Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018

Πανηπειρώτικη κινητοποίηση στην χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Χρήστου Μέγα με τίτλο "ΤΑ ΑΝΑΠΙΑΣΜΑΤΑ".

Ακολουθεί δήλωση του συγγραφέα Χρήστου Μέγα:

ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΔΥΝΑΜΗ!
Υπήρξε Πανηπειρώτικη κινητοποίηση. Όπως παλιά! Όταν ένας χωριανός έφτιαχνε σπίτι, κινητοποιούνταν όλοι:
Οι φίλοι μπροστά αλλά και οι «μαλωμένοι» μέριαζαν τα λόγια και έμπαιναν στον κοινό αγώνα. Και εγώ χθες «βάφτιζα» στα Ηπειρώτικα νάματα το βιβλίο μου. Τα ΑΝΑΠΙΑΣΜΑΤΑ. 
Ήταν εκεί Αμμοτοπίτες και Αρτινοί, καμπίσιοι και ορεινοί, όλοι Ηπειρώτες φίλοι. Τους ευχαριστώ όλους και τους σφίγγω σε καθένα χωριστά το χέρι. Ευχαριστώ όλους εσάς που ήσασταν μακριά και δεν μπορέσατε να έρθετε και όσους μου έστειλαν τις ευχές τους. 
Τις κρατάω σαν κομπόδεμα.
Μου δώσατε περίσσια δύναμη!
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους:

-Δημήτρη Ρέππα, που έκανε μια τιμητική εξαίρεση και μίλησε δημόσια. Και είπε τόσα καλά λόγια για το βιβλίο μου.

-Τον Καθηγητή, πρώην Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Κωνσταντίνο Γάτσιο, ο οποίος βρήκε στο βιβλίο την απλότητα του ειδικού.

-Το Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας Δημήτρη Βερβεσό που μίλησε με τόση θέρμη για πράγματα που μπορούμε από κοινού να κάνουμε για το μέλλον της πατρίδας μας.

-Τον συνάδελφο Δημοσιογράφο Γιώργο Κολοβάτσιο που δεν περιορίστηκε στον συντονισμό αλλά έκανε κρίσιμες παρεμβάσεις καθώς αποδείχτηκε ιδιαίτερα μελετηρός!
Στην τελική «αναμέτρηση» στο πάνελ εάν όλοι κατάγονται από τους Αρκάδες, και ειδικά τους Τσάκωνες (άποψη Ρέππα-Βερβεσού) ή, τελικά, εμείς οι Ηπειρώτες κτίσαμε, λιθαράκι-λιθαράκι, τον κόσμο, (Μέγας, Γάτσιος, Κολοβάτσιος) νομίζω ότι υπερτερούμε!
Θα τα ξαναπούμε 17 Νοέμβρη στην Άρτα.








Ζάψας μόνος με ΣΥΡΙΖΑ


Όλα δείχνουν ότι οι δρόμοι του Γιώργου Ζάψα και της Συμμαχίας Ηπειρωτών, της παράταξης δηλαδή της οποίας ηγήθηκε το 2014, χώρισαν.
Ο Γιώργος Ζάψας θα ηγηθεί αυτή την φορά της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ, κάτι που επισημοποιήθηκε και στην κοινή συνέντευξη τύπου που έδωσε με τον Κώστα Μπασιούκα.
Όμως οι περιφερειακοί του σύμβουλοι δεν τον ακολουθούν καθώς φαίνεται ότι θα βρεθούν στη γραμμή του ΚΙΝΑΛ, ορισμένοι μάλιστα υποψήφιοι με τον Δημήτρη Δημητρίου.
Οι δύο παρατάξεις παρότι είχαν ανοίξει έγκαιρα διάλογο και δίαυλο συνεργασίας κάτι τέτοιο δεν κατέστη εφικτό από την στιγμή που τα κόμματα αποφάσισαν να ασχοληθούν ενεργά με τις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Σεισμός Ζάκυνθο : Οι τρεις λόγοι που δεν καταστράφηκε το νησί από το χτύπημα του Εγκέλαδου

Σεισμός Ζάκυνθο : Οι τρεις λόγοι που δεν καταστράφηκε το νησί από το χτύπημα του Εγκέλαδου | in.gr
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι αν ο σεισμός είχε χτυπήσει σε οποιαδήποτε άλλη περιοχή της χώρας θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα. Το παράδειγμα του 1953 έφερε καλύτερα αποτελέσματα στη δόμηση αλλά και η τύχη συνέβαλαν στο να μην υπάρξουν θύματα ή μεγάλες ζημιές
Ένας από τους πιο ισχυρούς σεισμούς που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικός και μοιραίος, ευτυχώς δεν είχε παρά ελάχιστα αρνητικά αποτελέσματα.
Η Ζάκυνθος και όλη η περιοχή άντεξε το συνεχές χτύπημα του Εγκέλαδου με τα 6,4 Ρίχτερ και τη μετασεισμική ακολουθία να προκαλούν μόνον εύλογο φόβο και ελάχιστες ζημιές σε σχέση με το φαινόμενο.
Οι επιστήμονες που παρακολουθούν το σεισμό και κατέγραψαν από την πρώτη στιγμή τα όσα έγιναν, με το πρώτο φως της ημέρας διαπίστωσαν ότι πράγματι η δραστηριότητα στην περιοχή είχε ελάχιστες συνέπειες. Κατολισθήσεις, κατάρρευση παλαιών κτιρίων, κυρίως σε χωριά χωρίς κατοίκους, ζημιές στο λιμάνι. Όμως, τα κτίρια στάθηκαν όρθια και δεν υπήρξαν τραυματισμοί ή κάτι χειρότερο. Μην ξεχνάμε ότι το 1953 Ζάκυνθος, Κεφαλονιά και Ιθάκη, χτυπήθηκαν από τον Εγκέλαδο ο οποίος ουσιαστικά διέλυσε ολόκληρες περιοχές και προκάλεσε πάνω από 450 νεκρούς.
Οι λόγοι που καταγράφονται σχετικά με το πώς άντεξε το νησί επί της ουσίας συγκεντρώνονται σε ένα βασικό συμπέρασμα: Στο παράδειγμα του 1953. Από εκείνον τον σεισμό και μετά όλα τα κτίρια που κτίζονταν στην ευρύτερη περιοχή του Ιονίου ήταν με βάση αυστηρούς αντισεισμικούς κανονισμούς. Αλλωστε, εξαιτίας εκείνου του καταστροφικού σεισμού η Ελλάδα απέκτησε αντισεισμικό κανονισμό. O πρώτος Ελληνικός Αντισεισμικός Κανονισμός στην Ελλάδα συντάχθηκε και άρχισε να ισχύει το 1959. Το 1984 συμπληρώθηκε με πρόσθετα άρθρα, η αποκλειστική εφαρμογή των οποίων άρχισε το 1985.
Οι λόγοι της αντοχής, λοιπόν, είναι οι εξής:
  • Εφαρμόζεται απαρέγκλιτα ο αντισεισμικός κανονισμός για κάθε δημόσιο και ιδιωτικό κτίριο που κτίζεται στην περιοχή. Τα κτίρια είναι θωρακισμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να αντέξουν σεισμούς τέτοιου μεγέθους, αφού βεβαίως υπάρχουν κι άλλες προϋποθέσεις (εστιακό βάθος, χρονική διάρκεια κ.λπ.). Μην ξεχνάμε ότι τις καταστροφές που προκάλεσε ο πρόσφατος σεισμός στην Κεφαλονιά. Σε κάθε περίπτωση τα κτίρια γίνονται με τρόπο ώστε να μπορούν να αποφευχθούν τα χειρότερα. Οπλισμένο σκυρόδεμα, κατάλληλα υλικά, ισχυρά θεμέλια κ.λπ. Ειδικά στη Λευκάδα, αλλά και στα άλλα νησιά, η κατασκευή και αρχιτεκτονική των κτισμάτων είναι μοναδική και η παγκόσμια πρωτοτυπία έχει αντιγραφεί από πολλούς. Συγκεκριμένα το δομικό τους μοντέλο συνίσταται σε ένα έξυπνο σύστημα μεικτής δόμησης με πέτρες στο ισόγειο και ξύλο στους ορόφους, ενώ στο εσωτερικό των τοίχων του ισογείου υπάρχει δευτερεύων βοηθητικός φέρων οργανισμός από αραιά ξύλινα υποστυλώματα, τα οποία υποβαστάζουν τους ορόφους. Αυτό έχει ένα ασύγκριτο πλεονέκτημα: ακόμη και αν τμήματα της λιθοδομής στο ισόγειο καταρρεύσουν, το επάνω τμήμα συνεχίζει να στηρίζεται μέχρι να αποκατασταθούν οι βλάβες. Ο αντισεισμικός τρόπος κατασκευής που υιοθετήθηκε κατά τη διάρκεια της Τουρκοκρατίας μέσα από την εμπειρία των παραδοσιακών μαστόρων δοκιμάστηκε στην πράξη το 1825 με τον ισχυρό σεισμό των 6,7 Ρίχτερ που έπληξε τη Λευκάδα και στη συνέχεια κωδικοποιήθηκε σε οικοδομική νομοθεσία.
  • Η δεύτερη αιτία που άντεξε η Ζάκυνθος ήταν ότι το συγκεκριμένο ρήγμα δεν «κοιτάζει» προς τον ελληνικό χώρο, αλλά προς τον ιταλικό. Η ενέργεια εκτονώθηκε προς την Αδριατική κι όχι προς το Ιόνιο και τη δυτική Ελλάδα. Γι’ αυτό και ο σεισμός έγινε περισσότερο αισθητός στην Ιταλία παρά στην Ελλάδα.
  • Το εστιακό βάθος του σεισμού επίσης βοήθησε στο να μην υπάρξουν μεγάλες καταστροφές. Εντοπίστηκε 34 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του νησιού και σε βάθος 10 χιλιομέτρων, ακριβώς στα όρια του ελληνικού τόξου.
Όπως αναφέρουν οι επιστήμονες, ένας τέτοιος σεισμός, σε οποιοδήποτε άλλος μέρος της χώρας μπορεί να είχε καταστροφικά αποτελέσματα και νεκρούς.

 Ζάκυνθος: Χωρίς ρεύμα η πόλη ανάστατο το νησί από τον μεγάλο σεισμό



Σε βαθύ σκοτάδι έχει πέσει στην πόλη της Ζακύνθου αφού έχει διακοπεί η ηλεκτροδότηση από τον μεγάλο σεισμό που σημειώθηκε στις 1.54 μετά τα μεσάνυχτα. Οι υπαιθρος έχει κανονικά ρεύμα.

Οι κάτοικοι του νησιού είναι ανάστατοι και ήδη υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων από την πόλη προς την ύπαιθρο, δημιουργώντας σοβαρό μπλοκάρισμα στους δρόμους.
Ανάστατοι και αρκετοί τουρίστες που βρίσκονται έξω από τα καταλύματα τους.
Μέχρι στιγμής σύμφωνα με την πυροσβεστική υπηρεσία δεν έχουν αναφερθεί θύματα ή ζημιές.
Ο σεισμός έγινε αισθητός μέχρι την Αθήνα, ενώ έχει αναστατώσει την Δυτική Πελοπόννησο.
Το επίκεντρο ήταν 38 χλμ Νοτιοδυτικά της πόλης της Ζακύνθου και 28 χλμ από το χωριό Λιθακιά, μεγέθους 6,8 βαθμών της κλίμακας ρίχτερ με 10 χλμ εστιακό βάθος, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες των ινστιτούτων.
Συνεχώς γίνονται ισχυροί μετασεισμοί με τον μεγαλύτερο στα 5,6 R στις 02.09′
Έχει προηγηθεί προ σεισμός 5,1 R στις 01.22′
Οι μεγάλες ζημιές φαίνεται ότι έχουν συμβεί στο ιστορικό μοναστήρι των Στροφάδων το οποίο όλα δείχνουν ότι το πρώτο φως της ημέρας θα αποκαλύψει σοβαρή ιστορική ζημιά.
Το μοναστήρι είχε πληγεί και το 1998, και από τότε δεν είχε γίνει καμία παρέμβαση για την αναστύλωση του!

Σεισμός 6,6 στο Ιόνιο έγινε αισθητός μέχρι την Αθήνα




Ισχυρός σεισμός σημειώθηκε στο Ιόνιο λίγο πριν τις 02:00 της Παρασκευής. Σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση από το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο πρόκειται για δόνηση 6,6 Ρίχτερ.
Η ισχυρή δόνηση έγινε αισθητή και στην Αθήνα και είχε μεγάλη διάρκεια

ΠΟΤΑΜΟΣ ΛΟΥΡΟΣ- Eργασίες καθαρισμού από κορμούς νεκρών δέντρων, λόγω της ασθένειας του μεταχρωματικού έλκους

Από Τέροβο έως Κουκλέσι 


Τις εργασίες καθαρισμού του ποταμού Λούρου από κορμούς νεκρών δέντρων, λόγω της ασθένειας του μεταχρωματικού έλκους από Τέροβο έως Κουκλέσι προς αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων ενέκρινε στην τελευταία της συνεδρίαση η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Ηπείρου.Αντίστοιχες παρεμβάσεις σημειώθηκαν πρόσφατα στον Αχέροντα ,στον Άραχθο, στον Καλαμά, αφού οι κορμοί “νεκρών” δέντρων έχουν γεμίσει τις ...

κοίτες των ποταμών και σε μια έντονη βροχόπτωση μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλα προβλήματα.Το μεταχρωματικό έλκος των πλατάνων έχει αποδεκατίσει τα πλατάνια της Ηπείρου (ειδικά εκείνα που βρίσκονται σε όχθες ποταμών) προκαλώντας μεγάλη οικολογική καταστροφή. Σε ότι αφορά την Πρέβεζα κρούσματα της νόσου έχουν καταστρέψει δέντρα κατά μήκος του Αχέροντα, σε Αβάσσο, Κοτσανόπουλο , Ρευματιά κλπ, ενώ ο μύκητας καταστρέφει πλέον και το πλατανόδασος του Αγίου Γεωργίου. 

Φιλιππιάδα: "Πελάτης" άρπαξε κινητό, ταυτότητα και χρήματα από κατάστημα !


Εξιχνιάστηκε, ύστερα από έρευνα του Αστυνομικού Τμήματος Ζηρού Πρέβεζας, υπόθεση κλοπής από κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που διαπράχθηκε την 22-10-2018 στη Φιλιππιάδα Πρέβεζας.

Οι αστυνομικοί, στο πλαίσιο των ερευνών τους για την εξιχνίαση της κλοπής, ταυτοποίησαν τα πλήρη στοιχεία ενός 25χρονου, σε βάρος του οποίου σχηματίσθηκε σχετική δικογραφία.

Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΑΣ, από την αστυνομική έρευνα, προέκυψε ότι ο 25χρονος, το μεσημέρι της 22-10-2018 στη Φιλιππιάδα Πρέβεζας, εισήλθε σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος και προσποιούμενος τον πελάτη αφαίρεσε από τον πάγκο του καταστήματος, ένα κινητό τηλέφωνο, ένα δελτίο αστυνομικής ταυτότητας και το χρηματικό ποσό των (17) ευρώ, ιδιοκτησίας 26χρονης, υπαλλήλου του καταστήματος.

Η προανάκριση διενεργήθηκε από το αστυνομικό Τμήμα Ζηρού.


 



Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Κτηματολόγιο - Μετάθεση ημερομηνίας έναρξης


Η Κοινοπραξία ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Α.Ε. – Ι. ΨΑΡΡΑΣ, ανάδοχος της μελέτης με κωδικό σύμβασης ΚΤ5-10: «Μελέτη Κτηματογράφησης και Παροχή Υποστηρικτικών Υπηρεσιών για τη δημιουργία Εθνικού Κτηματολογίου στις υπόλοιπες περιοχές των Περιφερειακών Ενοτήτων Πρέβεζας και Άρτας της Περιφέρειας Ηπείρου και της Περιφερειακής Ενότητας Λευκάδας της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων» με κωδικό σύμβασης ΚΤ5-10 σας ενημερώνει ότι ο χρόνος έναρξης της συλλογής των δηλώσεων εγγραπτέων δικαιωμάτων (ιδιοκτησίας) για τη σύνταξη του Εθνικού Κτηματολογίου στις Περιφερειακές Ενότητες Άρτας, Πρέβεζας και Λευκάδας μετατίθεται για το δεύτερο δεκαπενθήμερο του μηνός Νοεμβρίου 2018.

Η ενημέρωση των πολιτών συνεχίζεται σε όλους τους Δήμους των Περιφερειακών Ενοτήτων Άρτας, Πρέβεζας και Λευκάδας σύμφωνα με το αναρτημένο πρόγραμμα.

 

Αλέξανδρος Τσαβδάρογλου

Χωροτάκτης Πολεοδόμος Μηχανικός, MSc

 

 

 

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018

Βασίλης Ιωάννου : αποφασίσαμε να αποσύρουμε το ενδιαφέρον μας για το Δήμο Πρέβεζας

Την απόφασή του να αποσύρει το ενδιαφέρον του για το Δήμο Πρέβεζας ανακοίνωσε σήμερα το πρωί ο Βασίλης Ιωάννου μιλώντας στον Prisma 91,6 και το πρωινό ενημερωτικό μαγκαζίνο με τους Μιχάλη Μίχο και Χάρη Τσάντη.Αποτέλεσμα εικόνας για ΒΑΣΙΛΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ
Ο πρώην Νομάρχης δεν έκρυψε τον προβληματισμό που δημιουργήθηκε από την υποψηφιότητα του Βασίλη Γιάπρου και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Όσοι ασχολούμαστε με την πολιτική , οφείλουμε  μετά τα όσα έχουμε υποστεί τα τελευταία χρόνια , να είμαστε ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ και να κάνουμε και τις προσωπικές  μας ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ. 
Προσωπικά έχω μια μακρά διαδρομή στην Αυτοδιοίκηση και  σε ένα μεγάλο μέρος της κοινωνίας , υπάρχει θετική γνώμη για την προσφορά μου…
Υπηρέτησα με πίστη και αφοσίωση τη Νομαρχιακή αυτοδιοίκηση  επί 12 χρόνια  και με τη λήξη της θητείας μου επέστρεψα με αξιοπρέπεια στη δουλειά μου .
Eπέστρεψα  στο σχολείο και  στους μαθητές μου και δεν ζήτησα ποτέ την όποια  προσφορά μου στα κοινά να την ανταλλάξω με κομματικές και κρατικές θέσεις.
Γι αυτό άλλωστε λίγα χρόνια μετά  οι πολίτες με εξέλεξαν Βουλευτή του νομού  , παρά τον πόλεμο λάσπης που δέχτηκα από ανθρώπους ,  που δεν δούλεψαν ποτέ στη ζωή τους , αλλά περιφερόταν από κόμμα σε κόμμα και ήταν κολαούζοι από Υπουργό σε Υπουργό.
Δεν έχω λοιπόν  ανάγκη ,  να αποδείξω τίποτε και σε κανέναν..
Πάντα υπήρξα συνεπής στις ιδέες και στους αγώνες της Παράταξης από την οποία προέρχομαι..
Επιστρέφω λοιπόν στην ουσία της  ερώτησή  σας..
Απαντώ ΕΥΘΕΩΣ και σας δίνω και την ΕΙΔΗΣΗ: 
Βεβαίως και μας προβλημάτισε η συγκεκριμένη υποψηφιότητα , η οποία όπως φάνηκε τις λίγες αυτές μέρες , έτυχε ευρύτερης αποδοχής , σε σχέση με τη δικιά μας πρωτοβουλία , ανεξάρτητα αν εμείς δεν καταθέσαμε ακόμη υποψηφιότητα..
Μετά  λοιπόν  από πολύ σκέψη και επαφές   με δεκάδες φίλους από όλο το Δήμο  και κυρίως μετά από μεγάλη συζήτηση με τους στενούς συνεργάτες μου , αποφασίσαμε να ΑΠΟΣΥΡΟΥΜΕ  ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΣ για  ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ και να συμβάλουμε έτσι στο να δρομολογηθούν εξελίξεις!
Ποτέ δεν ήταν αυτοσκοπός μας  , εγώ  να γίνω Δήμαρχος και οι συνεργάτες μου δημοτικοί σύμβουλοι, αντιδήμαρχοι και Πρόεδροι και πολύ περισσότερο δεν είμαστε σαν κάποιους που θέλουν απλά να εκλεγούν Σύμβουλοι , για να διαπραγματευτούν . 
Ότι κάναμε , ήταν γιατί δεν μπορούσαμε  να ανεχθούμε  άλλο αυτή την παρακμή και τη μιζέρια στην πόλη και το Δήμο.
Αυτή την υποβάθμιση του θεσμού , αυτή τη στασιμότητα και την μικροπολιτική με τα χαλίκια και την άσφαλτο 6 μήνες πριν τις εκλογές.
 Αυτό το μπάχαλο που επικρατεί στη δομή και τη λειτουργία του Δήμου , όπου ο καθένας κάνει ότι θέλει και όλοι μαζί ουσιαστικά δεν παράγουν τίποτε.
Πήραμε την πρωτοβουλία   γιατί πολλοί συμπολίτες μας προέτρεπαν « να κάνουμε κάτι»… και αφού διαπιστώσαμε  ότι δεν υπήρχε περιθώριο  συνεννόησης με άλλους εν δυνάμει υποψήφιους.
Και θέλω να γνωρίζετε ότι για μένα η απόφαση να εμπλακώ πάλι με τα κοινά και ιδιαίτερα με τον Δήμο, όταν είναι γνωστές οι  σοβαρές ενστάσεις που έχω δημόσια εκφράσει για τον «Κλεισθένη», δεν ήταν καθόλου εύκολη. 
Γιατί γνώριζα και γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει σ’ αυτή τη συγκυρία να είσαι υποψήφιος και μετέπειτα Δήμαρχος.
Κάποιοι δυστυχώς γι αυτούς έχουν…. άγνοια κινδύνου , και δεν αντιλαμβάνονται «τι καυτή πατάτα» επιδιώκουν να  πάρουν στα χέρια τους… 
Κάποιοι δεν γνωρίζουν επακριβώς την ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ  που επικρατεί στο Δήμο μας  , ούτε υπολογίζουν τι προβλήματα  θα προσθέσει η εφαρμογή  του «Κλεισθένη»… Τρόμαζα  κάθε φορά  στην ιδέα και μόνο ότι ενδέχεται  το Μάιο να γίνουν όλες οι εκλογές μαζί. 
Και όμως Υπάρχουν άτομα ,  που αν  δεν έχουν ούτε τα στοιχειώδη τυπικά προσόντα , θέλουν να ηγηθούν του Δήμου.
Είναι και κάποιοι άλλοι που   εκμεταλλευόμενοι  την απλή αναλογική , επιχειρούν  να βγάλουν 1-2 συμβούλους και να παζαρέψουν ( όπως δημόσια  οι ίδιοι  ισχυρίζονται) , το πολιτικό τους μέλλον..
Τι να κάνουμε ,σ’ αυτή τη χώρα έχει χαθεί προ πολλού το μέτρο . 
Εμείς λοιπόν δεν είμαστε αυτής της πάστας».
Ο Βασίλης Ιωάννου αρχικά σχολιάζοντας την υποψηφιότητα του Βασίλη Γιάπρου ανέφερε: 
« Ο κ. Γιάπρος  οφείλει   κάποια στιγμή να μας πληροφορήσει , τι ήταν αυτό που έκαμψε τις αντιδράσεις του και άλλαξε γνώμη  , αφού  « στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ» , ήταν γνωστό  ότι από  πλευράς της ΝΔ , υπήρχε έντονη  πίεση προς το πρόσωπο του , αλλά ο ίδιος αρνιόταν πεισματικά να υποκύψει . 
Εγώ ειλικρινά  δεν θέλω να πιστέψω ότι  ο κ. Γιάπρος  ανέλαβε μια τέτοια ευθύνη , μόνο και μόνο επειδή τον πίεσαν κομματικά…
 Το καταγράφω απλά και μόνο επειδή διαδίδεται αυτή η φήμη ευρέως στην Πρέβεζα.
Εγώ είμαι καλοπροαίρετος και δέχομαι , αυτά που δηλώνει δημόσια  και υπ’ αυτή την έννοια δημόσια καλωσόρισα την απόφασή του να εμπλακεί με την Αυτοδιοίκηση ,  σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη φάση και για το θεσμό , αλλά κυρίως για το Δήμο μας… 
Του εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη  και δεν πρέπει  να ξεχνάει αυτό που ο ίδιος τόνισε… 
ΑΝ τον επιλέξουν οι πολίτες και δεν αλλάξει την πόλη ..ΤΟΤΕ πρέπει να σκεφθεί να αλλάξει πόλη…»

Ο κ Ιωάννου μάλιστα κάλεσε τους υποψήφιους που προέρχονται από την κεντροαριστερά να αποσύρουν τις υποψηφιότητές του και να αναζητήσουν ένα ψηφοδέλτιο το οποίο θα διεκδικήσει με αξιώσεις το δήμο Πρέβεζας. Χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Ας κάνουν το ίδιο και οι άλλοι φερόμενοι ως υποψήφιοι  , που κινούνται στο χώρο της Κεντροαριστεράς , ο κ. Μπαίλης 20 χρόνια Δήμαρχος και ο κ. Ροπόκης για πολλά χρόνια Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος κ.α 
 Αν εγώ είμαι το παλιό, αυτοί είναι για το Δήμο Πρέβεζας  πιο παλιοί κι  απ’ το παλιό .
Ας δηλώσουν και αυτοί , ότι αποσύρουν το ενδιαφέρον τους από το Δήμο. 
Και ας ξεκινήσει ένας διάλογος με την κοινωνία για ένα  πρόσωπο από το χώρο μας, που θα αντιπαρατεθεί με αξιώσεις και στον κ. Γιάπρο και  σε  όποιον άλλον υποψήφιο προκύψει. 
Τους προκαλώ δημόσια να το κάνουν, γιατί αλλιώς αναλαμβάνουν όλες τις ευθύνες. 
Για να δούμε τώρα , ποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για την παράταξη και   ποιος είναι γαντζωμένος με την εξουσία και τις καρέκλες. 
Για να δούν  ΤΩΡΑ οι πολίτες, κατά πόσο είμαστε ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ. Ας ξεκινήσουν λοιπόν ο  ΣΥΡΙΖΑ, το  ΚΙΝΑΛ και άλλες δυνάμεις, μέσα από τα όργανα τους να αναζητήσουν ένα πρόσωπο που θα συσπειρώσει ευρύτερα την Κεντροαριστερά. 
ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ, ότι και θέλουν και μπορούν να αναζητήσουν και να βρουν  πεδίο  συνεργασίας στο Δήμο.»



Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

ΒΑΛΚΑΝΙΑ: ΠΕΔΙΟ ΒΟΛΗΣ ΚΑΙ… ΨΕΚΑΣΜΟΥ

Τα βαλκάνια έγιναν και πάλι το πεδίο βολής των μεγάλων (ΗΠΑ και Ρωσία) για το ΝΑΤΟ, την Ευρωπαϊκή Ένωση, τις εκκλησίες, τις σφαίρες επιρροής κ.α. με αφορμή τη FYROM. 
Με την χώρα να πηγαίνει σε εκλογές με εθνικό θέμα (Σκοπιανό) που μπορεί να αποτελεί την (μόνη) συγκολλητική ουσία για ένα 15% του ΣΥΡΙΖΑ αλλά είναι ο καταλύτης για όλα τ’ άλλα ευκαιριακά και ψεκασμένα κόμματα που ρευστοποιούνται.
Ο Τσίπρας με την συμφωνία των Πρεσπών σαν λάφυρο είναι πιθανό να πάει σε πρόωρες εκλογές πριν αποκαλυφθούν τα προβλήματα στην πραγματική οικονομία (κρατικός δανεισμός, κόκκινα δάνεια, τράπεζες, ανεργία των νέων, φορολογική κόπωση κ.α.) και πόσο αδύναμη είναι μια κυβέρνηση μειοψηφίας μετά την (προ)σχεδιασμένη αποχώρηση των ΑΝΕΛ...
Εξάλλου, είναι δύσκολες οι τετραπλές εκλογές τον Μάιο καθώς θα πρέπει να απαγορευτεί η ψήφος των ετεροδημοτών (μετά των Ελλήνων του εξωτερικού), οι οποίοι ψηφίζουν στον τόπο κατοικίας στις εθνικές εκλογές, αλλά στην έδρα του Δήμου τους στις δημοτικές-περιφερειακές. 

Θα κληθούν δηλαδή να ψηφίσουν την ίδια ημέρα σε διαφορετικές κάλπες που απέχουν χιλιόμετρα μεταξύ τους…
Αν ψηφιστεί δε ένας νόμος για υποχρεωτική άσκηση του εκλογικού δικαιώματος αποκλειστικά και μόνο στον οικείο Δήμο, τότε θα αποκαλυφθεί ο κυβερνητικός στόχος για εκλογικό αιφνιδιασμό των Μάιο, ενώ αναμένεται να μειωθεί και η συμμετοχή στις κάλπες πολύ κάτω του 56% (Σεπτέμβριος του 2015) εις βάρος του ΣΥΡΙΖΑ (οι πιθανοί ψηφοφόροι του οποίου θα μετακινηθούν με απροθυμία)…

Από την παρέμβαση  στον Σκαι!

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Με τον Γιώργο Ζάψα ο ΣΥΡΙΖΑ στις περιφερειακές εκλογές


Ο Γιώργος Ζάψας τελικά θα ηγηθεί του ψηφοδελτίου που θα στηρίξει ο ΣΥΡΙΖΑ και θα διεκδικήσει το αξίωμα του Περιφερειάρχη Ηπείρου. Η απόφαση ελήφθη από την Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή που συνεδρίασε με την συμμετοχή του Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής Πάνου Σκουρλέτη, Υπουργών και Βουλευτών της περιοχή, των Γραμματέων των Νομαρχιακών Επιτροπών και Αυτοδιοικητικών στελεχών, προκειμένου να συζητήσει τις επιλογές του κόμματος για τις εκλογές στην Περιφέρεια Ηπείρου. Η απόφαση δε ανακοινώθηκε επίσημα το βράδυ της Δευτέρας.
Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, «στην συνεδρίαση αποφασίστηκε να ενταθούν οι προσπάθειες δημιουργίας του ευρύτερου δυνατού κοινωνικού και αυτοδιοικητικού μετώπου με κέντρο τις ανάγκες των πολιτών. Εκτιμήθηκε ότι ο κοινός βηματισμός των δύο Αυτοδιοικητικών παρατάξεων “ Ήπειρος Ανατροπής” και “Συμμαχία Ηπειρωτών” στο έδαφος των θεσμικών αλλαγών στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, με κορυφαία την καθιέρωση της απλής αναλογικής, βρίσκεται στην κατεύθυνση συγκρότησης προοδευτικού μετώπου στην περιοχή μας, που είναι απαραίτητο για την ανατροπή στην Περιφέρεια Ηπείρου.
Στη βάση των παραπάνω, η Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή καταθέτει στις αυτοδιοικητικές παρατάξεις την πρόταση να ηγηθεί του εγχειρήματος αυτού ο Γιώργος Ζάψας»

Το DNA έδωσε την απάντηση... Επίλογος στην εξαφάνιση της Αγγελικής


Στην 26χρονη Αγγελική Πεπόνη ανήκει τελικά το τμήμα κρανίου που βρέθηκε πριν από μερικές ημέρες στην Πρέβεζα, κοντά στην Βιομηχανική Περιοχή. Ο γρίφος λύθηκε με την ταυτοποίηση του DNA που έγινε από την Ελληνική Αστυνομία. Στην λιτή ανακοίνωση που δόθηκε από την ΕΛΑΣ σημειώνεται πως "από τις εργαστηριακές εξετάσεις που διενεργήθηκαν στην Υποδιεύθυνση Βιολογικών & Βιοχημικών Εξετάσεων & Αναλύσεων της Δ.Ε.Ε. προέκυψε ότι ανθρώπινο κρανίο που βρέθηκε στη Βιομηχανική Περιοχή της Πρέβεζας την 14/10/2018, ανήκει σε γυναίκα για την οποία είχε δηλωθεί εξαφάνιση την 16/06/2010 στο Τμήμα Ασφάλειας Πρέβεζας".Στην κατάληξη αυτή συνηγορούσαν τα στοιχεία που είχαν προκύψει από την ιατροδικαστική έκθεση μετά την έρευνα που έκανε ο Καθηγητής Ιατροδικαστικής Θεόδωρος Βουγιουκλάκης.
Η 26χρονη είχε εξαφανιστεί τον Ιούνιο του 2010. Ο τελευταίος άνθρωπος που την είχε συναντήσει ήταν ο φίλος της, ο οποίος στα χρόνια που μεσολάβησαν εξέφραζε την βεβαιότητά του ότι η Αγγελική είναι ζωντανή.
Παρά τις εκτεταμένες έρευνες που είχαν γίνει στο διάστημα μετά την εξαφάνισή της δεν είχε εντοπιστεί κανένα ίχνος.
Η οικογένειά της βίωνε έναν γολγοθά και τώρα είναι αντιμέτωπη με τον τραφικό επίλογο.

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων 1ου Δημοτικού Σχολείου Φιλιππιάδας ·


Επιτελώντας τον ρόλο μας και έχοντας στο πλάι μας την αμέριστη συμπαράσταση των γονέων (ετήσια συνδρομή συλλόγου, συμμετοχή στις δραστηριότητες της ρυθμικής γυμναστικής, ζωγραφικής και hip-hop) καταφέραμε και προσφέραμε σήμερα στο Σχολείο μας:

-Πέντε (5) επεξεργαστές ηλεκτρονικών υπολογιστών μάρκας HP
-1 Σετ Ρομποτικής
προκειμένου να βοηθήσουν στην αναβάθμιση του τμήματος πληροφορικής του Σχολείου.
Ο Σύλλογος Γονέων θα βρίσκεται πάντα δίπλα στα παιδιά και θα συνεργάζεται με το Σύλλογο Διδασκόντων ώστε να συμβάλει με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες του Σχολείου.
Το Δ. Σ
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται, οθόνη και εσωτερικός χώρος


Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Καλλιεργούσε δενδρύλλια στην Ροδαυγή και τα διέθεσε σε πελατεία ....στην Φιλιππιάδα 

 

Μετά από συντονισμένες ενέργειες των αστυνομικών της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Άρτας, συνελήφθη 53χρονος ημεδαπός, ο οποίος κατηγορείται για καλλιέργεια, διακίνηση και κατοχή κάνναβης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο διερεύνησης στοιχείων σχετικά με διακίνηση ποσοτήτων κάνναβης στην ευρύτερη περιοχή της Φιλιππιάδας, διαπιστώθηκε ότι ο 53χρονος σε δύσβατη θαμνώδη περιοχή στη Ροδαυγή Άρτας, καλλιεργούσε 27 δενδρύλλια κάνναβης, ύψους έως 2,15 μέτρων (τρία εξ αυτών αποξηραμένα), που εκριζώθηκαν και κατασχέθηκαν.

Επιπλέον, στην οικία του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ποσότητα νωπής κάνναβης, βάρους (75,8) γραμμαρίων καθώς και διάφορα εργαλεία - σύνεργα που χρησιμοποιούσε για την περιποίηση της φυτείας καθώς και για την επεξεργασία και διάθεση των ναρκωτικών ουσιών.

Ο συλληφθείς με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος του, οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Άρτας

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018

Επικαλέστηκαν το θάνατο 12χρονου για να εξαπατήσουν 80χρονη!


Μία απίστευτη απάτη σε βάρος 80χρονης έστησαν άγνωστοι οι οποίοι κατάφεραν να αποσπάσουν από την γριούλα το ποσό των 10 χιλιάδων ευρώ! 
Η 80χρονη δέχθηκε ένα τηλεφώνημα. 
Ο άνδρας που της μιλούσε ισχυρίστηκε ότι ήταν γιατρός του Νοσοκομείου Άρτας. Εκεί βρισκόταν ο γιος της, ο οποίος είχε προκαλέσει τροχαίο δυστύχημα με θύμα ένα 12χρονο παιδί από την Αλβανία. 
Στο νοσοκομείο είχαν σπεύσει οι συγγενείς του, οι οποίοι απειλούσαν τον γιο της για τη ζωή του! 
Εκείνος μπορούσε να τον σώσει αλλά έπρεπε να του δώσει το ποσό των σαράντα χιλιάδων!!!
Η γριούλα από την ταραχή και τον πανικό της, από το άγχος για την τύχη του δικού της παιδιού, το μόνο που σκέφτηκε ήταν ότι δεν διέθετε το συγκεκριμένο ποσό.
Έτσι μετά από τις εκκλήσεις της ο άγνωστος -υποτιθέμενος γιατρός- συμβιβάστηκε με τις δέκα χιλιάδες!
Υπό έναν όρο όμως!
Θα άφηνε τα χρήματα σε έναν σκουπιδοτενεκέ που της υπέδειξε, κοντά στο σπίτι της και με μεγάλη προσοχή ώστε να μην γίνει αντιληπτή από κανέναν.
Η ηλικιωμένη γυναίκα τύλιξε προσεκτικά τα χρήματα και τα τοποθέτησε στο σημείο που της είχε υποδείξει ο άγνωστος...
Στην πορεία και αφού επικοινώνησε με τον γιο της κατάλαβε ότι είχε πέσει θύμα απάτης.
Ήταν όμως αργά. Τα χρήματα είχαν κάνει φτερά και το μόνο που της απέμεινε ήταν η καταγγελία στην αστυνομία!
Πρόκειται για μία ακόμη απάτη σε βάρος ηλικιωμένων, ζήτημα που κατά το παρελθόν είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Η Αστυνομική Διεύθυνση Ηπείρου συνιστά σε όλους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι τους ζητούν χρήματα με διάφορα προσχήματα, όπως αυτό της πρόκλησης τροχαίου και να μην ενδίδουν σε πιέσεις αγνώστων.
Παράλληλα θα πρέπει να ενημερώνουν την αστυνομία ακόμη και τις περιπτώσεις απάτης σε βάρος τους.
ΟΙ οικείοι ηλικιωμένων ατόμων, θα πρέπει να τους ενημερώνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, για τα τεχνάσματα και τους τρόπους δράσης που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι προκειμένου να τους αποσπάσουν χρηματικά ποσά και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε περίεργες και ύποπτες κινήσεις που συμβαίνουν στο περιβάλλον των ηλικιωμένων.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Τα κονδύλια για τους πρόσφυγες, η έρευνα του OLAF και οι παλινωδίες της κυβέρνησης

Το ότι ο OLAF ερευνά το θέμα δεν σημαίνει ότι τα πρόσωπα και οι φορείς που εμπλέκονται έχουν διαπράξει παρατυπία ή απάτη. Ο OLAF σέβεται απολύτως το τεκμήριο της αθωότητας και το δικαίωμα υπεράσπισης όσων ελέγχονται»
Αποτέλεσμα εικόνας για ΗΟΤ ΣΠΟΤ FILIPPIADAS
Μετά την αποκάλυψη της υπό εξέλιξη έρευνας της υπηρεσίας για την καταπολέμηση της απάτης, OLAF, για τη διαχείριση ευρωπαϊκών κονδυλίων για τη σίτιση προσφύγων και την ανακοίνωση της παραγγελίας εισαγγελικής έρευνας, την επικοινωνιακή διαχείριση του θέματος αυτού έχει αναλάβει ο υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Δημήτρης Βίτσας, με καθημερινές δηλώσεις και συνεντεύξεις για το θέμα.
Ήταν αυτός άλλωστε που, όπως κι ο ίδιος ξεκαθάρισε, υπέγραφε ως αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας, όσα είχαν σχέση με τη διαχείριση του προσφυγικού από το συγκεκριμένο υπουργείο (που έχει αναλάβει εξαρχής το μεγάλο μέρος της διαχείρισής του).
Ένα βασικό πρόβλημα με τις δημόσιες δηλώσεις και τα ρεπορτάζ για το θέμα αυτό είναι ότι για να μπορέσει να αξιολογήσει ο πολίτης την ακρίβεια της πληροφορίας και των λεγομένων των αρμοδίων, πρέπει να ανατρέξει σε έναν διοικητικό λαβύρινθο.
Τουλάχιστον δυο ανακρίβειες όμως είναι τόσο προφανείς που απαντιούνται και με ένα απλό σημείωμα.
1) Η κυβερνητική θέση για την έρευνα του OLAF καταρχάς θα μπορούσε να συνοψιστεί ως εξής: δεν αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει αλλά δεν την διαψεύδουμε κιόλας και δηλώνουμε πως, σε κάθε περίπτωση, κάθε έρευνα είναι καλοδεχούμενη.
Όταν όμως οι υπουργοί αναφέρονται σε δημόσιες δηλώσεις, που μπορεί οποιοσδήποτε να εντοπίσει στο διαδίκτυο, καλό είναι να ακριβολογούν.
Στην σημερινή (Τετάρτη 10 Οκτωβρίου) του συνέντευξη λοιπόν ο κ. Βίτσας, απαντώντας για την έρευνα του OLAF είπε: «Η μοναδική επίσημη ανακοίνωση που υπάρχει είναι η ανακοίνωση της Κομισιόν που λεει ότι δεν έχει βρεθεί κάποιο ζήτημα κακοδιαχείρισης. Και η δεύτερη ανακοίνωση είναι η δικιά μου που λέω ότι οποιοσδήποτε έλεγχος είναι ευχαρίστως δεκτός γιατί όταν συζητάμε για τα οικονομικά όλοι πρέπει να είμαστε διαφανείς και ανοιχτοί.»
Δεν είναι ακριβές ότι αυτή είναι η μοναδική ανακοίνωση (όπως δεν είναι ακριβές ότι η Κομισιόν διέψευσε το δημοσίευμα αλλά ας πούμε ότι μπορεί κάποιοι να δυσκολεύονται με τις λεπτές αποχρώσεις του γραφειοκρατικού λόγου των ευρωθεσμών). Ο OLAF επιβεβαίωσε με επίσημη ανακοίνωση του τη διεξαγωγή έρευνας για τα κονδύλια σίτισης, ακριβώς δηλαδή αυτό που είχε αποκαλύψει το New Europe και περίπου έσπευσαν να διαψεύσουν κάποιοι.

Η επίσημη ανακοίνωση

Η ανακοίνωση υπογράφεται από το γραφείο τύπου της υπηρεσίας και είναι σαφής, θεσμική και αυτονόητη (σε δική μας μετάφραση):
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πως ο OLAF έχει ξεκινήσει μια έρευνα για φερόμενες παρατυπίες που αφορούν τα ευρωπαικά κονδύλια σίτισης για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα, μετά από σχετικές πληροφορίες που έλαβε από την DG HOME το 2017.
Όσο η έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη ο OLAF δεν θα σχολιάσει περαιτέρω την υπόθεση, ώστε να διασφαλιστεί η προστασία του απορρήτου και της εμπιστευτικότητας της τρέχουσας έρευνας, των ερευνών που ενδέχεται να προκύψουν μελλοντικά, των ενδεχόμενων δικαστικών διαδικασιών, των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων των υπο έλεγχο προσώπων και φορέων.
Το ότι ο OLAF ερευνά το θέμα δεν σημαίνει ότι τα πρόσωπα και οι φορείς που εμπλέκονται έχουν διαπράξει παρατυπία ή απάτη. Ο OLAF σέβεται απολύτως το τεκμήριο της αθωότητας και το δικαίωμα υπεράσπισης όσων ελέγχονται».
2) Πάνω στη συζήτηση για την έρευνα του OLAF λοιπόν, ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας που έκανε τη συνέντευξη με τον κ. Βίτσα, ανέφερε τις ΜΚΟ. Ο υπουργός λοιπόν, απάντησε αμέσως και κοφτά πως δεν πρέπει να τους «ανακατεύουμε με τις ΜΚΟ» γιατί «συνήθως οι ΜΚΟ είναι συνεργάτες των διεθνών οργανισμών» εννοώντας, όπως θα συνήγαγε κανείς από τη συζήτηση, συνεργάτες της ΕΕ.
Ένσταση πρώτη: Κανείς δεν είναι «συνεργάτης» της Κομισιόν. Αλλά, αν το πάμε έτσι, οι πιο στενοί «συνεργάτες των διεθνών οργανισμών» είναι τα ίδια τα κράτη που είναι σαρξ εκ της σαρκός τους, που τους απαρτίζουν και τους διοικούν. Όταν ένας υπουργός, δηλαδή η κυβέρνηση, ενός κράτους – μέλους αναφέρεται στους «οργανισμούς» αυτούς σαν να τους βλέπει απ’ έξω για τους φορτώσει το όποιο αφήγημα για τις ΜΚΟ, ε, δεν το λες ούτε λογικό ούτε ακριβές.
Ένσταση δεύτερη: Η Κομισιόν χρηματοδοτεί απευθείας, χωρίς την διαμεσολάβηση του κράτους – μέλους, πολύ συγκεκριμένους φορείς και οργανώσεις.

Μάστιγα τα αγριογούρουνα στην Ήπειρο

Αποτέλεσμα εικόνας για αγριογουρονα στην πλατεια
Σημαντικές καταστροφές ειδικά σε αγροτικές καλλιέργειες προκαλούν καθημερινά κοπάδια αγριογούρουνων. Λόγω υπερπληθυσμού, έχουν εξαπλωθεί σε όλη την Ήπειρο και αδιακρίτως καταστρέφουν ότι βρουν μπροστά τους κατασπαράζοντας ακόμη και οικόσιτα ζώα.
Τα μέτρα που έχουν ανακοινωθεί αποδεικνύονται ατελέσφορα και οι κάτοικοι της υπαίθρου που βλέπουν τα αγριογούρουνα ακόμη και στις αυλές των σπιτιών τους εκτός των αναποζημίωτων ζημιών, έχουν να αντιμετωπίσουν και την πιθανότητα μετάδοσης μολυσματικών ασθενειών στην κτηνοτροφία.
ΣΕ λίγο θα είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να εμφανιστούν στην πλατεία της Φιλιππιάδας και να κοιμούνται κάτω από τα στέγαστρα  στα οποία θα βρίσκουν καταφύγιο και δεν θα βρέχονται !

106 χρόνια από την απελευθέρωση της Φιλιππιάδας


Την Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018 θα εορταστούν, σε ειδική εκδήλωση, τα 106 χρόνια από την απελευθέρωση της Φιλιππιάδας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δημαρχείο Φιλιππιάδας με το εξής πρόγραμμα:
19.00: Έναρξη
19.10: Χαιρετισμός Δημάρχου
19.20: Ομιλία για το ιστορικό της απελευθέρωσης από τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Θωμά Μπάκα.
19.35: Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων Φιλιππιάδας θα τραγουδήσουν για την Ελευθερία!

ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ....


Η πρόθεση του δημάρχου Πρέβεζας Χρήστου Μπαίλη να διεκδικήσει πέμπτη θητεία προκαλεί πέρα από έντονο προβληματισμό και σοβαρούς τριγμούς στην παράταξή του..
Μία παράταξη, που αρκετούς μήνες πριν τις εκλογές φυλλορροεί.
Ήδη ο δήμαρχος μετρά σημαντικές απώλειες, απώλειες που δύσκολα μπορεί να αναπληρώσει ενώ ασφαλείς πληροφορίες φέρουν κι άλλα μέλη της παράταξής του έτοιμα να τον εγκαταλείψουν!
Και βέβαια εν αναμονή τελούν οι προερχόμενοι από την κεντροδεξιά καθώς στην περίπτωση που βρεθεί γαλάζια λύση στον Δήμο Πρέβεζας, θα αφήσουν κι αυτοί πίσω τους το καράβι!
Κι όλα αυτά πριν κατέλθει επίσημα στην προεκλογική εκστρατεία ο πρώην νομάρχης Βασίλης Ιωάννου, ο οποίος είναι βέβαιο ότι θα ηγηθεί σχήματος που θα διεκδικήσει την δημαρχία.