Ο Χρήστος Σπίρτζης, κατά την διάρκεια συνέντευξης που έδωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό «Κόκκινο» υποστήριξε ότι δεν υπήρξε καμία πρόβλεψη για την σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό!!!
«Η Πρέβεζα θα συνδεθεί με την Ιονία Οδό; Φαντάζομαι ότι σιγά – σιγά θα γίνουν και αυτά τα παράπλευρα έργα...», ήταν η ερώτηση στον Υπουργό...
Και η απάντηση του Χρήστου Σπίρτζη: «Βέβαια θα γίνουν. Δυστυχώς δεν είχαν προβλεφθεί σε μια σειρά από αστικά κέντρα οι συνδέσεις τους με την Ιόνια Οδό. Και για την Πρέβεζα και για το Αγρίνιο επίσης και για άλλες πόλεις δεν είχε προβλεφθεί. Είναι μέσα στο σχεδιασμό μας.»!!!
Φυσικά ο Υπουργός αγνοούσε την ανακοίνωση- κειμήλιο παραπληροφόρησης τοπικού βουλευτή, με την οποία προ έτους ανακοίνωνε την υπογραφή για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης Πρέβεζας- Ιόνιας Οδού, αλλά φαίνεται ότι αγνοεί ή σκόπιμα αποφεύγει να πει την αλήθεια ότι ο σχεδιασμός για το συγκεκριμένο έργο υπάρχει από το 2008, όταν ξεκίνησε και η σχετική μελέτη!!!
Μία μελέτη που ανατέθηκε από το Υπουργείο που προΐσταται ο κ. Σπίρτζης, επιβλέπεται από τις υπηρεσίες του και οδηγείται από παράταση σε παράταση!
Η τελευταία δε δόθηκε πριν από λίγους μήνες με σκοπό την ολοκλήρωση της μελέτης ως το τέλος του τρέχοντος έτους!
Έχουμε και λέμε λοιπόν...
Στις 24 Νοεμβρίου 2008, ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ υπογράφει την απόφαση για την ανάθεση της μελέτης με τίτλο «Μελέτη Οδού Σύνδεσης Πόλης Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό».
Στις 11 Φεβρουαρίου του 2009 υπογράφεται η σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία. Το κόστος της μελέτης ανέρχεται στα 4,4 εκατομμύρια και ο χρόνος για την ολοκλήρωσή της ορίζεται στους 18 μήνες!!!
Ο σχεδιασμός λοιπόν υπήρχε! Το ερώτημα όμως, το οποίο δεν έχει απαντηθεί είναι γιατί οι 18 μήνες που είχαν οριστεί για την περαίωση της μελέτης τείνουν να μετατραπούν σε οκτώ χρόνια!!
Από το 2011 και μέχρι τώρα, η μελέτη για την οδική σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, οδηγείται από παράταση σε παράταση, με ευθύνη όχι μόνο όσων την εκπονούν αλλά και εκείνων που αναθέτουν και εποπτεύουν!
Ο κ. Σπίρτζης όταν υποστηρίζει ότι δεν υπήρχε ο σχεδιασμός εμπαίζει το σύνολο των Ηπειρωτών, όπως συμβαίνει και με την απόφαση της νυν και της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου να αφήσουν κουτσουρεμένη την Ιόνια στα Γιάννινα, χωρίς καμία πρόβλεψη χρηματοδότησης για την σύνδεση μέχρι την Κακαβιά.
Σημειώνεται ότι την μελέτη για το τμήμα αυτό εκπονεί το Υπουργείο Υποδομών και η τύχη της είναι ελαφρώς καλύτερη από κείνη για τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια.
Τα οκτώ χρόνια, σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου, κι όχι απαραίτητα ευρωπαϊκή, θα ήταν αρκετά για την κατασκευή ενός τμήματος αυτοκινητοδρόμου 30 χιλιομέτρων, κι όχι μόνο για την μελέτη του.
Στην Ελλάδα δεν μπορεί να γίνει ούτε αυτό.. Και το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για απουσία σχεδιασμού αλλά για πλήρη αδυναμία υλοποίησης έως και απόλυτη ανικανότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!