Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Παραίτηση του Αντιδημάρχου, Ε.Ροπόκη και ανεξαρτητοποίηση από την παράταξη Μπαίλη

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΡΟΠΟΚΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΡΕΒΕΖΑ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ
ΔΗΛΩΣΗ
Ευάγγελου Ροπόκη του Κωνσταντίνου, κατοίκου Πρέβεζας.


Κύριε Πρόεδρε,
Αγαπητοί συνάδελφοι, Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Πρέβεζας,
Όπως είναι σε όλους γνωστό και κατά τις Δημοτικές Εκλογές του 2010 αλλά και σε αυτές του 2014, εξελέγην Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» του Δημάρχου κ. Χρήστου Μπαΐλη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι συμπολίτες μας με αγκάλιασαν με ιδιαίτερη εμπιστοσύνη και εκτίμηση από τις πρώτες εκλογές, όπου και με ανέδειξαν δεύτερο Δημοτικό Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητας Πρέβεζας,  επιβεβαίωσαν δε και επαύξησαν την προτίμησή τους αυτή και στις εκλογές του 2014 αναγνωρίζοντας το έργο που προσέφερα αναδεικνύοντάς με πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο της Δημοτικής Ενότητας.

Κατά την πρώτη τετραετία διετέλεσα επί δύο χρόνια Αντιδήμαρχος Ζαλόγγου και εν συνεχεία για ακόμη δύο χρόνια Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Πολιτικής Προστασίας και Αγροτικής Ανάπτυξης, θέση στην οποία τοποθετήθηκα εκ νέου από τον Μάρτιο του 2017. Παράλληλα έχω εκλεγεί μέλος και Αντιπρόεδρος του ΦΟΣ.Δ.Α. (Καρβουναρίου) και μέλος του Λιμενικού Ταμείου Πρέβεζας.

Από την πρώτη στιγμή της ενασχόλησής μου με τα κοινά διέθεσα όλες μου τις δυνάμεις με προσωπική συνεχή εργασία προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των δημοτών και η εικόνα του Δήμου στο δύσκολο τομέα της καθαριότητας.
Προσπαθούσα συνεχώς για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών και του προσωπικού που ήταν στον τομέα αρμοδιότητάς μου και για την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη συνεργασία όλων μας.

Δυστυχώς εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα η συνεργασία μου με τη Δημοτική Αρχή έχει καταστεί προβληματική. Όλες οι προτάσεις μου – εισηγήσεις είτε δεν εισακούονται, είτε ναρκοθετούνται – υπονομεύονται.

Θεώρησα καλό να μην δημοσιοποιήσω από την πρώτη στιγμή το πρόβλημα αναμένοντας την επίλυσή του. Μάταια όμως. Η Πρέβεζα μένει πίσω. Ο Δήμος παρουσιάζει μία εικόνα που κανείς μας δεν θα την ήθελε. Άλλα οραματιστήκαμε και σχεδιάσαμε και άλλα γίνονται. Η δυσαρέσκεια των πολιτών εκφράζεται έντονα και καθημερινά.

Ύστερα από τα ανωτέρω δεν μου μένει άλλος δρόμος από αυτόν της ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣαπό τη θέση του Αντιδημάρχου και της αποχώρησής μου από το συνδυασμό του κ. Δημάρχου και της ανεξαρτητοποίησής μου στο Δημοτικό Συμβούλιο αφού σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να παραμένω συμμέτοχος σε αυτό που γίνεται.  

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους – στελέχη του Δήμου για την άριστη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Τέλος, απευθυνόμενος προς τους δημότες, δηλώνω ότι η παραίτησή μου από τη θέση του Αντιδημάρχου σε καμιά περίπτωση δεν σημαίνει αποχώρησή μου από το αυτοδιοικητικό γίγνεσθαι. Είμαι παρών και θα είμαι και στο μέλλον, δηλώνω ενεργός και μάχιμος και θα συνεχίσω τον αγώνα μου απ’ όποια θέση αποφασίσουν οι συμπολίτες μου.

ΠΡΕΒΕΖΑ 25-6-2018
ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΡΟΠΟΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!