Τρίτη 4 Ιουνίου 2013

Θέμα ημερών να βγουν μπουλντόζες στην Ιόνια Οδό και τον Ε-65


Λίγη ακόμη υπομονή χρειάζεται ώστε να δούμε τα εργοτάξια να ανοίγουν στην Ιόνια Οδό και τον άξονα Ε-65. Είναι οι δύο από τους τέσσερις οδικούς άξονες όπου ακόμη οι μπουλντόζες δεν έπιασαν δουλειά, αλλά σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις του Υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών αυτό αναμένεται να γίνει εντός των επομένων ημερών.
Πολύ σύντομα λοιπόν θα έχουν αναπτυχθεί τα εργοτάξια και στους τέσσερις αυτοκινητοδρόμους παραχώρησης, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Ανάπτυξης, Κωστής Χατζηδάκης, μιλώντας σε ημερίδα του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας για τη συμβολή των μεταφορικών υποδομών στην ανάπτυξη.

 Ήδη, σύμφωνα με το υπουργείο, λειτουργούν σε μεγάλη έκταση εργοτάξια στους αυτοκινητοδρόμους Κορίνθου - Πατρών και Λαμίας - Ημαθίας, ενώ απομένουν της Ιονίας Οδού και του Ε-65 (Λαμία - Γρεβενά).
Ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι αναμένεται η τελική έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην καταρχήν συμφωνία της ελληνικής πλευράς με τις τράπεζες, ελληνικές και ευρωπαϊκές, για τη συνέχιση της χρηματοδότησης των μεγάλων αυτοκινητόδρομων.

Οι τροποποιημένες συμβάσεις για τους αυτοκινητοδρόμους θα κατατεθούν προς κύρωση στη Βουλή, μέσα στο καλοκαίρι.
Όπως είπε ο υπουργός, μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2012, δημοπρατήθηκαν και συμβασιοποιήθηκαν πάνω από 40 σημαντικά έργα, συνολικού ύψους περίπου 500 εκατ. ευρώ, ενώ μέσα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους προβλέπεται ότι θα έχουν δημοπρατηθεί ή συμβασιοποιηθεί πάνω από 20 έργα μεταφορικών υποδομών, ύψους περίπου 2 δισ. ευρώ.
Μεταξύ των σημαντικών αυτών έργων, είναι οι επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ και του ΤΡΑΜ προς Πειραιά.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΤΕΕ, Χρήστος Σπίρτζης, είπε ότι η κυβέρνηση πρέπει να διαπραγματευτεί και να θέσει εκτός μνημονίου το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων.
Πρόσθεσε, ότι η κυβέρνηση πρέπει να αλλάξει τους όρους της νέας προγραμματικής περιόδου, να απελευθερώσει τις παραγωγικές δυνάμεις από την υποταγή στους μεταπράτες και στο τραπεζικό σύστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!