Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

27χρονος κατηγορείται ότι σκότωσε τον πατέρα του γιατί κακοποιούσε την οικογένεια του

Ξεκινά σήμερα Παρασκευή η δίκη του Αλέξη, οποίος κατηγορείται ότι σκότωσε τον πατέρα του στην Ζάκυνθο, γιατί όπως ισχυρίζεται, κακοποιούσε τα μικρότερα αδέρφια του.
Με φωνή «σπασμένη», φανερά συγκινημένη, η μητέρα του δήλωσε στο δελτίο ειδήσεων του Star, πως ο Αλέξης «πάντα ήταν ο ήρωάς μου. Το στήριγμα μου. Τώρα που σας μιλάω είμαι πολύ συγκινημένη. Δεν άντεξε το παιδί μου για αυτό το έκανε. Δεν άντεξε…»
Η μητέρα του Αλέξη σήμερα Παρασκευή θα βρίσκεται από νωρίς το πρωί στην Πάτρα, προκειμένου να σταθεί δίπλα στο γιο της, την ώρα που θα καθίσει στο εδώλιο του κατηγορούμενου.
«Φάρμακα έχω πάρει, χάπια παίρνω για να κρατηθώ στα πόδια μου. Δε θέλω να συγκινηθώ μπροστά του. Θέλω να του δώσω κουράγιο να με δει ότι είμαι δυνατή και ας μην είμαι μέσα μου δυνατή. Εγώ θα του δείξω ότι είμαι δυνατή» δήλωσε η μητέρα του Αλέξη.
Όπως είπε στο Star, στα 27 του σήμερα αξίζει μία δεύτερη ευκαιρία. «27 χρονών παλικάρι να είναι μέσα στις φυλακές για τα εγκλήματα του πατέρα; Αυτός θα έπρεπε να είναι στη θέση του Αλέξη όχι ο γιος μου. Ο γιος μου το έκανε για να σώσει την οικογένεια να σώσει την τιμή μας. Αυτός (σ.σ: o πατέρας) έχει κάνει τα χειρότερα εγκλήματα του κόσμου».

Η ιστορία του Αλέξη που συγκλόνισε όλη την Ελλάδα

Ο Αλέξης στα 26 του χρόνια φέρεται να σκότωσε τον πατέρα του τον Μάιο του 2018 όταν κατάλαβε ότι κακοποιούσε σεξουαλικά την αδερφούλα του μόλις 10 ετών.
«Ο πόνος των 26 ετών όπλισε το χέρι μου» είπε ο Αλέξης στις αρχές όταν τον συνέλαβαν.
Περιέγραψε έναν πατέρα δυνάστη που κακοποιούσε σεξουαλικά τον ίδιο και τα αδέρφια του, ενώ ξυλοκοπούσε τη μητέρα τους. «Η ζωή μαζί του ήταν εφιαλτική» ισχυρίστηκε. «Θόλωσα τρελάθηκα και σήκωσα την καραμπίνα» είπε με δάκρυα στα μάτια.
Ο Αλέξης θα δικαστεί με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση. Στο πλευρό του βρίσκονται όλοι όσοι τον γνωρίζουν, η οικογένειά του οι συγγενείς και οι φίλοι του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!