Κυριακή 21 Απριλίου 2019

Θεόδωρος Κάλλης :ζητώ να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου σε μία "Νέα Πορεία για τον Δήμο Ζηρού".


Αγαπητοί συμπολίτες

Λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή των αυτοδιοικητικών δημοτικών εκλογών νιώθω την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας, κοινοποιώντας σκέψεις, ελπίδες και οράματα για το μέλλον του τόπου μας. Τόσο η  αγάπη για τον δήμο μας όσο και η ανάγκη για τη συνέχεια μιας επιτυχημένης προσπάθειας με ώθησαν να είμαι ξανά υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό "Νέα Πορεία για τον Δήμο Ζηρού" στο πλευρό του Νίκου Καλαντζή.
Έχοντας την πεποίθηση πως η τοπική αυτοδιοίκηση ταυτίζεται με τη διαρκή ανιδιοτελή προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, υπηρέτησα και συνεχίζω να υπηρετώ μέχρι και σήμερα από τη θέση αρμοδιότητας που μου ανατέθηκε, με σθένος, τιμιότητα και πολιτικό πολιτισμό τον δήμο μας. 
Με γνώμονα το κοινό καλό και μοναδικό μου κίνητρο τη διάθεσή μου για προσφορά, θα προσπαθήσω πάλι με τιμιότητα και ειλικρίνεια για το καλύτερο, με πολύτιμο σύμβουλο αυτή τη φορά την αποκτηθείσα εμπειρία μου από την σχεδόν πενταετή ενασχόληση με τα κοινά. Για την υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος ζητώ την ανανέωση της εντολής και της στήριξης σας για τη διοίκηση του Δήμου.
Κάνοντας μία αναδρομή σε αυτά τα πέντε χρόνια θα δηλώσω απερίφραστα πως δε δίστασα ποτέ να απαιτώ και να διεκδικώ και πως υπηρέτησα με συνέπεια χωρίς παρεκκλίσεις και καιροσκοπισμούς τις αρχές και τις θέσεις που πρεσβεύω.
Στην πορεία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση προσέφερα με όλες μου τις δυνάμεις σε ό, τι μου ανατέθηκε ως πεδίο αρμοδιότητας και ευθύνης. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως πρόεδρος της σχολικής επιτροπής Β/θμιας Εκπαίδευσης βελτιώθηκαν οι κτιριακές υποδομές των σχολικών μονάδων του δήμουκαι αντιμετωπίστηκαν όλα τα κτηριακά προβλήματα.Διαμορφώθηκαν οι προαύλιοι χώροι για την ασφάλεια και την άθληση των μαθητών/τριών και αναβαθμίστηκαν τα εργαστήρια πληροφορικής με την αντικατάσταση των Η/Υ. Υλοποιήθηκαν ακόμη εκπαιδευτικές δράσεις ,όπως οι δωρεάν προβολές στο θόλο του φορητού πλανητάριουκαι ενισχύθηκε η ευγενής άμιλλα και ο υγιής αθλητισμός με τη διοργάνωση του μαθητικού αγώνα δρόμου, που έχει γίνει πλέον θεσμός για τον τόπο μαςΣημαντική υπήρξε η συμβολή της παρούσης Δημοτικής αρχής στην ίδρυση και στην λειτουργία του Παραρτήματος του Σ.Δ.Ε. (Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας)Άρτας στη Φιλιππιάδα, δίνοντας τη δυνατότητα σε ενήλικες συμπολίτες μας ,που δεν είχαν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο του Γυμνασίου.  
Η προσπάθεια, όμως, συνεχίζεται. Υπάρχουν έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη κι άλλα που οραματιζόμαστε για το μέλλον. Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε από κοινού τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες για ένα Δήμο δυναμικό και σύγχρονο , που θέτει πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δράσης του το συμφέρον όλων των δημοτών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
Μ’ αυτές τις σκέψεις αλλά και με τη δέσμευση για συνεχή και αποτελεσματική προσπάθεια, ζητώ να ανανεώσετε την εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου σε μία "Νέα Πορεία για τον Δήμο Ζηρού".
Η ψήφος σας είναι τιμή και ευθύνη για μένα.

Με εκτίμηση   
Θεόδωρος Κάλλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!