Με την χρηματοδότηση του έργου να παραμένει μεγάλος άγνωστος «Χ» η Περιφέρεια Ηπείρου προχωρά «κομμάτι- κομμάτι» τις αναθέσεις σε τεχνικούς συμβούλους για τον οδικό άξονα Ιόνιας Πρέβεζας.
Προτεραιότητα αποκτά το τμήμα από την Καμπή με την παράκαμψη της Φιλιππιάδας και ως την γέφυρα Καλογήρου.
Πρώτος και κύριος στόχος όπως προκύπτει είναι η αλλαγή χάραξης σε σύγκριση με αυτή που πρότεινε η μελέτη του Υπουργείου Υποδομών η οποία βέβαια δεν ολοκληρώθηκε αλλά είχε φτάσει σε πολύ προχωρημένο στάδιο.
Απώτερος στόχος είναι να πέσει το κόστος του έργου από αυτό που αρχικά είχε υπολογιστεί χωρίς όμως και πάλι να είναι γνωστό αν ο οδικός άξονας θα χρηματοδοτηθεί και από ποια πηγή ή θα αναμείνει το μοντέλο… Ταχιάου δια της παραχώρησης.
Η βασική παρουσίαση του σχεδιασμού έγινε από τους μελετητές που χρησιμοποιεί η Περιφέρεια Ηπείρου και οι οποίοι τόνισαν ότι πρόκειται για τις βασικές αρχές καθώς θα πρέπει να δοθεί μία τιτάνια μάχη από την Περιφέρεια για την ωρίμανση και την χρηματοδότηση των έργων.
Όπως είχε γίνει γνωστό από το καλοκαίρι όταν παρουσιάστηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας στην Πρέβεζα το κόστος του δρόμου από τον κόμβο Φιλιππιάδας ως την γέφυρα Καλογήρου θα είναι αρκετά χαμηλότερα από τα 50 εκατομμύρια που εκτιμούσε το Υπουργείο.
Στο πλαίσιο αυτό η Περιφερειακή Επιτροπή προχώρησε σε μία ακόμη ανάθεση σε τεχνικό σύμβουλο ο οποίος θα προτείνει λύσεις για την γεφύρωση του ποταμού Λούρου όπως ορίζει η νέα χάραξη του δρόμου στη βάση των μελετών της Περιφέρειας Ηπείρου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!