Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Υποψηφιότητας Χρήστου Χασίδη 


Φίλες και φίλοι,

Στις 26 Μαΐου θα κληθούμε να επιλέξουμε τα άτομα που θα διοικήσουν τον Δήμο τα επόμενα χρόνια. Αφού σας ευχαριστήσω για μία ακόμη φορά για την εμπιστοσύνη που επιδείξατε στο πρόσωπό μου, αλλά και τη δημιουργική συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες σκέψεις μου.

Μία από τις βασικές μου αρχές είναι ότι όλοι έχουμε την υποχρέωση να αγωνιστούμε δυναμικά, αλλά πάντα με σύνεση, έχοντας ως γνώμονα την αναπτυξιακή προοπτική και ελπίδα του τόπου μας και να συμβάλλουμε στη δημιουργία στέρεων βάσεων και σταθερών, για ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά μας και τις επερχόμενες γενιές.

Προσωπικά, πιστεύω ότι τίμησα την εμπιστοσύνη σας και υπηρέτησα με αίσθημα ευθύνης στη θέση του Πρόεδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, στην οποία με εξέλεξε το Δημοτικό Συμβούλιο και ο Δήμαρχος κ. Νικόλαος Καλαντζής.

Με εχέγγυα την πενταετή θητεία μου στη διάρκεια της οποίας άσκησα με συνέπεια τα καθήκοντά μου, την ασίγαστη διάθεσή μου για προσφορά στον τόπο μας, αλλά και τη διαβεβαίωση ότι ουδέποτε χρησιμοποίησα τη θέση μου ως εφαλτήριο για την ικανοποίηση προσωπικών φιλοδοξιών, ανακοινώνω την εκ νέου υποψηφιότητά μου με την παράταξη "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ για τον Δήμο Ζηρού".
Ζητώ την ψήφο σας, ώστε να σας εκπροσωπήσω και πάλι επάξια και να δικαιώσω τις προσδοκίες σας, που είναι και τα δικά μου "θέλω".
Δεσμεύομαι ότι με υπευθυνότητα θα δώσω και πάλι όλες μου τις δυνάμεις, ώστε να συμβάλλω στη χρηστή διοίκηση, στην ενίσχυση
της κοινωνικής συνοχής, στη συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του τόπου και στην τόνωση της τοπικής οικονομίας, με κάθε προσφερόμενο τρόπο.
Με καθαρή ματιά, κοιτάζω άφοβα στα μάτια όλες και όλους σας, ζητώντας την ανανέωση της εμπιστοσύνης σας.
Με υπευθυνότητα, συνέπεια, τόλμη και δυναμισμό.
 Για ένα Δήμο σύγχρονο, ανοικτό προς το πολίτη, εξωστρεφή και ανθρώπινο.
 Για ένα Δήμο ισχυρό, με δυναμικό μηχανισμό διεκδίκησης, για την επίλυση των χρονιζόντων προβλημάτων της περιοχής μας.
Με σχέδιο και δράση, να βαδίσει - και να βαδίσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ - με ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες, στο δρόμο της προόδου!
Σας ευχαριστώ πολύ.
Χρήστος Σ. Χασίδης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!