Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Γαλάζια αμηχανία στην Ήπειρο και βουλευτική… αφωνία!

 


Σε αμηχανία έχει περιέλθει η γαλάζια παράταξη στην Ήπειρο μετά τις εξελίξεις που υπήρξαν στο θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων και τον απόλυτο κυβερνητικό αιφνιδιασμό με την ψήφιση τροπολογίας με την οποία αφαιρεί όλες τις αρμοδιότητες από την Περιφέρεια.

Η παρέμβαση της κυβέρνησης σε ένα ζήτημα που είχε εξελιχθεί σε γόρδιο δεσμό με εμπλεκόμενους την Περιφέρεια Ηπείρου, τον ΦΟΔΣΑ και την Αειφορική (θυγατρική της ΤΕΡΝΑ) ήταν θέμα χρόνου όμως οι περισσότεροι εκτιμούσαν ότι θα συνέβαινε μετά από διάλογο και συζήτηση.

Η ψήφιση της συγκεκριμένης τροπολογίας θεωρήθηκε ως πολιτικό άδειασμα στον Περιφερειάρχη Ηπείρου ο οποίος από την πλευρά του απάντησε με την πολύ βαριά έκφραση ότι πρόκειται για πραξικόπημα.

Στο διάστημα των τελευταίων ημερών και στο παρασκήνιο λέγεται ότι οι κορυφαίοι υπουργοί της Κυβέρνησης που υπέγραψαν την τροπολογία δεν γνώριζαν το περιεχόμενο του άρθρου.

Η άγνοια φυσικά –αν υπήρξε- δεν δικαιολογείται ούτε μπορεί να δώσει άλλοθι σε κανέναν.

Αυτοί που βρίσκονται πραγματικά σε αμηχανία και έχουν περιέλθει σε πλήρη αφωνία είναι οι επτά γαλάζιοι βουλευτές της Ηπείρου.

Βρισκόταν στη Βουλή κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου ή όχι, έχει ελάχιστη σημασία… Αν δεν γνώριζαν, πέρασαν αρκετές μέρες και προφανώς έμαθαν τι συνέβη.

Παρόλα αυτά δεν υπήρξε το παραμικρό σχόλιο, η παραμικρή αντίδραση.

Καμία αναφορά από τον Πρόεδρο της Βουλής Κώστα Τασούλα, καμία αναφορά από τον Υφυπουργό Περιβάλλοντος Γιώργο Αμυρά ο οποίος συνυπάρχει στο ίδιο υπουργείο με τον Γενικό Γραμματέα Στερεών Αποβλήτων που φαίνεται ότι έχει ενεργή ανάμειξη στα… απορρίμματα της Ηπείρου…

Καμία αντίδραση από τον Υφυπουργό Γιώργο Στύλιο, τους βουλευτές Μαρία Κεφάλα, Βασίλη Γιόγιακα και Στέργιο Γιαννάκη.

Όσο για τον Σταύρο Καλογιάννη… Ο Περιφερειάρχης στη συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής ισχυρίστηκε ότι γνώριζε το συγκεκριμένο άρθρο και ο ίδιος αναμένεται να απαντήσει στην συνέντευξη τύπου που έχει προγραμματίσει για την ερχόμενη Δευτέρα.

Η αιφνίδια αντιπαράθεση Περιφέρειας  και Κυβέρνησης σε χρόνο που μυρίζει εκλογές, έχει ως αποτέλεσμα ένα εξαιρετικά βαρύ κλίμα στη γαλάζια παράταξη χωρίς κανείς να μπορεί να εκτιμήσει και την συνέχεια που θα υπάρξει…

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2022

ΤΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

 Οι σκληρές συνθήκες ζωής, οι άτεγκτοι νόμοι, η αδυσώπητη αδιαφορία και το τελευταίο σημείωμα στην κόρη του!...



...
​​Του Χρήστου Μέγα*

Με μια αυτοκτονία ίσως κουκουλώνονται περισσότερα προβλήματα, απ όσα οδήγησαν τον τραγικό αυτόχειρα στο απονενοημένο.

Η περίπτωση του Χ., που έθεσε τέλος στη ζωή του την περασμένη Τρίτη το απόγευμα, φροντίζοντας με ένα τρόπο και την ταυτόχρονη αποτέφρωσή του, έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνία της Άρτας. Αλλά έχει πολύ περισσότερες επιπτώσεις. Με τεράστιες κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές διαστάσεις.

Δεύτερο παιδί μιας οικογένειας που ζούσε στην απόλυτη φτώχεια βγήκε στη βιοπάλη μέσα στα άγουρα νιάτα του: αμέσως μετά το Δημοτικό! Φιλόπονος και εξαιρετικά έξυπνος, φιλότιμος και κοινωνικός αναδείχθηκε σε έναν από τους καλύτερους εναερίτες εργάτης του δικτύου της ΔΕΗ. Ακολούθως αναλάμβανε ως εμπειροτέχνης έργα του ΟΤΕ.

Μέχρι που η ψηφιοποίηση περιόρισε τα έργα στις τηλεπικοινωνίες. Αλλά η στροφή του στην καλλιέργεια στέφθηκε από πλήρη αποτυχία. Χωρίς ο ίδιος να ευθύνεται. Για ακατανόητους λόγους η πολιτεία απαγορεύει την καλλιέργεια της «ζαμπέλας», δεν επιτρέπει την εμπορία τσίπουρου από αυτό το ανθεκτικό κλήμα.

Έδωσαν τάμπλετ χωρίς ρεύμα…
 
Οι εξελίξεις ήταν κατακλυσμιαίες. Στην οικογένεια του Χ, την σύζυγό του και κυρίως το ανήλικο κοριτσάκι τους, έκαναν έξωση από το διαμέρισμα. Η πολιτεία τους έκοψε και το Ελάχιστο Κοινωνικό Εισόδημα.
 
Το χειμώνα του 2020-21 εν μέσω πανδημίας, όταν τα παιδιά σχολικής ηλικίας έλαβαν από ένα τάμπλετ για να κάνουν τηλεργασία, η μικρή κόρη, μόλις 10 ετών τότε, ζούσε κάτω από τις πιο άθλιες συνθήκες: Κυριολεκτικά σε μια αποθήκη χωρίς θέρμανση, χωρίς ρεύμα, χωρίς ηλεκτρικό φως!  Με τάμπλετ «χάρισμα» της πολιτείας, αλλά δίχως ρεύμα να το φορτίζει, δίχως internet για να κάνει μάθημα… 

Μετά από υποδείξεις η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Αρταίων επισκέφθηκε την οικογένεια. Το επίδομα επανήλθε, αλλά η οικογένεια δεν είχε την αναγκαία κοινωνική υποστήριξη. Η πολιτεία δεν μπόρεσε να διαθέσει ένα μικρό διαμέρισμα για μια τόσο ευαίσθητη παιδική περίπτωση!

Με την συνδρομή και οικείων του νοικιάστηκε ένα νέο διαμέρισμα στην πόλη, αλλά οι λογαριασμοί ρεύματος κατέκλυζαν το νοικοκυριό. Ο Χ. δεν μπορούσε να επισκεφθεί την οικογένειά του. Το αυτοκίνητο δεν είχε ασφάλεια, δεν είχε περάσει ΚΤΕΟ, δεν είχαν καταβληθεί τέλη κυκλοφορίας, δεν υπήρχαν τα χρήματα για τα καύσιμα προκειμένου να μετακινηθεί από την αποθήκη, όπου συνέχισε να εργάζεται και να παράγει, προς την πόλη.

Έτσι, σε όλες τις στερήσεις, στην ευάλωτη ψυχολογία του Χ. προστέθηκε και η απώλεια της τρυφερής αγκαλίτσας!

Και να πεις ότι δεν εργαζόταν; Ότι δεν παρήγαγε; 

- Αλλά, αν πήγαινε να κλαδέψει ακτινίδια, να μαζέψει μανταρίνια, οι αγρότες (και λογικά) ήθελαν «εργόσημα». Κάτι που αυτομάτως σήμαινε το κόψιμο του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος. Η μικρή θα πήγαινε πίσω στην αποθήκη…

- Για να πουλήσει κρασί χρειαζόταν τιμολόγια. Κανείς που χρωστάει στην εφορία δεν μπορεί να το κάνει…

- Το τσίπουρο κηρύχτηκε σε διωγμό. Τα καφενεία και τα εστιατόρια, κυνηγημένα από όλες τις κρατικές υπηρεσίες, οι οποίες είχαν να δραστηριοποιηθούν από την εποχή της… ποτοαπαγόρευσης, την αστυνομία, την εφορία, την αγορανομία κάνουν καθημερινές επιδρομές. Με ένα λάθος νόμο σε τυλίγουν σε μια κόλλα χαρτί…

Μην ψάχνετε λοιπόν ευαίσθητοι, κατόπιν εορτής, αναλυτές γιατί ο Χ. εγκατέλειψε με τόσο τραγικό και αδυσώπητο τρόπο τον άδικο τούτο κόσμο.
 
Το λέει στο τελευταίο του σημείωμα. «Συγνώμη κόρη μου που δεν μπόρεσα να σου προσφέρω όλα όσα ήθελα...»

Προφανώς ανορθόγραφα. Αλλά, με τον τρόπο που μόνο ένας γονιός μπορεί να απευθυνθεί στο παιδί του. Και ας μην φταίει…

Υ.Γ. Ελπίζω να μην χρειαστεί κάποια νεώτερη καταγγελία αναφορικά με την αναγκαία συνδρομή (οικονομική και ψυχολογική) που χρειάζεται η οικογένειά του! 

*Ο Χρήστος Μέγας είναι Δημοσιογράφος, Γραμματέας του Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2022

Κρυστάλλινα τα νερά στα παράλια της Ηπείρου και με ευρωπαϊκή… βούλα!



 Νερά να τα πιεις στο ποτήρι στις παραλίες της Ηπείρου. Η καθαρότητα επιβεβαιώνεται μέσα από την ετήσια έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμούς Περιβάλλοντος.

Από την έκθεση προκύπτει η σημαντική βελτίωση της ποιότητας των υδάτων κολύμβησης για τις περισσότερες χώρες της Ευρώπης.

Η ετήσια έκθεση για τα νερά όπου μπορεί κάποιος να κολυμπήσει εξέτασε σχεδόν 22.000 σημεία στην ενδοχώρα και τις παράκτιες περιοχές στα κράτη μέλη της ΕΕ.

Στην Ήπειρο, μεταξύ άλλων βρέθηκαν στο μικροσκόπιο οι παραλίες: Πλαταριά, Γαλλικός Μώλος, Μπέλα Βράκα, Ζάβια, Μέγα Άμμος, Αγία Παρασκευή, Αρίλλας, Καραβοστάσι, Σαρακήνικο, Βάλτος, Κρυονέρι, Λύχνος, Αμμουδιά, Αλωνάκι, Λούτσα, Βράχος, Λυγιά, Μύτικας, Κανάλι, Καστροσυκιά, Καλαμίτσι, Παντοκράτορας και Κυανή Ακτή.

Στην κορυφή της κατάταξης βρίσκεται η Αυστρία, γνωστή για τις πολλές, όμορφες και πεντακάθαρες λίμνες.

Αμέσως μετά στον βαθμολογικό πίνακα βρίσκονται τέσσερα μεσογειακά φαβορί για διακοπές: Μάλτα, Ελλάδα, Κροατία και Κύπρος. Η Δανία και η Γερμανία είναι οι άλλες χώρες όπου περισσότεροι από 9 στους 10 τοποθεσίες έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία.

Η Πορτογαλία βρίσκεται στο Νο. 10, με 88,5%, ενώ η Ιταλία (87,9%) και η Ισπανία (87,4%) βρίσκονται στη 12η και 13η θέση αντίστοιχα.

Η Γαλλία ακολουθεί πιο κάτω στην κατάταξη, με 75,7%, ενώ η Πολωνία κατέλαβε τη χαμηλότερη θέση με μόλις 44,5%.

Η αξιολόγηση συντάχθηκε από τον ΕΟΠ σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Οι τοπικές και εθνικές αρχές έλαβαν δείγματα νερού κατά τη διάρκεια της κολυμβητικής περιόδου και τα ανέλυσαν για τους τύπους βακτηρίων που υποδηλώνουν ρύπανση από τα λύματα και την κτηνοτροφία.

Στη συνέχεια τα νερά κρίθηκαν «άριστα», «καλά», «επαρκή» ή «φτωχά», σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Σύσσωμη καταδίκη του ξυλοδαρμού δημοτικού συμβούλου στον Δήμο Ζηρού

 


Ο Δήμαρχος και σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ζηρού καταδικάζει με τον πλέον απερίφραστο και κατηγορηματικό τρόπο την αήθη επίθεση που δέχτηκε Δημοτικός Σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, έξω από το Δημαρχείο Φιλιππιάδας, μετά το τέλος της χθεσινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου.

«Εκφράζουμε την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξή μας προς τον συνάδελφο Δημοτικό Σύμβουλο και υπογραμμίζουμε σε όλους τους τόνους, ότι η βία είναι απολύτως καταδικαστέα στην κοινωνική και πολιτική ζωή του τόπου μας.

Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίζει τη διακοπή κάθε συνεργασίας με τον επιτιθέμενο, ο οποίος λόγω της επαγγελματικής του ενασχόλησης έχει συνεργαστεί κατά το παρελθόν με τον Δήμο και την έναρξη όλων των απαιτούμενων διαδικασιών διοικητικής αποβολής του από καταληφθείσα δημοτική έκταση». 

Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ

 Η νέα νομαρχιακή επιτροπή κατ' αλφαβητική σειρά αποτελείται από τους εξής:

1)ΓΚΟΡΟΓΙΑ ANNA (Εκλέγεται)
2)ΚΕΤΙΚΟΓΛΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΣ (εκλέγεται)
3)ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ (εκλέγεται)
4)ΚΩΤΣΗΣ ΜΙΧΑΗΛ (εκλέγεται)
5)ΛΕΝΤΖΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (εκλέγεται)
6)ΝΟΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (εκλέγεται)
7)ΝΤΑΚΟΥΛΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΡΙΟΣ (εκλέγεται)
8)ΠΗΛΙΟΥ ΣΥΛΒΙΑ (εκλέγεται)
9)ΣΥΓΚΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ (εκλέγεται)

Ο νέος γραμματέας της οργάνωσης θα αναδειχθεί μέσα από την νέα 9μελή επιτροπή. 
































Οι σταυροί και όσοι εκλέγονται στην Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ…στην Αρτα


 


Αποτελέσματα εκλογικής διαδικασίας του ΠΑΣΟΚ -ΚΙΝΑΛ Δήμου Ζηρου

 




Σάββατο 7 Μαΐου 2022

Εκλογική Διαδικασία της Κυριακής 8ης Μαΐου, για: - την ανάδειξη νέων οργάνων Νομαρχιακών Οργανώσεων (Ν.Ο.) και Τοπικών Οργανώσεων (Τ.Ο.).

 


- την εκλογή αντιπροσώπων για το 3ο Συνέδριο του Κινήματος Αλλαγής.

- την επιλογή του ονόματος της Παράταξης.

Οι Ν.Ε. θα αποτελούνται από επτά έως δεκαπέντε μέλη και συγκεκριμένα:

- οι Ν.Ε. μονοεδρικών περιφερειών θα είναι επταμελείς,

- διεδρικών: εννεαμελείς,

- τριεδρικών και τετραεδρικών: εντεκαμελείς,

- πενταεδρικών έως και επταεδρικών: δεκατριαμελείς, και

- από οκταεδρικές και άνω περιφέρειες, οι Ν.Ε. θα είναι δεκαπενταμελείς (βλ. συνημμένο πίνακα).

11. Η σταυροδοσία για τις Ν.Ε. θα είναι ίση με το 20% του εκλεγόμενου οργάνου ήτοι:

  • Έως 7 μέλη: 1 σταυρός
  • 9 – 11 μέλη: 2 σταυροί και
  • 13 – 15 μέλη: 3 σταυροί

Η σταυροδοσία για τις συντονιστικές επιτροπές (Σ.Ε.) των Τ.Ο. ορίζεται λόγω και του όγκου των μεγάλων αστικών κέντρων:

  • 5 μέλη: 1 σταυρός
  • 7 μέλη: 2 σταυροί

. Για το συνέδριο, μέσω των Τοπικών Οργανώσεων θα εκλεγούν 4.200 αντιπρόσωποι, οι οποίοι κατανέμονται στις οργανώσεις εσωτερικού και εξωτερικού ανάλογα με τον αριθμό ψηφισάντων στη διαδικασία εκλογής Προέδρου της Κυριακής 5/12/2021. Στους δήμους Αθηναίων, Πειραιώς και Θεσσαλονίκης η κατανομή θα γίνει ανά διαμέρισμα σύμφωνα με την καταγραφή ψηφισάντων στα εκλογικά κέντρα που λειτούργησαν κατά την ψηφοφορία της 5/12/2021. Ο πίνακας κατανομής των συνέδρων επισυνάπτεται ως παράρτημα στην παρούσα εγκύκλιο. Για την εκλογή συνέδρων, σύμφωνα με το άρθρο 22 του Καταστατικού, ισχύει η μονοσταυρία και το πλειοψηφικό σύστημα. Σημειώνεται ότι για την εκλογή ενός/μίας συνέδρου, προϋπόθεση είναι ο/η υποψήφιος/α να λάβει τουλάχιστον επτά (7) ψήφους.

1 Για όλα τα όργανα και για τους συνέδρους ισχύουν οι ποσοστώσεις που προβλέπονται στο άρθρο 35 του Καταστατικού του Κινήματος Αλλαγής.

 Δικαίωμα ψήφου θα έχουν τα μέλη του Κινήματος Αλλαγής και όσοι εγγραφούν μέλη μέχρι και την ημέρα των εκλογών της 8/5/2022. Σε όλους του δήμους των εκλογικών περιφερειών της Αττικής πλην των νήσων, και για τους δήμους της Π.Ε. Α’ Θεσσαλονίκης, θα επιδιωχθεί η ηλεκτρονική διασύνδεση των εκλογικών τμημάτων, κατά τα πρότυπα της διαδικασίας που εφαρμόστηκε στην τελευταία εκλογή Προέδρου. Σε όλους τους υπόλοιπους δήμους θα αποσταλεί το μητρώο ψηφισάντων της 5/12/2021, στο οποίο θα έχουν ενσωματωθεί τα εγγεγραμμένα μέλη των αντίστοιχων περιοχών που δεν έλαβαν μέρος στην ψηφοφορία εκλογής προέδρου, καθώς και όσα μέλη εντάχθηκαν στο Κίνημα Αλλαγής κατά το διάστημα 13/12/2021 – 06/05/2022. Όσα μέλη εγγραφούν κατά την ημέρα της ψηφοφορίας, οφείλουν να συμπληρώσουν πλήρως τη σχετική φόρμα εγγραφής μέλους. Σε περίπτωση όπου διαπιστωθεί ότι κάποιο μέλος ψήφισε σε περισσότερα από ένα εκλογικά τμήματα, αυτό θα παραπεμφθεί στην ΕΔΕΚΑΠ με πρόταση διαγραφής.

 Για τη συμμετοχή στην εκλογική διαδικασία της 8/5/2022 απαιτείται υποχρεωτικά η καταβολή αντιτίμου ίσου με το ποσό του ενός (1) ευρώ, η καταβολή του οποίου θα σημειώνεται σε ειδική στήλη της κατάστασης ψηφισάντων, την οποία και θα υπογράφει κάθε μέλος κατά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος.

. Παράλληλα με τη διαδικασία για την εκλογή των νέων οργάνων και των συνέδρων, θα πραγματοποιηθεί και ξεχωριστή ψηφοφορία για το όνομα της Παράταξης.

 Οι υποψήφιοι δικαιούνται να παρίστανται κατά την διαδικασία της καταμέτρησης, αλλά σε απόσταση που δε θα παρακωλύει το έργο της εφορευτικής επιτροπής.

. Τυχόν ενστάσεις υποβάλλονται το αργότερο εντός μίας ώρας από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και κρίνονται επιτόπου από την εκάστοτε εφορευτική επιτροπή. Ένσταση σε δεύτερο βαθμό αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην ΕΔΕΚΑΠ το αργότερο μέχρι και τη Δευτέρα 9/5/2022 και ώρα 14:00. Αντίστοιχα, τυχόν δευτέρου βαθμού ενστάσεις για τη διαδικασία εκλογής συνέδρων στις Οργανώσεις Εργασίας και Επιστημόνων υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ΕΔΕΚΑΠ το αργότερο μέχρι και την Τετάρτη 11/5/2022 και ώρα 14:00.

 Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η εφορευτική επιτροπή συντάσσει, υπογράφει και σφραγίζει το πρακτικό και, μαζί με την κατάσταση ψηφισάντων, το παραδίδει στον γραμματέα της αντίστοιχης Ν.Ε., ο οποίος την επόμενη ημέρα (9/5/2022) το αποστέλλει με ταχυμεταφορά στη διεύθυνση: Χαριλάου Τρικούπη 50, υπόψη ΕΔΕΚΑΠ.

 Η ΕΔΕΚΑΠ, σύμφωνα με το Καταστατικό, έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για την πιστοποίηση του συνόλου των εκλογικών διαδικασιών. Χωρίς την παραλαβή των πρακτικών, τον έλεγχο και την πιστοποίηση των εκλογικών αποτελεσμάτων από την ΕΔΕΚΑΠ, κανένα όργανο δε μπορεί να θεωρηθεί νομιμοποιημένο.


Σε αυτό το νέο ξεκίνημα οφείλουμε, με την ενεργό, μαζική συμμετοχή όλων μας, να συμβάλουμε και να καταδείξουμε ότι το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής επέστρεψε δυναμικά στο πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας μας, διεκδικώντας ρόλο πρωταγωνιστή για το μέλλον του τόπου.

Η συμμετοχή στην εν λόγω εκλογική διαδικασία αποτελεί δημοκρατική υποχρέωση όλων των μελών του Κινήματος και η διασφάλιση αδιάβλητων διαδικασιών είναι η βασική προϋπόθεση για την αξιοπιστία των οργάνων που θα εκλεγούν.

Η ευθύνη όλων μας είναι μεγάλη.

Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Σκιαγραφώντας πρόσωπα που η πολιτική αξία τους είναι ξεθωριασμένη.

 
Κάθε τόσο εμφανίζονται συχνά πρόσωπα που έχουν στηριχτεί από τον μεγάλο πολιτικό χώρο του πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ, έχουν εκλεγεί, έχουν δώσει στην κοινωνία , τους έχει αμείψει η κοινωνία για το έργο τους και χρέος τους σήμερα είναι με σοβαρότητα και αξιοπρέπεια να δώσουν την σκυτάλη σε νέους ανθρώπους που έχουν καινοτόμες ιδέες και θα εξυγιάνουν τον χώρο αλλά και θα δώσουν ανάσα και στους νέους κοινωνικούς αγώνες που έρχονται με το ΚΙΝΑΛ και τα νέα στελέχη του, αναπόφευκτη η πορεία του με νέους ανθρώπους, διότι ο χρόνος αφήνει πίσω πρόσωπα , γεγονότα και καταστάσεις.

Τούτο σημαίνει ότι κανένας δεν είναι μοναδικός και αναντικατάστατος.
Αυτό δεν το έχουν καταλάβει πολλοί, κυρίως όσοι τους σαγηνεύει η εξουσία και θέλουν πάντα να είναι κολλημένοι σε ανώτερες πολιτικές θέσεις, όπως του βουλευτή.
Έτσι ανάλογα το πώς βλέπουν τα ποσοστά του κόμματος παρουσιάζουν και την διάθεσή τους για κοινωνικούς αγώνες μέσω όμως της τοποθέτησής τους σε ανώτερους κομματικούς παράγοντες, θεωρώντας ότι είναι οι καταλληλότεροι.
Έχουν ξεχάσει ότι υπάρχουν και άλλοι που μπορούν να φέρουν την ανανέωση και με μεγαλύτερη πειστικότητα και αποτελεσματικότητα.
Η συμπεριφορά όμως αυτή είναι δηλωτική του πολιτικού τους χαρακτήρα και σεβασμού απέναντι στην κοινωνία που τους στήριξε και απέναντι στην υστεροφημία τους.
Προκαλεί έκπληξη σε πολλούς από εμάς όταν άνθρωποι που εκλέχθηκαν σε αυτοδιοικητικές ύπατες θέσεις, επιλέχθηκαν για βουλευτική θέση έκαναν τον κύκλο τους και ξανά έχουν μια ανησυχία, ώστε να ασχοληθούν ξανά στην πρώτη γραμμή, μη μπορώντας να αντέξουν την ροή του χρόνου και το τέλος του κύκλου τους στον πολιτικό στίβο.
Μάλιστα ιδιαίτερος γίνεται ο προβληματισμός όλων μας πού ήταν αυτοί οι κύριου όταν ο πολιτικός μας φορέας έπνεε τα λοίσθια και χρειαζόταν στήριξη;
Κυρίως από όλους όσοι προτάθηκαν, επιλέχθηκαν και πήραν εξουσία από το μεγάλο κόμμα του ΠΑΣΟΚ για την κοινωνία και όχι για τον εαυτό τους (εδώ είναι που την πλήρωσε ο χώρος ακριβά).
Αντ’ αυτού όλοι εκείνοι που σήμερα ξαναβγαίνουν δειλά δειλά και παραμονεύοντας την ανερχόμενη πορεία του κόμματος του ΚΙΝΑΛ, ως μοναδικοί σωτήρες, ενώ τους έκριναν οι έλληνες πολίτες, πήραν εξιτήριο από τον πολιτικό στίβο.

Σα να μην υπάρχουν ικανοί και ικανές πολίτες που ο χρόνος έχει ωριμάσει ώστε να προσφέρουν, να εργαστούν, να αναδομήσουν τον πολιτικό μας χώρο με απώτερο σκοπό να προσφέρουν στην ελληνική κοινωνία που έχει δεινοπαθήσει από την πολιτική υποβάθμιση, από την αναποτελεσματικότητα πολλών προσώπων που βρέθηκαν σε καίριες θέσεις, από την αλαζονεία της εξουσίας.
Και ερωτούν πολλοί πολίτες που  κατέρχονται στις κάλπες κάθε φορά που τους χρειάζεται το πολιτικό σύστημα;
Αλήθεια δεν υπάρχουν συνεχιστές άξιοι και ικανοί που έχουν καταξιωμένη θέση στην κοινωνία και ο πολιτικός τους κύκλος δεν άνοιξε ποτέ και έχουν και τα προσόντα και την δύναμη να προσφέρουν;
Και μάλιστα ήταν εκείνοι που φύλαξαν τις Θερμοπύλες από το 2010 και δεν φοβήθηκαν να μιλούν με τη γλώσσα της αλήθειας και της δικής τους αξιοπρέπειας και του πολιτικού τους ήθους.
Εκείνοι δεν ήταν οι τέως Νομάρχες, Βουλευτές, Δήμαρχοι, και κάποιοι επώνυμοι με μηχανισμούς.
Ήταν οι απλοί ψηφοφόροι, αγωνιστές με υψηλή κοινωνική καταξίωση και επαγγελματική πορεία και δράση, με πολλά χρόνια στήριξης των αγώνων του ΠΑΣΟΚ στα μετόπισθεν δίχως να έχουν την τάση να αυτοπροβάλλονται και να καταλάβουν θέσεις εξουσίας σα να είναι μόνιμες για τους ίδιους και τους ίδιους.
Η ηγεσία του ΚΙΝΑΛ, πρέπει να δει τα επώδυνα λάθη του παρελθόντος και να πράξει σωστά, δίχως πισωγυρίσματα για το καλό της Ελλάδας!
Πάνω από η πατρίδα και η πολιτική για τον Έλληνα και την ικανή κατάταξη στην παγκόσμια κοινωνία με υψηλούς στόχους, έτσι ώστε να ανεβάσουμε και τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ αλλά και την Ελλάδα που πολύ πόνεσε από τα λάθη των δικών της παιδιών.
Γιατί ο μόνος τρόπος να εμπνεύσουμε πάλι τον κόσμο και να δώσουμε όραμα χειροπιαστό και πραγματοποιήσιμο είναι να επιδιώξουμε μία Νέα Αλλαγή στο χώρο του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού:
με όπλα τον αξιόπιστο πολιτικό λόγο, την Αλήθεια, τη Διαφάνεια, την Αξιοκρατία
με πρόσωπα φορείς νέων ιδεών και καινοτόμων πολιτικών
με συμπαραστάτες ενεργούς πολίτες και δραστήρια κινήματα
Δεν έχει πια χρόνο η Ελληνική κοινωνία να ανέχεται τους εναπομείναντες καιροσκόπους της πολιτικής που αυτή την στιγμή βρίσκονται στο απυρόβλητο.
Γιατί αυτή είναι η ώρα για να οικοδομηθεί η «Μεταπελατειακή» Ελλάδα 

Τετάρτη 6 Απριλίου 2022

Στην αρμοδιότητα του Δήμου…



 Επίσημη απάντηση αναμένεται εντός των επόμενων ημερών από την Περιφέρεια Ηπείρου στο υπόμνημα 200 και πλέον κατοίκων της Φιλιππιάδας με το οποίο ζητούν μέτρα ασφάλειας στο δρόμο που διέρχεται από την περιοχή.

Το συγκεκριμένο τμήμα λειτουργούσε ως κομμάτι της εθνικής οδού Ιωαννίνων- Άρτας.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Περιφέρεια στην απάντησή της θα καταστήσει σαφές ότι ο δρόμος δεν ανήκει στην αρμοδιότητά της ενώ θα αναλύει το νομικό πλαίσιο που ισχύει και θα υποδεικνύει τους φορείς που μπορούν να παρέμβουν.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι ο δρόμος έχει περάσει στην αρμοδιότητα του Δήμου. Απομένει και η επιβεβαίωση.

Με προδιαγραφές του ’60 η Ε.Ο. που διασχίζει τη Φιλιππιάδα – 14 θανατηφόρα τα τελευταία χρόνια Κάτοικοι ζητούν τα αυτονόητα - Υπόμνημα στον Περιφερειάρχη

 


Εθνική Οδός από άλλες εποχές, με τριτοκοσμικές προδιαγραφές, στην οποία έχουν σημειωθεί τα τελευταία χρόνια δεκάδες δυστυχήματα είναι η οδός Σόλωνος Γκίκα στη Φιλιππιάδα.

Πρόκειται για μια οδό μήκους 900 μέτρων, η οποία αποτελεί μέρος της Ε.Ο. Αντιρρίου Ιωαννίνων και η οποία κατασκευάστηκε το 1960. Από τότε παραμένει ως έχει, χωρίς καμία παρέμβαση.

Και μπορεί τότε που κατασκευάστηκε να αποτελούσε μια άριστη επιλογή, αφού αποσυμφόρησε, ως περιφερειακή οδός την οδό Μπιζανίου, σήμερα όμως η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική.

Όπως τονίζουν 211 κάτοικοι της Φιλιππιάδας σε υπόμνημά τους προς τον Περιφερειάρχη Ηπείρου «από περιφερειακή οδός μετατρέπεται σε  κεντρική οδό της πόλης αφού ένθεν και ένθεν της οδού έχει αναπτυχθεί πυκνή πολεοδομική δόμηση, πολλές και ποικίλες επαγγελματικές δραστηριότητες έχουν πρόσοψη στην οδό, το 1ο Δημοτικό Σχολείο (δυναμικότητας 250 μαθητών),  το 1ο ολοήμερο Νηπιαγωγείο , ο Παιδικός Σταθμός της Πόλης , το Δημοτικό Στάδιο, ο ενοριακός Ναός του Αγίου Βησσαρίωνος και το κοιμητήριο του Αγίου Αθανασίου,  εξυπηρετούνται από την οδό Σόλωνος Γκίκα».

Στο υπόμνημα επισημαίνεται μεταξύ άλλων και η μεγάλη αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου της συγκεκριμένης οδού, αφού τα οχήματα από την παράκτια ζώνη και την Πρέβεζα, διέρχονται μέσα από τη Φιλιππιάδα για να εισέλθουν στη Ιόνια Οδό.

900 μέτρα δρόμου μεγάλης κυκλοφορίας, σε τριτοκοσμική κατάσταση, στην οποία δεν κατασκευάστηκαν ποτέ πεζοδρόμια, όπου σε πολλά σημεία της οποίας ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, οι πεζοί αναγκάζονται να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα για τη μετακίνησή τους.

900 μέτρα στα οποία τα τελευταία χρόνια, όπως τονίζουν στο υπόμνημά τους οι κάτοικοι της Φιλιππιάδας, έχουν σημειωθεί 14 θανατηφόρα τροχαία με δεκάδες τραυματισμούς τα δύο από αυτά τους τελευταίους μήνες, που έχουν συγκλονίσει την τοπική κοινωνία.

Ζητούν τα αυτονόητα

Στο υπόμνημά που κατέθεσαν στον Πειφερειάρχη οι κάτοικοι ζητούν τα αυτονόητα:

«Τη σύνταξη και την υλοποίηση μελέτης που θα περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων και βασικές αισθητικές παρεμβάσεις στον κεντρικότερο δρόμο της Φιλιππιάδας, που είναι η οδός Σόλωνος Γκίκα».



Αναλυτικά το υπόμνημα που στάλθηκε στον Περιφερειάρχη Ηπείρου:

Υπόμνημα – Αίτημα  Δημοτών της πόλης της  Φιλιππιάδας

Για κατασκευή πεζοδρομίων και λοιπών αισθητικών παρεμβάσεων στην οδό Σόλωνος Γκίκα

Α. Ιστορικό:  

Η οδός Σόλωνος Γκίκα, που ορίζεται από τις διασταυρώσεις της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων  με την οδό Μπιζανίου,  μήκους    900 μέτρων    κατασκευάστηκε το 1960, αποτέλεσε και λειτούργησε ως τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων.

Η περιοχή, που διέσχιζε η νέα αυτή χάραξη, την εποχή εκείνη ήταν αδόμητη  άρα ως επιλογή ήταν άριστη αφού η Φιλιππιάδα αποκτούσε περιφερειακή οδό και αποσυμφόριζε την οδό Μπιζανίου που ως τότε αποτελούσε τμήμα της Ε.Ο. Αντιρρίου- Ιωαννίνων.

Β. Σημερινή κατάσταση:

Στα 60 χρόνια που πέρασαν η οδός Σόλωνος Γκίκα αλλάζει ρόλο, από περιφερειακή οδός μετατρέπεται σε  κεντρική οδό της πόλης αφού ένθεν και ένθεν της οδού έχει αναπτυχθεί πυκνή πολεοδομική δόμηση, πολλές και ποικίλες επαγγελματικές δραστηριότητες έχουν πρόσοψη στην οδό, το 1ο Δημοτικό Σχολείο (δυναμικότητας 250 μαθητών),  το 1ο ολοήμερο Νηπιαγωγείο , ο Παιδικός Σταθμός της Πόλης , το Δημοτικό Στάδιο, ο ενοριακός Ναός του Αγίου Βησσαρίωνος και το κοιμητήριο του Αγίου Αθανασίου,  εξυπηρετούνται από την οδό Σόλωνος Γκίκα.

Το κυκλοφοριακό φορτίο της οδού έχει αυξηθεί σημαντικά ,γιατί οχήματα από την παράκτια ζώνη και την Πρέβεζα , διέρχονται μέσα από τη Φιλιππιάδα για να εισέλθουν στη Νέα (Ιόνια) Οδό.

Ο δρόμος όμως εξακολουθεί να λειτουργεί με προδιαγραφές του 1960. Πεζοδρόμια δεν έχουν κατασκευασθεί ποτέ. Η κατάσταση τριτοκοσμική. Βλάστηση, λακκούβες  που γεμίζουν νερά όταν βρέχει, αναγκάζουν τους πεζούς να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα για τη μετακίνησή τους.

Την τελευταία δεκαετία έχουν συμβεί δεκατέσσερα (14) θανατηφόρα ατυχήματα και δεκάδες βαρείς τραυματισμοί. Το τελευταίο τετράμηνο δύο σοβαρά ατυχήματα επί της Σόλωνος Γκίκα , το ένα θανατηφόρο και το άλλο με βαρύ τραυματισμό , συγκλόνισαν τη μικρή μας κοινωνία. Αυτός είναι ο λόγος που με επιτάσεως επανερχόμαστε σε παλαιότερο αίτημά μας.

Δεν μας απασχολεί ποιος θα είναι ο φορέας υλοποίησης του έργου, ούτε και το οικονομικό κόστος.

Τι ζητάμε:

Ζητάμε το αυτονόητο. Τη σύνταξη και την υλοποίηση μελέτης που θα περιλαμβάνει κατασκευή πεζοδρομίων και βασικές αισθητικές παρεμβάσεις στον κεντρικότερο δρόμο της Φιλιππιάδας, που είναι η οδός Σόλωνος Γκίκα.

  • Αν θέλουμε ως Πολιτεία και Αυτοδιοίκηση να ισχυριζόμαστε ότι μας ενδιαφέρει  πολίτες (ειδικά  μικρά παιδιά , ηλικιωμένοι) και οχήματα  να κυκλοφορούν με στοιχειώδεις συνθήκες ασφάλειας.
  • Αν θέλουμε να ισχυριζόμαστε ότι σεβόμαστε τον πολίτη.
  • Πόσο κοστολογείται αλήθεια η ανθρώπινη ζωή;                                                                        
Με υπόμνημα που μας έστειλε ο π.Δήμαρχος Μιχάλης Κατραχούρας επισημαίνει οτι;
  • EXOYN ΔIKAIO OI KATOIKOI ΠOY ΔIAMAPTYPONTAI ΓIA TA XAΛIA THΣ OΔOY ΣOΛ. ΓKIKA ΣTH ΦIΛIΠΠIAΔA . APMOΔIOTHTA ΠΛEON ΓIA TA ΠEZOΔPOMIA ΣTO ENTOΣ ΣXEΔIOY ΠOΛHΣ TMHMA THΣ E.O (ΠPATHPIO ΓIOΛΔAΣH- ΠPATHPIO KPITΣIBEΛA) EXEI O ΔHMOΣ ZHPOY KAI OXI H ΠEPIΦEPEIA HΠEIPOY. EΠIΣHΣ ΣTO TMHMA AYTO THΣ E.O OI OIKOΔOMEΣ EΦAPMOZOYN THN OIKOΔOMIKH- PYMOTOMIKH ΓPAMMH TOY EΓKEKPIMENOY ΣXEΔIOY ΠOΛHΣ KAI OXI TO OPIO AΠAΛΛOTPIΩΣHΣ . ANAΛOΓA ΠPOBΛHMATA OΠΩΣ ΓNΩPIZETE ΠAPOYΣIAZEI KAI H OΔOΣ TZABEΛΛA.

Κυριακή 3 Απριλίου 2022

Οι επιπτώσεις στην αγορά ακινήτων από την άνοδο του πληθωρισμού



Σε επιβράδυνση της ανάκαμψης και στον τομέα της ιδιωτικής κατασκευαστικής δραστηριότητας αναμένεται να οδηγήσει η άνοδος του πληθωρισμού λόγω εκτόξευσης του ενεργειακού κόστους.

Σύμφωνα με το Δελτίο Οικονομικών Εξελίξεων της Alpha Bank οι συνέπειες των πολεμικών συγκρούσεων στην Ουκρανία αναμένονται μέσω: της ενδεχόμενης αναβολής υλοποίησης επενδυτικών σχεδίων και άμεσων ξένων επενδύσεων, εξαιτίας της αβεβαιότητας που επικρατεί, εξέλιξη που συμπιέζει μεσοπρόθεσμα την προσφορά κατοικιών.

Δεύτερον, της ανόδου των τιμών των υλικών κατασκευής και του ενεργειακού κόστους και της ενδεχόμενης μετακύλησης μέρους αυτής στις τιμές των κατοικιών.

Τρίτον, σε περίπτωση παρατεταμένης πληθωριστικής πίεσης, μέσω της στροφής των επενδυτών από τις κινητές αξίες στα ακίνητα, προκειμένου να προστατευτούν από τον φόβο ενός ισχυρού πληθωρισμού.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Τραπέζης, οι τρεις παραπάνω παράγοντες μπορεί να επιβραδύνουν, αλλά δύσκολα θα ανακόψουν την ανοδική πορεία της κατασκευαστικής δραστηριότητας, ενώ δρουν μάλλον αυξητικά επί των τιμών των ακινήτων.

Πόσο θα επηρεάσει τα ακίνητα ο πόλεμος

Σύμφωνα με την ανάλυση της Alpha Bank, o βαθμός στον οποίο ο πόλεμος στην Ουκρανία θα επηρεάσει την ελληνική αγορά ακινήτων θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό από τη διάρκειά του. Οι πληθωριστικές πιέσεις που συνδέονται με τις πρόσφατες γεωπολιτικές εξελίξεις έχουν ήδη αυξήσει το κόστος των επιχειρήσεων του τομέα των κατασκευών και αναμένεται να συμπιέσουν τα κέρδη τους, ενώ ενδέχεται μέρος του αυξημένου κόστους να μετακυληθεί στις τιμές των νέων κατοικιών. Ο πληθωρισμός τιμών καταναλωτή επιπρόσθετα δύναται να οδηγήσει σε διάβρωση του πλούτου των νοικοκυριών με αποτέλεσμα τη στροφή τους σε επενδύσεις σε ακίνητα, για την προστασία των αποταμιεύσεων που σωρεύθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημικής κρίσης (19,1 δισ. ευρώ από τον Μάρτιο του 2020, έως και τον Δεκέμβριο του 2021). Αυτό μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της αγοράς ακινήτων, καθώς ο πληθωρισμός μπορεί να λειτουργήσει ως "εργαλείο αποθεματοποίησης πλούτου". 

Από την άλλη πλευρά, ωστόσο, η άνοδος του επιπέδου τιμών, παράλληλα με την κατάργηση των μέτρων στήριξης για την αντιμετώπιση των αρνητικών επιπτώσεων της πανδημίας, που αποτέλεσε έναν από τους παράγοντες συσσώρευσης των καταθέσεων, μπορεί να οδηγήσουν σε μείωση των αποταμιεύσεων, για την κάλυψη του αυξημένου κόστους διαβίωσης και των καταναλωτικών αναγκών.

Φρένο στις επενδύσεις λόγω έλλειψης υλικών

Όπως έχει γράψει το Capital.gr η πολεμική σύρραξη στην Ουκρανία έχει δημιουργήσει σημαντικά εμπόδια στην ανάπτυξη νέων επενδύσεων όχι μόνο λόγω της ανόδου της τιμής των οικοδομικών υλικών αλλά και της έλλειψης πρώτων υλών. 

Ήδη τα αποθέματα υλικών εξαντλούνται και κανείς δεν προχωρά σε νέες παραγγελίες, αφού δεν γνωρίζουν ούτε τις τιμές στις οποίες θα παραλάβουν, ούτε και τον ακριβή χρόνο παράδοσης της παραγγελίας τους. 

"Έχει αρχίσει να καταγράφεται έλλειψη πρώτων υλών στην αγορά και κανείς προμηθευτής δεν παίρνει στην παρούσα φάση το ρίσκο να φέρει νέα υλικά", επισημαίνει ο Θανάσης Τσόκας Πρόεδρος της Ιστός Κατασκευαστική, μία από τις μεγάλες εταιρείες που ειδικεύεται στην μελέτη και κατασκευή Βιομηχανικών Κτιρίων, Αποθηκευτικών Χώρων και Εμπορικών Επαγγελματικών Κτιρίων. 

Σύμφωνα με τον ίδιο "αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούμε να δεσμευτούμε για τον χρόνο ολοκλήρωσης μεγάλων έργων, παρά μόνο για έργα με όγκο εργασιών 2 εώς 3 μηνών". 

Οι ελλείψεις αφορούν κυρίως διαμορφωμένα ελάσματα, σωληνώσεις, μοτέρ ασανσέρ καθώς και βιομηχανικά καλώδια, εξαιτίας των προβλημάτων που υπάρχουν στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω Κίνας, ενώ στερεύουν και τα αποθέματα σιδήρου καθώς μεγάλες χαλυβουργίες παγκοσμίως έχουν κατεβάσει ρολά. 

Παύση εργασιών παρατηρείται και σε πολλά λατομεία, αφού η μεγάλη αύξηση του ενεργειακού κόστους, καθιστά ασύμφορη την λειτουργία τους. 

capital.gr Tης Ελένη Μπότα

Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

Στην ηγεσία κορυφαίοι αξιωματικοί από την Ήπειρο..

 


Μία φουρνιά Κρητικών αξιωματικών αποχώρησε από την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, μία φουρνιά Ηπειρωτών βρίσκεται σε νευραλγικά πόστα.

Πέρα από τον Αρτινό Κώστα Σκούμα, Ηπειρώτης είναι και ο υπαρχηγός της Ελληνικής Αστυνομίας Γιώργος Γιάννινας, που θεωρείται από τους πλέον μάχιμους και επιχειρησιακούς αξιωματικούς.

Ο Γιώργος Γιάννινας κατάγεται από τις Πηγές της Άρτας.

Ηπειρώτης και ο δεύτερος από τους τέσσερις αντιστρατήγους, Γενικός Επιθεωρητής Βορείου Ελλάδος Γιώργος Δούβαλης.

Υποστράτηγοι σε νευραλγικά πόστα είναι ο Χρήστος Κονδύλης από την Πρέβεζα, ο επίσης Πρεβεζάνος Δημήτρης Μάλλιος που αναλαμβάνει το κομμάτι των συνόρων και ο Ηλίας Κοσσυβάκης από την Άρτα που τοποθετείται στις Εσωτερικές Υποθέσεις.

Το παζλ με άρωμα Ηπείρου συμπληρώνεται και από τις πολιτικές θέσεις που κατέχουν Ηπειρώτες στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Ο Λευτέρης Οικονόμου Υφυπουργός, ο Κωνσταντίνος Τσουβάλας Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Τάξης και ο Νίκος Γερασιμίδης στην Διεύθυνση του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.