Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Σύσκεψη για την αεροπορική σύνδεση του Ακτίου με την Αθήνα


H αεροπορική σύνδεση του Ακτίου με την Αθήνα, συζητήθηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Λευκάδα, με πρωτοβουλία του προέδρου του Επιμελητηρίου Λευκάδας, κ.Σκιαδαρέση και την συμμετοχή φορέων από το γειτονικό νησί, την Πρέβεζα, την Πάργα, την Αιτωλοκαρνανία καθώς και εκπροσώπους της αεροπορικής εταιρίας ΑEGEAN. H σύσκεψη, αποτελεί συνέχεια των προσπαθειών που καταβάλλει από το 2009 το Επιμελητήριο της Λευκάδας έχοντας την σύμφωνη γνώμη και των φορέων από τους υπόλοιπους νομούς που εξυπηρετούνται από το Άκτιο. Το παρών στην συνάντηση έδωσαν μεταξύ άλλων ο Αντιπεριφερειάρχης Πρέβεζας Στράτος Ιωάννου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιάννης Γιαμάς, ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Πρέβεζας Γιώργος Φραγκούλης καθώς και εκπρόσωποι συλλόγων και τουριστικών φορέων, οι οποίοι μαζί με τους ομολόγους τους από τους άλλους Νομούς, αναζήτησαν τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος. Η αεροπορική σύνδεση του Ακτίου με την Αθήνα αποτελεί ένα εγχείρημα την αναγκαιότητα υλοποίησης του οποίου αναγνωρίζουν όλοι, τόσο για την εξυπηρέτηση των αναγκών των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής όσο και για την διεύρυνση των τουριστικών της οριζόντων . Οι υπεύθυνοι της AEGEAN άκουσαν με ιδιαίτερη προσοχή τα επιχειρήματα που
ακούστηκαν για το πόσο αναγκαία είναι η αεροπορική σύνδεση του Ακτίου με την Αθήνα και το κλίμα , σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των παρευρισκομένων φαίνεται να είναι θετικό. Οι συζητήσεις γίνονται για αεροπορική σύνδεση, καλώς εχόντων των πραγμάτων από το 2015, για το χρονικό διάστημα από Μάϊο έως και Οκτώβριο. Μέσα στον Αύγουστο θα υπάρξει νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους της εταιρίας η οποία μπορεί μέσω των γραμμών που διαθέτει σε όλο τον κόσμο να ανοίξει νέους δρόμους για το αεροδρόμιο του Ακτίου που εξυπηρετεί την Πρέβεζα, την Πάργα και την Λευκάδα τρεις, από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς της Δυτικής Ελλάδας.

Πήγε στο Νοσοκομείο για ιατρική εξέταση ρουτίνας και κατέληξε νεκρός


NOSOKOMEIO GIATROS17
Ξεκίνησε για μία ιατρική εξέταση απ' αυτές που θεωρούνται ρουτίνας... Όμως, μετά από μία δραματική περιπέτεια, μερικών ημερών, έχασε τη ζωή του.
Οι δικοί του άνθρωποι, ακόμη δεν έχουν ξεπεράσει το σοκ και προσπαθούν να απαντήσουν στο βασανιστικό ερώτημα, αν πρόκειται για ατυχία ή για ιατρική αμέλεια....
Ο άτυχος άνδρας από την Κόνιτσα, πήγε στο νοσοκομείο για μια προγραμματισμένη ιατρική εξέταση (κολονοσκόπηση) αλλά κατέληξε νεκρός.
 Σύμφωνα με τους συγγενείς του οι γιατροί του έδωσαν την απαραίτητη φαρμακευτική αγωγή που απαιτείται πριν από τέτοιου είδους εξέταση η οποία ωστόσο δημιούργησε παρενέργειες.
Ο 70χρονος έφτασε στο νοσοκομείο με εμφανή σημάδια πρηξίματος στην κοιλιακή χώρα αλλά δεν χειρουργήθηκε άμεσα. Η επέμβαση έγινε μετά από έξι ημέρες κι αφού στο μεταξύ είχε πάθει ρήξη εντέρου που με τη σειρά της δημιούργησε σηψαιμία.
Ο ασθενής τελικά έχασε τη μάχη για τη ζωή μετά από ολιγοήμερη παραμονή στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Χατζηκώστα». Εκεί μεταφέρθηκε μετά την επέμβαση στην οποία υπεβλήθη καθώς η Μονάδα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο δεν είχε κρεβάτια.
Οι συγγενείς τους είναι φανερά ενοχλημένοι από τη στάση των ιατρών στο ΠΓΝΙ και θεωρούν ότι δεν επέδειξαν την απαραίτητη προσοχή στον ασθενή αφού χρειάστηκε να περάσουν έξι μέρες από όταν εισήχθη στο νοσοκομείο μέχρι να χειρουργηθεί τελικά.
Η διοίκηση του Νοσοκομείου από την πλευρά της, αναφέρει ότι δεν έγινε αποδέκτης οποιασδήποτε αναφοράς ή παραπόνου προκειμένου να διερευνήσει από την πλευρά της αν όλα λειτούργησαν σωστά ή όχι.
Ωστόσο όπως σημειώνουν πολλές πλευρές, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις ασθενών ή συγγενών τους, που μπορεί να έχουν υποστεί τις συνέπειες της κακής λειτουργίας του συστήματος υγείας και θα βρουν το κουράγιο να τις καταγγείλουν...
Κι αυτό γιατί ακόμη λιγότεροι είναι εκείνοι που πιστεύουν ότι μία καταγγελία θα οδηγήσει και στη δικαίωση. Αντίθετα τις περισσότερες φορές, μεταφράζεται σε μία τεράστια ταλαιπωρία.
EpirusPost.gr

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

BEER. PARTY


Εξαήμερη η γενική έκθεση Άρτας

EKTESIAKO ARTAS

epiruspost.gr
Ξεκίνησαν ήδη από το Δήμο Αρταίων και τη Δημοτική Επιχείρηση οι προετοιμασίες για τη δεύτερη Πανελλήνια Γενική Έκθεση η οποία αντικατέστησε το παζάρι που γίνονταν στην περιοχή, χωρίς όμως στην ουσία να παρουσιάζει και σοβαρές αλλαγές.
Η έκθεση θα πραγματοποιηθεί από τις 27 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 3 Οκτωβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο έχοντας και ως συνδιοργανωτή τον Εμπορικό Σύλλογο.
«Η φετινή έκθεση, με δεδομένη την μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η αντίστοιχη περυσινή , θέτει υψηλούς στόχους τόσο ως προς τον αριθμό συμμετοχής εκθετών, όσο και ως προς την ποιότητα των εκθεμάτων, αλλά και τις εμπορικές συμφωνίες που κατά την διάρκεια της θα συναφθούν.

Στην προσπάθεια μας να στηρίξουμε την ελληνική επιχειρηματικότητα και κατανοώντας την δύσκολη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι , η τιμολογιακή πολιτική μας θα κυμανθεί σε αρκετά χαμηλά επίπεδα .
Για τον λόγο αυτό προσκαλούμε όλους τους επαγγελματίες να δηλώσουν συμμετοχή στην 2η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΡΤΑΣ, δίνοντας τους τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με χιλιάδες επαγγελματίες και απλούς επισκέπτες», σημειώνεται στην ανακοίνωση του Δήμου.

ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΝ

Τριάντα ένας…. από το πανηγύρι στο Νοσοκομείο!


Ξινό τους βγήκε το γλέντι στο πανηγύρι του χωριού. Τριάντα ένας άνθρωποι κατέληξαν στο Νοσοκομείο της Άρτας με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης.
PATOLOGIKHΌλα έγιναν στο χωριό Φλωριάδας όπου γιορτάζονταν ο Προφήτης Ηλίας. Κάποιο από τα εδέσματα που προσφέρονταν, φαίνεται ότι δεν ήταν φρέσκο κι υγιεινό...
Έτσι υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν το πανηγύρι γρήγορα και να καταλήξουν στα έκτακτα περιστατικά του Νοσοκομείου Άρτας για να τους παρασχεθεί η απαραίτητη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.

Και οι τριάντα ένας παρουσίαζαν τα ίδια συμπτώματα, τα οποία πάντως δεν ήταν βαριάς μορφής κι έτσι εξήλθαν αφού έλαβαν τις απαραίτητες οδηγίες για την αντιμετώπιση της κατάστασής τους.
Από το σύνολο των ατόμων, μόνο ένας έχει παραμείνει για νοσηλεία στην Παθολογική Κλινική του Νοσοκομείου Άρτας.

Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

O Ηπειρώτης Δημήτρης Τσιρώνης,νέος Ειδικός Γραμματέας Δία Βίου Μάθησης στο υπουργείο Παιδείας


Αύριο Δευτέρα η επίσημη ορκωμοσία και η ανάληψη των καθηκόντων του

Νέος Ειδικός Γραμματέας Δία Βίου Μάθησης στο υπουργείο Παιδείας τοποθετήθηκε ο πρώην βουλευτής ΠΑΣΟΚ Νομού Άρτας, Δημήτρης Τσιρώνης. Η όρεξη για σκληρή δουλειά του Αρτινού πολιτικού είναι δεδομένη και φυσικά ο ίδιος διαθέτει όλη εκείνη την πολιτική εμπειρία, ώστε να καταφέρει να ανταποκριθεί με αποτελεσματικότητα στις αυξημένες ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας για κατάρτιση, επιμόρφωση και εξειδίκευση. Ο Δ. Τσιρώνης αμέσως μετά από την αποχώρησή του από το ΠΑΣΟΚ, προσχώρησε στο κόμμα του επιστήθιου φίλου του, Ανδρέα Λοβέρδου και τώρα καλείται να αναλάβει ένα κρίσιμο ρόλο σε μια περίοδο εξαιρετικά σημαντική για τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας και την αναβάθμιση της ποιότητας της τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. Αύριο Δευτέρα θα πραγματοποιηθεί η ορκωμοσία και η ανάληψη των νέων καθηκόντων του.

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Το είχαν ξανακάνει!


Συμμορία τριών, πήγε να ξανακλέψει 88χρονη, στον Κερασώνα Φιλιππιάδας!


Συμμορία τριών, πήγε να ξανακλέψει 88χρονη, στον Κερασώνα Φιλιππιάδας!
Χθες (17-07-2014) το πρωί, αστυνομικοί του Αστυνομικού Τμήματος Φιλιππιάδας,  συνέλαβαν τρεις ημεδαπούς (έναν άνδρα και δύο γυναίκες), ηλικίας 35, 46 και 43 ετών αντίστοιχα, για κλοπή.

Συγκεκριμένα, οι τρεις κατηγορούμενοι, χθες το πρωί,  προσέγγισαν 88χρονη ημεδαπή στο σπίτι της στον Κερασώνα Πρέβεζας  και αποπειράθηκαν να αφαιρέσουν αντικείμενα.
Από την αστυνομική έρευνα προέκυψε επίσης, ότι οι ίδιοι δράστες είχαν κλέψει από το ίδιο σπίτι, πριν από ένα μήνα περίπου, το χρηματικό ποσό των (350) ευρώ.
Ενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Φιλιππιάδας και ερευνάται η εμπλοκή των συλληφθέντων σε παρόμοιες έκνομες ενέργειες.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας.

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Πρώτα η απόδειξη…

Γράφτηκε από τον  


Πρώτα η απόδειξη…
-Γιατί θεωρεί η βουλευτής, πως δεν πρέπει να ενημερωθεί άμεσα ο πολίτης, επί των επιχειρημάτων και εγγράφων που έχει στην διάθεσή της, τώρα που το ζήτημα είναι στην επικαιρότητα και συζητείται παντού;



Στην υγιή πολιτική διαδικασία, ο διάλογος απαιτεί αποδείξεις και ντοκουμέντα και στην κρίση του πολίτη, που είναι και ο τελικός αποδέκτης, θα βαρύνει η πλευρά εκείνου, που έχει τα περισσότερα επιχειρήματα και ντοκουμέντα για να αποδείξει τα όσα ισχυρίζεται.
Δεν είμαστε εμείς, που θα πρέπει να έχουμε άποψη, για το αν στην διαμάχη μεταξύ της εφημερίδας «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» και της βουλευτού Όλγας Γεροβασίλη, το δίκιο είναι με την μια ή την άλλη πλευρά. Σ’ έναν δημόσιο διάλογο όμως, που βρίσκεται εν εξελίξει, έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε κάποιες παρατηρήσεις, οι οποίες μπορούν να αποδειχτούν και χρήσιμες.
Έχουμε λοιπόν την εφημερίδα, να παραθέτει κάποια στοιχεία, σε σχέση με την βουλευτή και τα οικονομικά της. Μάλιστα δημοσιεύει και φωτοτυπίες εγγράφων, τα οποία κατά τον συντάκτη, κρίνονται σημαντικά και πρέπει να απασχολήσουν τους θεσμικούς παράγοντες, αλλά και να τεκμηριώσουν αυτό που ισχυρίζεται.
Σε όποια απάντηση θα προέκυπτε με βάση την λογική, αλλά και τον σεβασμό στον δημόσιο διάλογο, θα ανέμενε κανένας απ’ την βουλευτή, να παραθέσει άλλα στοιχεία, ίσως και έγγραφα, τα οποία θα ακύρωναν τα όσα ισχυρίζεται και κακόβουλο (κατά την άποψη της βουλευτού) δημοσίευμα.
Αντί αυτού η βουλευτής βάλει κατά δικαίων και αδίκων! Και δεν φτάνει αυτό… πριν ακόμη αποδείξει το δίκαιό της, παραθέτει και τις απειλές, με βάση τις οποίες «η ηθική δικαίωση της συκοφαντικής απαξίωσης των προσωπικοτήτων, η  αποκατάσταση της βλάβης που επιχειρείται με το δημοσίευμα και την αναπαραγωγή  του, θα διεκδικηθεί -απ’ όλους τους υπεύθυνους- μέσα από τη νόμιμη διαφανή οδό,  που ήδη μελετάνε οι νομικοί μου σύμβουλοι».

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ

ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ  ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ?

Δίδυμο από τον Κεραυνό Θεσπρωτικού τα αδέλφια Γεώργιο και Παναγιώτη Κοιλιό απέκτησε ο Εθνικός Φιλιππιάδας


Ο Παναγιώτης Κολιός σημείωσε 10 γκολ με τον Κεραυνό Θεσπρωτικού την περσινή σεζόν 
στην Γ΄Εθνική.


Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΓΙΑ Β΄ΕΘΝΙΚΗ

 Βόμβα μεγατόνων από τον Εθνικό Φιλιππιάδας

που έφεραν στην ομάδα τον  28χρονο(30-11

1986) μεσοεπιθετικό Χρήστο Σταμούλη από τους καλύτερους παίκτες της περασμένης σεζόν, στην Αναγέννηση Αρτας


 Ο Σταμούλης ήταν από τους πρωταγωνιστές για  να βρεθεί και πάλι στη Γ΄ Εθνική,η Αναγέννηση . αφού ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στους αγώνες μπαράζ ανόδου.
 Ο Χρήστος Σταμούλης έχει φορέσει ακόμη για πολλά χρόνια την φανέλα του Άραχθου Παχυκαλάμου, με τον οποίο είχε ξεχωρίσει με τις εμφανίσεις του. Ο ποδοσφαιριστής  δεν μπόρεσε να τα βρει με την διοίκηση της Αναγέννησης για να συνεχίσει στην ομάδα, και  έκλεισε με τον Εθνικό Φιλιππιάδας!

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Η μεταγραφική ενίσχυση του Εθνικού Φιλιππιάδας συνεχίζεται με αμείωτη ένταση…

Ανανέωσε στον   Εθνικό Φιλιππιάδας ο Αλέξανδρος Δάρδας


Στράτος Ιωάννου: Η επιλογή των Ηπειρώτικων προϊόντων συμβάλει στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας


Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πρέβεζας και Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης για την τουριστική ανάπτυξη της Ηπείρου κ. Στράτος Ιωάννου απέστειλε επιστολή προς τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού (Ξενοδόχοι, Ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων δωματίων, ιδιοκτήτες εστιατορίων, κ.α.) ενθαρρύνοντάς τους να επιλέγουν τα Ηπειρώτικα προϊόντα για τις επιχειρήσεις τους.
Για ένα καλύτερο μέλλον, για μας και ιδιαίτερα για τις επόμενες γενιές."

Με αυτό τον τόπο συμβάλλουν τόσο στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, των παραγωγών, κτηνοτρόφων και αλιέων της Ηπείρου, αλλά επίσης αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επισκέπτες που επιλέγουν την Ήπειρο.
Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής:
"Αγαπητοί Συνεργάτες και Φίλοι
Όπως όλοι γνωρίζουμε τα Ηπειρώτικα αγροτοκτηνοτροφικά προϊόντα και αλιεύματα είναι απαράμιλλης ποιότητας. Τα φρούτα και τα λαχανικά, τα οπωροκηπευτικά, το λάδι, το κρασί, το τσίπουρο, το μέλι, το γάλα και το τυρί, τα αλλαντικά, τα βότανα, τα ψάρια και τα θαλασσινά και όλα τα προϊόντα της Ηπειρώτικης γης και θάλασσας έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά και γεύση. Γι’ αυτό και προτιμώνται στο εξωτερικό και έχουν διεθνή φήμη.
Προτιμώντας τα Ηπειρώτικα προϊόντα στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τουρισμό, αφενός δίνουμε την ευκαιρία στους επισκέπτες να γευτούν και να απολαύσουν την ποιότητα των Ηπειρώτικων προϊόντων και αφετέρου βοηθάμε τους παραγωγούς και τους κτηνοτρόφους και τους αλιείς να συνεχίσουν να τα παράγουν. Επιπλέον, βοηθάμε την ελληνική οικονομία, εθνική και τοπική, καθώς τα χρήματα παραμένουν στον τόπο μας, σε μια εποχή ιδιαιτέρως δύσκολη.
Σας ενθαρρύνω θερμά να συνεχίσετε να υποστηρίζετε τον Ηπειρώτη παραγωγό, αγοράζοντας τα εξαιρετικά μας προϊόντα, όπως και ο Ηπειρώτης αγρότης και κτηνοτρόφος, και κάθε ένας από εμάς υποστηρίζουμε την Ηπειρώτικη τουριστική επιχείρηση και κάθε Ηπειρώτικη και Ελληνική επιχείρηση.

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Μετατίθεται για άλλη ημερομηνία το διεθνές πρωτάθλημα ITF FUTURES 10000$ στη Φιλιππιάδα

Μετατίθεται για άλλη ημερομηνία το διεθνές πρωτάθλημα ITF FUTURES 10000$ στη Φιλιππιάδα

Με δελτίο τύπου ο ΑΓΟ Φιλιππιάδας γνωστοποίει ότι μετατίθεται για άλλη ημερομηνία το διεθνές πρωτάθλημα ITFFUTURES10000$ που επρόκειτο να διεξαχθεί  στη Φιλιππιάδα από 1 έως 7 Σεπτεμβρίου 2014.
Η ανακοίνωση του ΑΓΟ Φιλιππιάδας:
«Σας ενημερώνουμε ότι το διεθνές πρωτάθλημα ITFFUTURES10000$ που επρόκειτο να διεξαχθεί  στη Φιλιππιάδα από 1 έως 7 Σεπτεμβρίου 2014, μετατίθεται για άλλη ημερομηνία που θα οριστεί από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αντισφαίρισης και την Ε.Φ.Ο.Α.».
Το Δ.Σ. του Α.Γ.Ο.Φ

ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ

Πήρε Διαμαντόπουλο ο Εθνικός Φιλιππιάδας 


Πήρε Διαμαντόπουλο ο Εθνικός Φιλιππιάδας (φωτο)
Σε μία ακόμα μεταγραφική κίνηση προχώρησε ο Εθνικός Φιλιππιάδας στην προσπάθεια που κάνει να ενισχυθεί ενόψει του νέου πρωταθλήματος. Συγκεκριμένα οι «κυανόλευκοι» γνωστοποίησαν την απόκτηση του 22χρονου (9-12-1994) αμυντικού μέσου Κώστα Διαμαντόπουλου.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής ξεκίνησε στην Προοδευτική Περάματος, και μετά έπαιξε στον ΠΑΟ Κρύας, και πέρυσι στον Θρίαμβο Σερβιανών
PREVEZA SPORTS

Δεκάδες καταγγελίες στην Ήπειρο για… φακελάκι!! Ψηλά στη λίστα γιατροί και νοσοκομεία


FAKELAKI 14 7 14
Βαθιά συνδεδεμένο με το δημόσιο σύστημα υγείας παραμένει το φακελάκι. Μπορεί οι υποθέσεις που δημοσιοποιούνται και φτάνουν στις αίθουσες των δικαστηρίων να είναι ελάχιστες, όμως η διαφθορά στο χώρο της υγείας ζει και βασιλεύει.
Μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα www.edosafakelaki.org της φερώνυμης μη-κερδοσκοπικής, ψηφιακής δημοκρατικής πλατφόρμας που έχει ιδρύσει η κυρία Χριστίνα Τρεμόντι, είναι ενδεικτική του μεγέθους του χρηματισμού στα νοσοκομεία και στο χώρο της υγείας.

Από τον Οκτώβριο του 2012 ο ιστότοπος έχει δημοσιοποιήσει περίπου 2.000 ιστορίες διαφθοράς, με εκείνες που αφορούν «φακελάκι» σε νοσοκομεία να αποτελούν τη μερίδα του λέοντος. Συγκεκριμένα, έχουν αναρτηθεί 1.085 καταγγελίες για «φακελάκι», συνολικού τζίρου 1,9 εκατ. ευρώ!
Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν από το Νομό Ιωαννίνων έγιναν 54 καταγγελίες για φακελάκια συνολικού ύψους 72.670 ευρώ.
Στο Νομό Άρτας οι καταγγελίες είναι επτά για φακελάκια ύψους 53.350 ευρώ.
Στο Νομό Θεσπρωτίας έγιναν πέντε καταγγελίες για συνολικό ποσό 650 ευρώ, και στο Νομό Πρέβεζας οι καταγγελίες είναι μόλις δύο για ποσό 650 ευρώ.
Η πιο πρόσφατη από τις καταγγελίες αφορά σε ορθοπεδικό στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων ο οποίος ζήτησε για επέμβαση το ποσό των δύο χιλιάδων ευρώ.
Μία άλλη καταγγελία αφορά και πάλι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, αυτή τη φορά σε οφθαλμίατρο, ο οποίος ζήτησε το ποσό των τριακοσίων ευρώ για χειρουργείο.
Στην Πρέβεζα το ένα φακελάκι, ύψους 500 ευρώ, πήγε σε μηχανικό της Πολεοδομίας προκειμένου να περάσει κτίσμα προ του 1983.
Στο Νομό Θεσπρωτίας, γιατρός ήταν σαφώς πολύ...φτηνός, καθώς το φακελάκι που ζήτησε έφτανε μόλις τα πενήντα ευρώ.
Και οι ιστορίες διαδέχονται η μία την άλλη, έχοντας στην κορυφή το χώρο της υγείας για να ακολουθούν το μηχανολογικό και οι εφορίες.
Στις... απελπιστικά γνώριμες και οικείες ιστορίες που στέλνουν προς δημοσίευση οι επισκέπτες του site υπάρχουν όλα τα στερεότυπα που συνοδεύουν τη λέξη «φακελάκι». Οι μεγαλογιατροί που ζητούν ποσά με πολλά μηδενικά για τις επεμβάσεις, οι γιατροί- «τροχονόμοι» που ζητούν χρήματα απλά για να κλείσουν ραντεβού για εξέταση ή επέμβαση, οι γυναικολόγοι που εκμεταλλεύονται τη χαρά και την αγωνία της μητρότητας απαιτώντας παχυλά ποσά, οι ακαδημαϊκοί που κάνουν οικονομικές αφαιμάξεις αλλά μέσω των συνεργατών τους. Κι απέναντί τους άνθρωποι κουρασμένοι, περήφανοι, νικημένοι, φοβισμένοι από την ασθένεια και ό,τι αυτή συνεπάγεται.
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία, οι καταγγελίες στο www.edosafakelaki.org αφορούν σε γιατρούς του ΕΣΥ οι οποίοι απαίτησαν «φακελάκι» και μάλιστα προσδιόρισαν το ποσό. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις πολιτών που δηλώνουν ότι έδωσαν φακελάκι με δική τους πρωτοβουλία, για να... ευχαριστήσουν τον γιατρό.
ΠΗΓΗ epiruspost.gr

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

Σκληρή αλλά γενναία αυτοκριτική στη Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία Πρέβεζα

Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία

ε)
Σκληρή αλλά γενναία αυτοκριτική στη Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία (photo)
Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, στη Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης σύσκεψη της Παράταξης «Δημοτική Ριζοσπαστική Συνεργασία», που στηρίχθηκε στην Πρέβεζα από το ΣΥΡΙΖΑ στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, με θέμα «Εκτιμήσεις του εκλογικού αποτελέσματος: απολογισμός και προγραμματισμός πορείας της Παράταξης». Σκληρά λόγια, αιχμές, καταλογισμός ευθυνών, «βαριές κουβέντες» κατά περίπτωση, αλλά και γενναία και καθαρή αυτοκριτική για το τι δεν πήγε καλά στην πρόσφατη εκλογική διαδικασία στο Δήμο Πρέβεζας.
Ήταν ένα τετράωρο group therapy των μελών της δημοτικής παράταξης με επικεφαλής το Δημήτρη Βασιλείου, που περισσότερο «μάζεψε» τα πράγματα και έβαλε βάσεις ενωτικού αγώνα για τη δύσκολη πενταετία που έρχεται στο Δήμο μας, παρά συντήρησε το κλίμα έντασης και εσωτερικής αντιπαράθεσης, που εξελίχθηκε και σε διασπαστικό, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Φάνηκε η διάθεση να μπουν στην άκρη εγωισμοί και οι όποιοι τακτικισμοί, να «χαρτογραφηθούν» τα λάθη πολιτικής και στρατηγικής και να μπει η ΔΡΣ δυναμικά στη «μάχη» για να «κερδίσει» την κοινωνία του Δήμου Πρέβεζας και να δημιουργήσει το «μέτωπο» εκείνο που θα οδηγήσει τους πολίτες και τα τοπικά κινήματα σε νίκες και σε βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης.

Ανακοίνωση της Όλγας Γεροβασίλη σχετικά με το δημοσίευμα του Parapolitika


olga-gerovasilh

Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 11 Ιούλιος 2014 13:13 Γράφτηκε από τον/την EpirusPost.gr

Σήμερα, σε ολόκληρη την Ελλάδα, φουντώνει το κίνημα εναντίον του  σταδιακού ξεπουλήματος των δημόσιων χώρων και αγαθών, φουντώνει η αγανάκτηση  και η αποδοκιμασία του λαού μας για τη συγκυβέρνηση της λιτότητας και της ύφεσης.  Στην Ήπειρο, στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές και πολύ περισσότερο  στις ευρωεκλογές, αποτυπώθηκε ένα καινούριο πολιτικό σκηνικό, που κλόνισε  βεβαιότητες και σχεδιασμούς. Κάθε μέρα που περνάει, οι συμπολίτες μας  σπρώχνουν όλο και ψηλότερα τον ΣΥΡΙΖΑ και διαμορφώνουν ένα πλατύ κοινωνικό  και πολιτικό μέτωπο ανατροπής της συγκυβέρνησης των αντιλαϊκών πολιτικών,  αποδυναμώνοντας ταυτόχρονα τους κατά τόπους εκφραστές και υποστηρικτές της.  Η επιταχυνόμενη κοινωνική γείωση του ΣΥΡΙΖΑ και η ραγδαία εμπέδωση  στην Ελληνική κοινωνία των αρχών και των αξιών της αριστεράς είναι φανερό πως  έχει πανικοβάλλει σκοτεινούς κατεστημένους κύκλους πολιτικών, επιχειρηματικών  και οικονομικών συμφερόντων, οι οποίοι γνωρίζουν καλά πως δίνουν τον ύστατο  αγώνα επιβίωσής τους.  Και γνωρίζουν, εξίσου καλά, πως έχω σταθεί αγωνιστικά και αποφασιστικά  απέναντί τους, τόσο στην
επαγγελματική μου διαδρομή, ως μαχόμενη  αυτοαπασχολούμενη γιατρός, όσο και στην πολιτική μου διαδρομή, ως υποψήφια  Δήμαρχος και Δημοτική Σύμβουλος Αρταίων, ως υποψήφια Περιφερειάρχης  Ηπείρου και φυσικά ως Βουλευτής Άρτας του ΣΥΡΙΖΑ.  Σ’ αυτό το πλαίσιο κατέφυγαν στις «δοκιμασμένες» αήθεις τεχνικές της  λασπολογίας, στην οποία εντάσσεται το έντεχνα ανακριβές, «γκρίζο» δημοσίευμα της  εφημερίδας ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ της 05.07.2014, το οποίο αναπαράχθηκε πρόθυμα  από αμφίβολης εγκυρότητας διαδικτυακούς ιστότοπους και από ορισμένα τοπικά  μέσα.  Πέρα απ’ την αυταπόδεικτη διάψευση των δύσοσμων συμπερασμάτων του  δημοσιεύματος, που βρίσκονται στον αντίποδα των αρχών, των αξιών και της  δημόσιας πολιτικής, κοινωνικής και επαγγελματικής διαδρομής και παρουσίας  μας, πέρα απ’ την παρούσα αυτονόητη κατηγορηματική δημόσια διάψευση και  αποδοκιμασία της παραποιημένης «αλήθειας» του, η απάντηση στα συκοφαντικά  υπονοούμενα του δημοσιεύματος, θα δοθεί τόσο μέσα από την θεσμικά αρμόδια  επιτροπή της Βουλής, όσο και απ’ την Ελληνική δικαιοσύνη στην οποία θα προσφύγω. Η ηθική δικαίωση της συκοφαντικής απαξίωσης των προσωπικοτήτων, η  αποκατάσταση της βλάβης που επιχειρείται με το δημοσίευμα και την αναπαραγωγή  του, θα διεκδικηθεί -απ’ όλους τους υπεύθυνους- μέσα από τη νόμιμη διαφανή οδό,  που ήδη μελετάνε οι νομικοί μου σύμβουλοι και θα διατεθεί υπέρ του Σωματείου  Βάσης Ανέργων & Επισφαλώς Εργαζομένων Άρτας.
Όλγα Γεροβασίλη
Τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» απευθύνθηκαν, ως ορίζει η δημοσιογραφική δεοντολογία, στη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Όλγα Γεροβασίλη ζητώντας την άποψή της για το θέμα. Η ίδια, αν και αρχικά είπε ότι δεν γνωρίζει την υπόθεση, στη συνέχεια πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει τίποτα, υποστηρίζοντας ότι ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί και δεν ανακάλυψε το παραμικρό. Προκάλεσε μάλιστα αίσθηση λέγοντας ότι, παρά το γεγονός ότι ο φάκελος βρίσκεται στη Βουλή, κανένας από την Επιτροπή Ελέγχου Οικονομικών δεν της ζήτησε είτε γραπτές είτε προφορικές διευκρινίσεις. Από τον ΣΥΡΙΖΑ πάντως μιλούσαν ανοικτά για προσπάθεια να χτυπηθεί η υποψηφιότητα της κυρίας Γεροβασίλη στην Ηπειρο.
www.parapolitika.gr (Του Γιώργου Λυκουρέντζου)


Το Δημοσίευμα έχει ως εξής:
Μπλεξίματα με την τακτική Δικαιοσύνη… από σπόντα κινδυνεύει να έχει σύντομα η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Όλγα Γεροβασίλη, καθώς, όπως αποκαλύπτουν τα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», στη Βουλή βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες ένας ογκώδης φάκελος με καταγγελία κατά του συζύγου της, υπαλλήλου της Πολεοδομίας Άρτας, για χρηματισμό και παράνομο πλουτισμό.
Ο φάκελος διαβιβάστηκε στη Βουλή κατά την προεκλογική περίοδο, όταν η κυρία Γεροβασίλη ήταν υποψήφια περιφερειάρχης Ηπείρου με τον ΣΥΡΙΖΑ. Το διαβιβαστικό του γ.γ. Δημόσιας Διοίκησης, Λ. Ρακιντζή, ήταν ξεκάθαρο και ενημέρωνε τη Βουλή ότι οι τραπεζικοί λογαριασμοί και τα φορολογικά στοιχεία του συζύγου της κ. Γεροβασίλη είχαν ήδη γίνει φύλλο και φτερό: «Μετά από καταγγελία για χρηματισμό και παράνομο πλουτισμό του υπαλλήλου της Περιφερειακής Ενότητας Αρτας, Παππά Γεωργίου, ο ΓΕΔΔ προέβη σε άρση φορολογικού, τραπεζικού και χρηματιστηριακού απορρήτου του εν λόγω υπαλλήλου. Ο κ. Παππάς ήταν υπόχρεος υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης στον ΓΕΔΔ με την ιδιότητά του ως υπαλλήλου της Δ/νσης Πολεοδομίας και Περιβάλλοντος της πρώην Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Άρτας για τα οικονομικά έτη 2008 έως και 2011», ανέφερε χαρακτηριστικά το διαβιβαστικό.
Όπως αποκαλύπτεται ωστόσο στη συνέχεια, επειδή κατά την πορεία του ελέγχου διαπιστώθηκε η ιδιότητα της κ. Γεροβασίλη ως βουλευτού, ολόκληρος ο φάκελος διαβιβάστηκε στη Βουλή, προκειμένου η Επιτροπή Ελέγχου «Πόθεν Εσχες» να λάβει γνώση του περιεχομένου ως η μόνη αρμόδια να ελέγξει το κοινό «πόθεν έσχες» της κ. Γεροβασίλη και του συζύγου της.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες από την εν λόγω επιτροπή, ο πρώτος έλεγχος των ορκωτών λογιστών αποκάλυψε θολά στοιχεία, τα οποία χρήζουν διερεύνησης. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το ότι, παρά το γεγονός πως στον φάκελο βρίσκεται έγγραφο της Τράπεζας Πειραιώς στο οποίο καταγράφονται τραπεζικοί λογαριασμοί του κ. Παππά, στη δήλωση περιουσιακής κατάστασης της κ. Γεροβασίλη και του ιδίου, η οποία κατατέθηκε στη Βουλή, οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί δεν έχουν δηλωθεί. Παράλληλα, πολλές απορίες έχει προκαλέσει στα μέλη της επιτροπής ότι, αν και από τα στοιχεία φαίνεται πως στον κ. Παππά εγκρίθηκαν το 2008 δύο δάνεια από την Τράπεζα Πειραιώς (στεγαστικό 230.000 ευρώ και επαγγελματικής στέγης 150.000 ευρώ), ελάχιστα ποσά έχουν εκταμιευθεί. Η Βουλή μάλιστα σκοπεύει να ζητήσει περαιτέρω διευκρινίσεις για το αν ισχύει πληροφορία με βάση την οποία η κυρία Γεροβασίλη μετέχει σε εταιρεία η οποία δεν έχει δηλωθεί στο «πόθεν έσχες» της.
Σύμφωνα πάντως με την τελευταία δήλωση περιουσιακής κατάστασης της κυρίας Γεροβασίλη, που δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Βουλή, η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ –ιατρός-ακτινολόγος στο επάγγελμα- φαίνεται πως είναι αυτή που φέρνει τα λεφτά στο σπίτι. Σύμφωνα με τη δική της δήλωση, η κυρία Γεροβασίλη εμφάνισε εισοδήματα ύψους 315.087 ευρώ το 2010, 66.196 ευρώ το 2011 και 107.447 το 2012. Αντίστοιχα, ο σύζυγός της δήλωσε εισοδήματα 22.574 ευρώ το 2010, 17.489 ευρώ το 2011 και 23.427 το 2012. Στα μέλη της επιτροπής πάντως έχει προκαλέσει εντύπωση το γεγονός ότι, παρά τα υψηλότατα εισοδήματά της ως επιτυχημένης ιατρού, οι καταθέσεις της είναι μόλις 9.368 ευρώ σε μία και μόνο τράπεζα. Αντιθέτως, ο σύζυγός της δεν φαίνεται να διαθέτει κανέναν τραπεζικό λογαριασμό, παρά τα αντίθετα που αποκαλύπτει το έγγραφο της Τράπεζας Πειραιώς.
Όλα τα παραπάνω έχουν οδηγήσει αρκετά από τα μέλη της Επιτροπής Ελέγχου «Πόθεν Εσχες» της Βουλής στο να έχουν σχεδόν αποφασίσει πως η υπόθεση θα πρέπει να διαβιβαστεί στον εισαγγελέα και στην τακτική Δικαιοσύνη για περαιτέρω έλεγχο.
«Δεν υπάρχει τίποτα» λέει η βουλευτής
Όπως και να έχει, η υπόθεση της κυρίας Γεροβασίλη έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό στον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς μέσα σε δύο χρόνια που είναι αξιωματική αντιπολίτευση βλέπει και τέταρτο βουλευτή του να αντιμετωπίζει, είτε ο ίδιος είτε συγγενικό του πρόσωπο, μπλεξίματα με τη Δικαιοσύνη για θέματα οικονομικής φύσεως.
Η πρώτη ήταν η υπόθεση του Αλέξη Μητρόπουλου με το αδήλωτο 1 εκατομμύριο ευρώ (ο ίδιος είχε διαψεύσει όσα είχαν ακουστεί), η δεύτερη της Μαρίας Διακάκη για έξι ακάλυπτες επιταγές (η Βουλή δεν ήρε τελικά την ασυλία της) και η τρίτη του Γιώργου Σταθάκη, ο οποίος, αν και είχε παραπεμφθεί να δικαστεί σε βαθμό κακουργήματος για ατασθαλίες εκατομμυρίων ευρώ στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης, όπου είναι καθηγητής, υποστήριξε ότι έχει αθωωθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο, με αποτέλεσμα ούτε αυτού η ασυλία να αρθεί από τη Βουλή.
Πηγή:
www.parapolitika.gr (Του Γιώργου Λυκουρέντζου)

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Μεταγραφικό παζάρι Γ´ Εθνικής

ΑΕ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ
Προπονητής: Βασίλης Καλτσής (?)

Ήρθαν (1): Μπράνισλαβ Βασίλιεβιτς (Μ-25, από την Κοζάνη)
Έφυγαν (-): ---

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ
Προπονητής: -----

Ήρθαν (6): Φώτης Σιδέρης (Ε-21, από τον ΠΑΣ Πρέβεζα), Βασίλης Μάρκος (Α-27, από τον ΠΑΣ Πρέβεζα), Παναγιώτης Ηλιόπουλος (ΜΕ-24, από την ΑΕ Ζεφυρίου), Κώστας Δημουλιάς (Μ-34, από τον ΠΑΣ Πρέβεζα), -----
Έφυγαν (1): Γιώργος Νικολάου (Τ-19).

ΕΘΝΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ
Προπονητής: Γιώργος Γιάννος

Ήρθαν (8): Κώστας Πάνου (Α-24, από τον Κεραυνό Θεσπρωτικού), Παναγιώτης Μακρής(ΑΜ-26, από τον Άρη Αιτωλικού), Ξενοφών Γήττας (Μ-35, από την Αναγέννηση Καρδίτσας),Δημήτρης Τζιάκος (Μ-22, από τον Κεραυνό Θεσπρωτικού), Αποστόλης Τσιούνης (Ε-24, από την ΑΕ Μεσολογγίου), Σπύρος Νικολάου(ΜΕ-22, από τον Κεραυνό Θεσπρωτικού),Αποστόλης Σιαράβας (Τ-33, από την Αναγέννηση Καρδίτσας), Γιώργος Νικολάου(Τ-19, από την Αναγέννηση Άρτας)

Πηγή sports arta 

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Εθνικός Φιλιππιάδας χτίζει το μέλλον

Γιώργος Νικολάου το νέο απόκτημα 


Ακάθεκτα προχωράει ο Εθνικός Φιλιππιάδας και με εισήγηση του προπονητή αποκτήθηκε από την Αναγέννηση Αρτας ο νεαρός τερματοφύλακας Νικολάου Γιώργος γεννημένος το 1995 και ήταν βασικός στην Αναγέννηση και συνέβαλε στην άνοδο της ομάδας του στην  Γ' Εθνική μέσω των μπαραζ.
( εδώ υπογράφει το δελτίο στα γραφεία του Εθνικού Φιλιππιάδας)

Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης

Κραυγαλέες περιπτώσεις στην Ήπειρο στην έκθεση του Γενικού Επιθεωρητή- Πολλές και οι ποινικές διώξεις



Δεκάδες είναι οι ποινικές υποθέσεις που αφορούν σε υπαλλήλους του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα, για τις οποίες έχουν σταλεί στοιχεία στον Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
Δεκάδες είναι και οι υποθέσεις ποινικών διώξεων δημοσίων υπαλλήλων που κοινοποιήθηκαν στο Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης.
- Στα πλαίσια εκτέλεσης υπηρεσιακών εντολών και εισαγγελικών παραγγελιών, επί πολυάριθµων ανώνυµων καταγγελιών για διάπραξη φοροδιαφυγής και λαθρεµπορίας καυσίµων από κατονοµαζόµενα πρατήρια υγρών καυσίµων στην περιοχή της Άρτας, απεστάλη στην Υπηρεσία αναφορά συνολικών αποτελεσµάτων ελέγχων του Σ∆ΟΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
Από τον έλεγχο προέκυψαν παρατυπίες και παραλείψεις σχετικά µε την προµήθεια καυσίµων από το Γενικό Νοσοκοµείο της Άρτας. Κατόπιν αυτών διατάχθηκε η διερεύνηση των καταγγελλοµένων κατά το µέρος που αφορά υπαλλήλους του Υπουργείου και ενηµερώθηκε η ∆ιεύθυνση Επιθεώρησης ∆ιαχείρισης Εθνικών Κληροδοτηµάτων για τις ενέργειες αρµοδιότητάς της αναφορικά µε διαχειριστικό έλεγχο στο Γενικό Νοσοκοµείο Άρτας.
Όπως προκύπτει δέκα ποινικές υποθέσεις βρίσκονται στην Εισαγγελία Ιωαννίνων, δέκα στην Εισαγγελία Πρέβεζας και τέσσερις στην Εισαγγελία Θεσπρωτίας.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν περιπτώσεις για τις οποίες παρενέβη ο Γενικός Επιθεωρητής καθώς έκρινε ότι οι ποινές που είχαν επιβληθεί δεν ήταν επαρκείς.
Έτσι μεταξύ των άλλων:
- Ένσταση κατά της απόφασης του ∆ιοικητικού Συµβουλίου του Πανεπιστηµιακού Γενικού Νοσοκοµείου Ιωαννίνων µε την οποία δεν επιβλήθηκε ποινή σε ιατρό, ο οποίος παραπέµφθηκε για τα πειθαρχικά παραπτώµατα α) της αµέλειας καθώς και της ατελούς ή µη έγκαιρης εκπλήρωσης του καθήκοντος και της β) της παράβασης του υπαλληλικού καθήκοντος που προσδιορίζεται από τις υποχρεώσεις που επιβάλλουν στον υπάλληλο οι κείµενες διατάξεις, εντολές και οδηγίες.
Συγκεκριµένα, ο εγκαλούµενος ιατρός ως Πρόεδρος Πρωτοβάθµιας Υγειονοµικής Επιτροπής και αρµόδιος από το νόµο να συντάσσει γνωµατεύσεις, στις οποίες να διαπιστώνεται το ποσοστό αναπηρίας των αιτούντων πολιτών, εξέδωσε από κοινού µε τα λοιπά µέλη της Πρωτοβάθµιας Υγειονοµικής Επιτροπής γνωµάτευση όπου βεβαιώθηκε ψευδώς το ποσοστό αναπηρίας πολίτη σε 80%, ενώ στην πραγµατικότητα είχε ποσοστό αναπηρίας 67%. Ο σκοπός της γνωµάτευσης αυτής ήταν η διευκόλυνση εκτελωνισµού ενός αυτοκινήτου σύµφωνα µε τις περί αναπήρων διατάξεις.

- Με έγγραφο του προέδρου του ΟΓΑ διαβιβάστηκαν στον ΓΕ∆∆ δύο αναφορές ελεγκτών του ΟΓΑ, στις οποίες καταγγέλλονταν τεκµηριωµένα πειθαρχικά και ποινικά ελεγκτέα συµπεριφορά άλλου ανταποκριτή ΟΓΑ σε πόλη της Ηπείρου. Ο εν λόγω υπάλληλος είχε ενεργήσει για την έκδοση βιβλιαρίων υγείας του Οργανισµού σε µη δικαιούχους, την έκδοση ψευδών βεβαιώσεων για την ασφαλιστική κατάσταση αλλοδαπών, µε βάση τις οποίες τους χορηγήθηκαν άδειες παραµονής, και όλα αυτά, σύµφωνα µε καταθέσεις, µε αµοιβή. Παρότι οι πράξεις αυτές είχαν καταγραφεί σε σχετική έκθεση εσωτερικού ελέγχου ήδη από τον Ιούλιο του 2011, η υπόθεση διαβιβάστηκε µε καθυστέρηση δύο (2) και πλέον ετών στην αρµόδια εισαγγελική αρχή.
Η παράλειψη αυτή είχε ως αποτέλεσµα να µην κινηθεί καµιά ποινική διαδικασία εναντίον του υπαλλήλου για µια διετία. Επιπλέον η ενηµέρωση του ∆ήµου στην οποία ανήκε ο εν λόγω υπάλληλος, για την βαρύτατα παραβατική συµπεριφορά του, έγινε δύο και πλέον χρόνια µετά την πρώτη αναφορά και τρεις µήνες µετά την δεύτερη και µετά την σχετική εντολή του ΓΕ∆∆, µε αποτέλεσµα αυτός να εργάζεται στην Υπηρεσία του για 2,5 χρόνια, χωρίς καµιά συνέπεια και τον Οκτώβριο να απέλθει της Υπηρεσίας συνταξιοδοτούµενος, χωρίς να ελεγχθεί πειθαρχικά.
Ο ΓΕ∆∆ ζήτησε τον καταλογισµό στον εν λόγω της προκληθείσας στον Οργανισµό οικονοµικής ζηµίας. Για τον καταλογισµό ουδεµία ενέργεια είχε γίνει από τον ΟΓΑ και µάλιστα ο ΓΕ∆∆ αντιµετώπισε αρχικά απροθυµία εκ µέρους του Οργανισµού για την ανάληψη των ενεργειών καταλογισµού. Τέλος ο ΓΕ∆∆ ζήτησε από τον πρόεδρο του Οργανισµού την διερεύνηση και απόδοση των προκυπτουσών πειθαρχικών ευθυνών των υπαλλήλων και στελεχών του Οργανισµού για ολιγωρία και παραλείψεις στον χειρισµό της εν λόγω υπόθεσης.