Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Ν. Λαμπρακούλης: «Ας σταματήσουν οι καλοθελητές να εμπλέκουν το πρόσωπό μου και τη ΔΗΜΑΡ σε οτιδήποτε ξενίζει αυτούς»

Αποτέλεσμα εικόνας για νικοσ λαμπρακουλησ
Την παρακάτω ανακοίνωση εξέδωσε ο υποψήφιος βουλευτής με την Δημοκρατική Συμπαράταξη ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ, Νίκος Λαμπρακούλης:
«H ΔΗΜΑΡ είναι συντεταγμένο κόμμα με Θεσμοθετημένα Όργανα, Καταστατικό, Κώδικα Δεοντολογίας και Διαφάνειας καθώς και Επιτροπή τήρησης Καταστατικού και Πιστοποίησης.
Στις επερχόμενες εκλογές έχει επιλέξει να συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ ως Συμπαράταξη.
Για κάθε διαδικασία εκδίδεται εγκύκλιος που καθορίζει με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να εξελιχθεί και να ολοκληρωθεί. Το ίδιο συνέβη και με τις διαδικασίες ανάδειξης των υποψηφίων βουλευτών.
Κάθε καλοπροαίρετος πολίτης μπορεί να επισκευθεί την ιστοσελίδα του κόμματος για να διαπιστώσει ότι τηρήθηκαν μέχρι κεραίας αυτές τις διαδικασίες. Όλα τα υπόλοιπα που γράφονται αυτές τις μέρες για το κόμμα μου και την υποψηφιότητά μου ή την οποιαδήποτε συμμετοχή μου λέγονται είναι εκ του πονηρού και εξυπηρετούν άλλου είδους στρατηγικές.
Τέλος είναι αυτονόητο ότι η πρόταση της Ν.Ε. είναι μία για τη ΔΗΜΑΡ. Δεν υπάρχουν προτάσεις και αυτοπροτάσεις. Οι αιτήσεις υποψηφιότητας που υποβλήθηκαν είναι απόλυτα σύμφωνες με την σχετική εγκύκλιο και μάλιστα η δική μου συμμετοχή έγινε μετά από συλλογική παρότρυνση.
Ας σταματήσουν λοιπόν οι κάθε είδους καλοθελητές να εμπλέκουν το πρόσωπό μου και τη ΔΗΜΑΡ σε οτιδήποτε ξενίζει αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!