Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011


Στην Ιταλία αλλά και την Βουλγαρία φτάνουν έμποροι της Ηπείρου για φθηνότερα προϊόντα…


Στη μισή τιμή βρίσκουν είδη καθημερινής χρήσης.
Δραστικές μειώσεις αλλά και αλλαγές στο περιεχόμενο του «καλαθιού» που ο κάθε καταναλωτής κουβαλάει μαζί του, φεύγοντας απ’ το σούπερ μάρκετ έχει επιφέρει η οικονομική κρίση. Κι αυτό γιατί ο συρρικνωμένος οικογενειακός προϋπολογισμός δεν αφήνει περιθώρια για περιττές σπατάλες, όπως στο παρελθόν.
Ο πολίτης κυνηγάει πλέον τα φθηνότερα προϊόντα που διαθέτουν τα ράφια των καταστημάτων. Ψάχνει για προσφορές και χρησιμοποιεί κουπόνια για να κερδίσει σε χρήματα. Αυτή την αλλαγή συμπεριφοράς την γνωρίζουν καλά, τόσο οι χονδρέμποροι όσο και οι ιδιώτες ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ, οι οποίοι προσαρμόζονται αναλόγως, προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιβίωση των επιχειρήσεών τους.
Βασική επιλογή γι’ αυτούς είναι η προμήθεια και τοποθέτηση στα ράφια φθηνότερων ειδών, καθημερινής χρήσης κυρίως, που προέρχονται από γειτονικές χώρες. Παράλληλα, αυξάνουν διαρκώς στα καταστήματα τα λεγόμενα «προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας», που διατίθενται σε τιμές αρκετά χαμηλότερες απ’ τα αντίστοιχα επώνυμα είδη. Όσο γι’ αυτά τα τελευταία και εδώ υπάρχει αλλαγή. Αυτή αφορά την συγκράτηση των τιμών τους, παρά μάλιστα τις αυξήσεις στον ΦΠΑ!
Τα απολύτως απαραίτητα
Γάλα, λάδι, χαρτικά, απορρυπαντικά, και ορισμένα ακόμη είδη καθημερινής χρήσης βλέπει κανείς σήμερα στο «καλάθι» των καταναλωτών, οι οποίοι έχουν κόψει «μαχαίρι» τις πολυτέλειες. Πάντως, κι αυτά τα προμηθεύονται σε μικρότερες συσκευασίες σε σύγκριση με το παρελθόν, όπως τονίζει στον «Π.Λ.» Γιαννιώτης ιδιοκτήτης καταστήματος γενικού εμπορίου. Ως παράδειγμα αναφέρει το ελαιόλαδο. Το πεντάλιτρο που αγόραζαν πριν οι καταναλωτές γίνεται σήμερα δίλιτρο, αφού δύσκολα δίνει κανείς με την μία 20 ή παραπάνω ευρώ για την μεγάλη συσκευασία. Εξαίρεση γίνεται όταν υπάρχουν προσφορές από σούπερ μάρκετ, όπου μπορούν οι καταναλωτές να αγοράσουν λάδι έναντι 13 ή 14 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!