Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Από τον Ιατρό κ.Άκη Λάζαρη κοινοποιήθηκε στο PrevezaPosto η παρακάτω ανοιχτή επιστολή:

Ο Ιατρός Άκης Λάζαρης  εξηγεί τους λόγους που δεν αναλαμβάνει Διοικητής στο νοσοκομείο Πρέβεζας

lazaris  foto 
Πληροφορήθηκα από e mail φίλου για το σχετικό ρεπορτάζ που αφορούσε την πρόταση που μου έγινε για την Διοίκηση του Νοσοκομείου Πρέβεζας.  Το διάβασα, και το κείμενο ήταν μεστό, περιεκτικό και κάλυπτε το γεγονός. Απλά αφού η σχετική είδηση είναι ήδη αναρτημένη στο διαδίκτυο για δική σας πληροφόρηση και των αναγνωστών σας αλλά και των συμπολιτών μου θα ήθελα να τονίσω ότι
  1. Ενημέρωσα το Νοσοκομείο μου (που εργάζομαι) για την πρόθεση μου να κινηθώ είτε για την απόσπαση μου είτε για την τοποθέτηση μου στο Νοσοκομείο της Πρέβεζας με οποιονδήποτε ρόλο και μου τονίστηκε ότι προς το τέλος του τρέχοντος έτους επίκειται επιστημονική και βαθμολογική μου αναβάθμιση με την ανάθεση συγκεκριμένης θέσης μεγάλου  Καρδιολογικού τμήματος, όπου απαιτείται πλήρης επιστημονική και κλινική δραστηριοποίηση. Έτσι  οποιαδήποτε μετακίνηση μου έστω και προσωρινή μου τονίστηκε ότι θα ακυρώσει την πρόθεση της Διοίκησης του Νοσοκομείου μου για την παραπάνω ανάθεση.
  1. Όπως ίσως γνωρίζετε την 03.01.2016 (έχασα τον πατέρα μου), στο Νοσοκομείο της Άρτας , όπου και είχε διακομιστεί, και έτσι  αναγκάζομαι να αναδιατάξω την οικογενειακή μου ζωή και επομένως μου είναι εξαιρετικά δύσκολο σε αυτήν την φάση να απομακρυνθώ μόνιμα από την Αθήνα.

Επομένως η άρνηση μου σχετίζεται καθαρά με ισχυρούς προσωπικούς λόγους και όχι με την διάθεση μου να προσφέρω ή όχι, και βέβαια με την επιλογή να εξακολουθήσω να παραμένω ενεργός επιστημονικά και εργασιακά στον χώρο μου, ευελπιστώντας  έτσι σε ευνοϊκότερη συγκυρία στο μέλλον.

Με εκτίμηση
Ευστάθιος Άκης Λάζαρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!