβής λόγος για τον οποίον, σύμφωνα με το προαναφερόμενο έγγραφό σας, θεωρείτε ότι δεν υποχρεούται στη χορήγηση των παραπάνω στοιχείων. Πρόκειται για κοινωφελή επιχείρηση ΟΤΑ (κατά τις διατάξεις του αρ. 107 του ν. 3852/10, όπως ισχύει), δηλαδή για επιχείρηση που σαφέστατα ανήκει στον δημόσιο τομέα. Συνεπώς, ο Συνήγοροςτου Πολίτη θεωρεί ότι η επίκληση μη ύπαρξης υποχρέωσης εκ μέρους της ΚΕΔΗΖΗ όσο αφορά τη χορήγηση των αιτηθέντων στοιχείων, δεν έχει νομικό έρεισμα.
Κοντολογίς, πέραν της απάντησης-δικαίωσης του ΑΣΕΠ, ως προς εμένα και της αυτεπάγγελτης μήνυσης, έρχεται πλέον να προστεθεί στο προσωπικό μου αρχείο και το έγγραφο-δικαίωση του Συνήγορου του Πολίτη, αφού, η ΚΕΔΗΖΗ αρνήθηκε να μου χορηγήσει κάποια έγγραφα, διότι, στα ασφαλιστικά μέτρα με θίγει και με συκοφαντεί τόσο ως άνθρωπο όσο και ως επιστήμονα!!
Κολιός Δημήτριος,
Ιστορικός, Αρχαιολόγος, Υπ. Διδάκτων Παν/μίου Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!