Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015

Ανοιχτή επιστολή του Αλέξανδρου Παπαϊωαννίδη για την μη συμμετοχή του στις εκλογές στην Πρέβεζα!

papaioannidisΟ δικηγόρος Αλέξανδρος Παπαϊωαννίδης μετά τα γνωστά γεγονότα που κατέληξαν σε μη συμμετοχή του στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ για το Νομό Πρέβεζας, προέβη και στην τυπική διαδικασία παραίτησής του αφού δεν συμπεριλήφθηκε στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και με ανοιχτή επιστολή του στα τοπικά ΜΜΕ αναφέρει τα εξής:
Με την παρούσα επιστολή, κάνω γνωστό ότι υπέβαλα την παραίτησή μου από την υποψηφιότητα για τις βουλευτικές εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015.
Συγκεκριμένα κίνησα τις απαραίτητες διαδικασίες υποβάλλοντας αίτηση παραιτήσεως στον Άρειο Πάγο, η οποία και έγινε αποδεκτή.
Ως νέος άνθρωπος, προερχόμενος από τα σπλάχνα του κόμματος, με ιδέες και όραμα για την Ελλάδα και την Πρέβεζα, θεωρούσα ότι μέσα σε αυτή την καταστροφή, έχουμε ανάγκη από βαθιά προοδευτικές τομές, μακριά από τις ευκολίες, τις ίντριγκες και τα πισώπλατα μαχαιρώματα.
Πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι μόνο με τη συνένωση όλων των δυνάμεων, αφήνοντας πίσω τις αμαρτίες, τα λάθη και απαλλαγμένοι από τα βαρίδια του παρελθόντος, μπορούμε να πετύχουμε την αναγέννηση του χώρου της Κεντροαριστεράς, στην οποία οφείλει το ΠΑΣΟΚ να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Στην παραίτησή οδηγήθηκα εξαιτίας των όσων διαδραματίστηκαν από την ημέρα της ανακήρυξης της υποψηφιότητάς μου, γεγονότα τα οποία έπληξαν, ελπίζω όχι ανεπανόρθωτα, το κύρος και την αξιοπιστία του ΠΑΣΟΚ στην Πρέβεζα.
Μάλλον ζούμε την εποχή που το νέο ζει σε συνθήκες παρόντος και το παλιό προσπαθεί να αναγεννηθεί αφομοιώνοντας το νέο, κάτι που ασφαλώς δε με εκφράζει.
Ο χαρακτήρας μου, οι αρχές μου, τα πιστεύω μου, το όραμά μου και η έως τώρα πορεία μου στο κόμμα, δεν μου άφησαν κανένα περιθώριο να πάρω διαφορετική απόφαση.
Δεν διαπραγματεύθηκα ποτέ αυτά που πίστευα για καρέκλες και οφίτσια.
Δεν πίστεψα ποτέ στη ζωή μου ότι η εξουσία είναι αυτοσκοπός, το ίδιο πιστεύω και σήμερα.
Οι αγώνες που έχω δώσει χαρακτηρίζονταν πάντα από ευπρέπεια, πολιτικό πολιτισμό και αξιοπρέπεια, αξίες τις οποίες δυστυχώς δεν συμμερίζονται όλοι, αλλά για μένα είναι αδιαπραγμάτευτες. 
Ο χώρος της Κεντροαριστεράς βρίσκεται πλέον στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της ιστορίας του. Η Δημοκρατική Παράταξη πρέπει επιτέλους να αποφασίσει εάν θα ηγηθεί της προσπάθειας για ανασυγκρότηση της χώρας, αφού πρώτα απ όλα αναγεννηθεί η ίδια, κάτι που δεν θα γίνει εάν παραμείνει δέσμια παλαιοκομματικών πρακτικών και αντιλήψεων.
Δηλώνω ότι παραμένω ενεργός πολίτης, πάντα παρών στους αγώνες της γενιάς μου.
Με εκτίμηση
Αλέξανδρος Ι. Παπαϊωαννίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!