Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Τι λέει για την κατάσταση του Τσέσνα υπεύθυνος της Αερολέσχης Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece

Σοκ προκάλεσε η είδηση ότι οι δύο επιβάτες (ένας εκπαιδευτής και ένας εκπαιδευόμενος) του αεροσκάφους τύπου Τσέσνα-172 που αναζητείτο από το απόγευμα της Κυριακής, βρέθηκαν απανθρακωμένοι, τρία χιλιόμετρα βόρεια από το πάρκινγκ του χιονοδρομικού κέντρου Καλαβρύτων. 

Το αεροσκάφος που εκτελούσε τη διαδρομή  Μέγαρα-Καλάβρυτα-Μέγαρα, αγνοείτο από τις 17:15 το απόγευμα της Κυριακής που επικοινώνησε με το αεροδρόμιο της Ανδραβίδας.

Ειδοποίησε ότι θα επικοινωνήσει ξανά με την Ανδραβίδα στις 17:35 αλλά κάτι τέτοιο δεν έγινε.

Το Τσέσνα-172, δεν απαντούσε στις κλήσεις των επίγειων σταθμών και όπως προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις κηρύχθηκε σε φάση αβεβαιότητας στις 18:18 και σε φάση κινδύνου στις 18:31.

Τελικά το πρωί της Δευτέρας, ελικόπτερο Agusta Bell της Πολεμικής Αεροπορίας, βρήκε τα συντρίμμια του Τσέσνα-172. Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, ο μηχανικός του ελικοπτέρου που κατέβηκε στο σημείο δεκαπέντε λεπτά μετά τον εντοπισμό του τσακισμένου αεροσκάφους ανέφερε ότι οι δύο πιλότοι ήταν απανθρακωμένοι!

Ο χειριστής του Τσέσνα, ήταν ο 32χρονος Σωτήρης Αντωνόπουλος, εν ενεργεία πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας με πολλές ώρες πτήσης σε ελικόπτερα Super Puma και σε ελαφρού τύπου αεροσκάφη αλλά και εκπαιδευτής.

Κάτι το οποίο δεν έχει γίνει μέχρι τώρα γνωστό και φέρνει στο φως της δημοσιότητας το star.gr, είναι ότι ο αδικοχαμένος 32χρονος ήταν εκπαιδευτής στην Αερολέσχη Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece με έδρα την Άρτα και παράρτημα τα Μέγαρα, της οποίας μέλος ήταν και ο εκπαιδευόμενος που έχασε τη ζωή του. Μάλιστα το μοιραίο Τσέσνα, ανήκει στην αερολέσχη.

171016184422_2585 (1).jpg

Το star.gr, ήρθε σε επικοινωνία με υπεύθυνο λειτουργίας της εν λόγω Αερολέσχης ο οποίος ξεκαθάρισε σε έντονο τόνο πως «Το αεροσκάφος δεν έπεσε από μηχανική βλάβη όπως έχει ακουστεί αλλά και αναπαραχθεί από διάφορα sites. Το αεροσκάφος έπεσε από καιρικά φαινόμενα και από ισχυρά καθοδικά ρεύματα.

Ήταν ένα καινούργιο αεροσκάφος, είχε αγοραστεί πρόσφατα και δεν είχε μηχανικά προβλήματα. Ήταν καλοσυντηρημένο.

Ήταν ένα αεροσκάφος του οποίου ο κινητήρας είχε ελάχιστες ώρες λειτουργίας. Λόγω του ανάγλυφου του εδάφους στο σημείο που έπεσε το αεροσκάφος, δημιουργήθηκαν πιθανώς, κάποια καθοδικά ρεύματα, με αποτέλεσμα να έχει έντονη καθοδική τάση και το αεροσκάφος. Λόγω των εν λόγω δύσκολων συνθηκών, ήταν πέρα από τις δυνατότητες του χειριστή αλλά και του αεροσκάφους να ανταπεξέλθουν», σημείωσε ο υπεύθυνος αποκλειστικά στο star.gr.

Στη συνέχεια, πρόσθεσε πως ο 32χρονος, «Ήταν ένας από τους πιο έμπειρους πιλότους που πετάνε στην Ελλάδα με 3.000 ώρες πτήσης σε αεροσκάφη και 1.500 ώρες σε ελικόπτερο, σύνολο 4.500 ώρες. Το ΔΣ της Αερολέσχης, εύχεται θερμά συλλυπητήρια στις οικογένειες, που ήταν και δικές μας οικογένειες. Είμαστε συντετριμμένοι και έχουμε αναλάβει όλα τα έξοδα που θα προκύψουν για να καλυφθούν οι όποιες ανάγκες των δύο οικογενειών».

Η Αερολέσχη Δυτικής Ελλάδας Airclub West Greece, έκανε στην σελίδα της στο Facebook μια ανάρτηση για τους δύο άντρες.

σωστο.jpg

Ρεπορτάζ: Μαρία Κυπραίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!