Τρίτη 23 Απριλίου 2019

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΡΑΓΓΟΣ: Δεν κατεβαίνω υποψήφιος με κανέναν άλλον συνδιασμό.....

Η εικόνα ίσως περιέχει: τον βαγγελης ραγγος, selfie, ουρανός, κοντινό πλάνο και υπαίθριες Î´ÏÎ±ÏƒÏ„Î·ÏÎ¹ÏŒÏ„Î·Ï„ÎµÏ‚Η συμμαχία πολιτών γεννήθηκε από τον Βησσαρίων Βέργο σαν ένα όνειρο για να κάνουμε ένα ψηφοδέλτιο και να ξεφύγουμε από τα προσωπικά συμφέροντα, να κάνουμε κάτι ουσιαστικό για τον Δήμο Ζηρού.
Αυτό το όνειρο μου άρεσε και προσπάθησα να το στηρίξω κατεβαίνοντας υποψήφιος. Μετά τα τελευταία γεγονότα και βαθιά λυπημένος για την απόφαση του επικεφαλής Βησσαρίων Βέργου να μην κατέβουμε στις δημοτικές εκλογές θα ήθελα να πω στους συνδημότες μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ανταπόκριση στην εκτίμηση και στον αγώνα που έκαναν για το πρόσωπο μου.
Επίσης μια τεράστια συγνώμη που δεν καταφέραμε να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα είμαι σκληρός και αμείλικτος στις κριτικές που θα κάνω στους υποψήφιους και στους συνυποψηφίους μου στο ψηφοδέλτιο αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης.
Επίσης απόφαση οριστική και αμετάκλητη είναι να μην κατέβω υποψήφιος σε κάποιον άλλον συνδυασμό.
Με εκτίμηση.
Υ. Γ. Καλέ μου φίλε Βησσαρίων με μεγάλη εκτίμηση στο πρόσωπο σου όταν παίρνεις την απόφαση να παλέψεις, παλεύεις και ας σε χτυπάνε πισώπλατα και ας σε πουλάνε και από τον ίδιο σου τον συνδυασμό κάποιοι στενοί συνεργάτες και διάφοροι δήθεν καθοδηγητές το να χάσεις μέσα στην ζωή είναι αλλά θα ξέρεις ότι έμεινες όρθιος και πάλεψες με το κεφάλι ψηλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!