ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Epirus-Spiti 2681077399-6973225444

Real- Estate

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2015

ΠΩΣ ΤΟ ΟΧΙ ΕΓΙΝΕ ΝΑΙ (ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΗΡΟΥ)

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΠΝΟΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΖΗΡΟΥ !!!!!



Η Ελλάδα του 2015 είναι η πληγωμένη κυρία από τους πολιτικούς της άνδρες και τους τοπικούς άρχοντες- διοικούντες της αυτοδιοίκησης
Η  Ελλάδα του πολιτισμού και του φωτός έρχεται σε πλήρη αντίθεση  με την Ελλάδα της διαφθοράς, της διαπλοκής και  της λαμογιάς, εξυπηρετώντας τόσο οι πολιτικοί όσο και οι διοικούντες την αυτοδιοίκηση τα προσωπικά τους συμφέροντα και ταυτόχρονα κακοποιώντας το  πολίτευμα της  δημοκρατίας που προτεραιότητά της  δεν είναι η εκμετάλλευση  του ελληνικού  λαό αλλά η ισότιμη μεταχείριση των πολιτών μέσα σε ένα κλίμα δικαιοσύνης και ευνομίας.
Τα οργανωμένα συμφέροντα που ανδρώθηκαν στην χώρα μας ένα σκοπό είχαν,  να κατασπαράξουν και να λεηλατήσουν το δημόσιο χρήμα.
Χρήμα που δεν ήταν για τους λίγους και τους αρεστούς αλλά για την δημιουργία βάσεων που θα συντελούσαν στην ανάπτυξη της χώρας μας αλλά και για  κοινωνικές παροχές που θα απέφεραν προοπτική στην Ελλάδα του 2015.
Και αντί αυτού του πολιτικού και αυτοδιοικητικού έργου που μόνο προεκλογικά το ακούγαμε με προγραμματικές δηλώσεις στα μεγάφωνα των πλατειών και στα πάνελ των ΜΜΕ, είδαμε τον Αρμαγεδδών των λαμογιών της πολιτικής και  αυτοδιοικητικής ζωής να  κρύβουν το αληθινό τους πρόσωπο πίσω από τα κοστούμια, τις προεκλογικές υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια,  που όταν ανέλαβαν την εξουσία έγιναν οι εφιάλτες μας , οδηγώντας μας στον γκρεμό της οικονομικής καταστροφής με τις πολιτικές που ακολούθησαν αλλά και με την κακοδιοίκηση που άσκησαν και   αυτές τις ώρες που είναι ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ για όλους τους Έλληνες, εκτός από εκείνους που ενώ  έχουν καταλάβει θέσεις εξουσίας και διοίκησης  ανελέητα σφυροκοπούν ακόμα και τώρα την ώρα ΜΗΔΕΝ  την δημόσια περιουσία, αγνοώντας τον οικονομικό όλεθρο που έχει προκληθεί στους  Έλληνες πολίτες, αποτέλεσμα της κακοδιαχείρισης και της διασπάθισης του δημόσιου χρήματος.
Αυτές τις ώρες που λαός,  κυβέρνηση, πολιτικά κόμματα ανεξαρτήτως διαφορετικής πολιτικής ιδεολογίας δίνουν  μάχη για να κρατηθεί η χώρα  ζωντανή υπάρχουν διοικούντες της τοπικής αυτοδιοίκησης που δεν έχουν απαλλαγεί από την λογική του παρελθόντος με κομματικά πρότυπα και ατομικής σκέψης  και μόνο τους μέλημα είναι η οικονομική προστασία των εταιριών τους, αγνοώντας το διακύβευμα που προτάσσει η σημερινή πολιτική και οικονομική κατάσταση.
 Είναι  ο Κώδικας Αξιών σύμφωνος με την εντιμότητα, την προστασία δημόσιας περιουσίας και την υπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου?
Αυτές τις ώρες που πρέπει αν μη τι άλλο να σεβαστούν την οικονομική εξαθλίωση των Ελλήνων πολιτών και να πάψουν μια δια παντός να σκέφτονται όπως κατά το παρελθόν και να καρπώνονται προσωπικά οφέλη, βλέπουμε να υπάρχουν εκπρόσωποι της δημόσιας ζωής να συμπεριφέρονται ανενόχλητοι καταστροφικά για το κοινωνικό σύνολο ευνοϊκά για εκείνους και τα συμφέροντά τους.
Αλήθεια επιτρέπουν οι σημερινές συνθήκες να βλέπουμε ανθρώπους εκλεγμένους από τον ελληνικό λαό ή από τοπικές κοινωνίες να ενδιαφέρονται αποκλειστικά και μόνο για την προστασία των οικονομικών τους στοιχείων και περιουσιών;
Ποιο είναι  το πλαίσιο αξιών  που διακρίνει τον σημερινό  Δήμαρχο Πάργας κ. Αντώνη Νάστα, ο οποίος για δεύτερη φορά εκλεγμένος με ποσοστό που αγγίζει περίπου το 70% προτίμησης από τους ψηφοφόρους του ενιαίου καλλικρατικού δήμου Πάργας, καθώς εξακολουθεί να έχει το ίδιο πρόσωπο που είχε από την πρώτη του θητεία ως δήμαρχος Φαναρίου με ότι αυτό συνεπάγεται! 

Αν και στην περίπτωση του δημάρχου Καλαντζή,  σύμφωνα με την τοποθέτησή του,με την απόφαση που πήραν τεχνοκρατικά και από άποψη συμφωνητικού ευνοούν τον Δήμο οι όροι μίσθωσης ,   γιατί και υψηλό μίσθωμα εισπράττει (ετήσιο και αναλογικό) και δεν υπάρχουν προφανείς λόγοι ακύρωσης της παράτασης. Σε ενδεχόμενο νέου διαγωνισμού δεν είναι βέβαιο ότι θα πετύχαινε το ίδιο υψηλό μίσθωμα, ο μισθωτής θα είχε το δικαίωμα να προσφύγει κάνοντας χρήση του δικαιώματος πενταετούς παράτασης σε επαγγελματική στέγη και δεν θα εγκαθίστανται γρήγορα ο πιθανός νέος μισθωτής, με συνέπεια οικονομικές απώλειες για το δήμο.
Όσον αναφορά τον κ  Γιάννο και Γείτονα ζήτησαν να  αναζητηθούν και να αποδοθούν ξεκάθαρα πολιτικές  και ποινικές ευθύνες για το ότι τα προηγούμενα χρόνια δεν παρουσίαζε τον ανάλογο τζίρο η εταιρεία και διαφώνησαν κάθετα με την παράταση της μίσθωσης.Τι άλλο να κάνουν ?
Εδώ  όμως τίθενται τα σκληρά ερωτήματα:
Τι θα κάνει ο Δήμος Ζηρού για τιςτελεσίδικες  δικαστικές αποφάσεις  (148.437,28 € +128.639,5 € ) της εταιρείας ‘’ΑΧΕΡΩΝ ΜΠΕΤΟΝ’’ (διαφορετικό  Ν.Π αλλά του ίδιου ιδιοκτήτη) κατά του Δήμου Ζηρού από προμήθεια αδρανών  υλικών και σκυροδέματος του πρώην Δήμου Θεσπρωτικού ,πρώην Δήμου Φιλιππιάδας  και του νυν Δήμου Ζηρού έως της 23/05/2013.
Το ποσό αυτό ανέρχεται στις 277.076,87 €.
Έχουν σταλεί  στον εισαγγελέα?
Πώς ο τζίρος το 2014 είναι 250000 . Γιατί τα προηγούμενα χρόνια παίρναμε μόνο 30, 40,110χιλ και φέτος 252; Το συμπέρασμα είναι απλό δηλαδή  ότι ο επιχειρηματίας δεν πλήρωνε αυτά που όφειλε. 
Αυτά δεν συμψηφίζονται κ  Δήμαρχε και πρέπει να θυμηθούμε όλοι τις καταγγελίες που έκανε ο συνδυασμό σου προεκλογικά στις πλατείες!
Και θέτω το ερώτημα στην καινούργια δημοτική αρχή που η περίοδος χάριτος έληξε:
Πώς ορίζονται οι ικανοί και οι άριστοι στην δημόσια ζωή; Με κριτήρια ατομικής εξυπηρέτησης ή με κριτήρια παραγωγής πολιτικού έργου και επίλυσης προβλημάτων;

Και για να μην ξεχνάμε ας θυμηθούμε κάτι από τα παλιά!

ΘΕΜΑ:  ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΤΟΜΕΙΟ ΣΕ ΘΕΣΗ ‘‘ΜΠΟΥΦΟΣ’’  ΘΕΣΠΡΩΤΙΚΟΥ


Ο Δήμος Ζηρού είναι κύριος και νομέας μίας έκτασης τετρακοσίων τριάντα τριών χιλιάδων πεντακοσίων είκοσι έξι  (433.526) τετραγωνικών μέτρων ευρισκόμενης στην θέση ‘’Μπούφος’’ της κτηματικής περιφέρειας της Τοπικής Κοινότητας Θεσπρωτικού, η οποία συνορεύει γύρωθεν με δημοτική έκταση. Η παραπάνω έκταση, περιήλθε στον Δήμο Ζηρού δυνάμει εκτάκτου και τακτικής χρησικτησίας.
Σύμφωνα με την υπ’αριθμό 203/1991 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του πρώην Δήμου Θεσπρωτικού του οποίου ο Δήμος Ζηρού αποτελεί καθολικό διάδοχο, το έτος 1995 αποφασίστηκε να διενεργηθεί δημόσιος πλειοδοτικός διαγωνισμός για την εκμίσθωση της ανωτέρω λατομικής δημοτικής έκτασης. Το μίσθωμα καθορίζετο σε πάγιο για έκαστο στρέμμα και σε αναλογικό δηλαδή: ποσοστό επί της εκατό (%) επί της τιμής πώλησης του προϊόντος που αναγράφεται στα τιμολόγια.
Κατά τον ως άνω διαγωνισμό που διενεργήθηκε στο Θεσπρωτικό Νομού Πρέβεζας, τελευταίος πλειοδότης αναδείχθηκε ο Γεώργιος Τρυφωνίδης του Παναγιώτη, ο οποίος και προσέφερε ποσοστό 19,6 %. Στην συνέχεια ο ανωτέρω Γεώργιος Τρυφωνίδης κατήρτισε με τον ( πρώην) Δήμο Θεσπρωτικού, δια του νομίμου εκπροσώπου του και τότε Δημάρχου αυτού Δημητρίου Σιώρου του Θεοδώρου, στην έδρα του Δήμου στο Θεσπρωτικό Νομού Πρέβεζας, το υπ’αριθμό 4575/26-4-95 μισθωτήριο συμβόλαιο της συμβολαιογράφου Θεσπρωτικού Αφροδίτης Τσάιμου. 
Το οποίο περιελάμβανε όλους τους όρους του ανωτέρω διαγωνισμού που καθορίσθηκαν με την υπ’αριθμό 203/1991 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσπρωτικού και το οποίο αφού χαρτοσημάνθηκε νόμιμα, μετεγράφη νόμιμα στα βιβλία μεταγραφών του Υποθηκοφυλακείου Θεσπρωτικού σε τόμο 68 και α.α 29.
Η διάρκεια της μίσθωσης σύμφωνα με το άρθρο 5ο αρ.1 του ανωτέρω μισθωτηρίου συμβολαίου ορίσθηκε σε είκοσι (20) έτη . Το ετήσιο μίσθωμα σύμφωνα με το άρθρο 5ο αρ.2 του ανωτέρω μισθωτηρίου συμβολαίου καθορίστηκε σε α) πάγιο και β) αναλογικό, ήτοι: α) το πάγιο μίσθωμα  καθορίστηκε στο ποσό των 11.738,81 ευρώ ( 4.000.000 δρχ.) ετησίως για την πρώτη πενταετία, καταβαλλόμενο έως το τέλος του μηνός Απριλίου εκάστου έτους, στο ποσό των 14.086,57 ευρώ ( 4.800.000 δρχ.) ετησίως για την δεύτερη πενταετία, καταβαλλόμενο έως το τέλος του μηνός Απριλίου εκάστου έτους, στο ποσό των 17.608,21 ευρώ ( 6.000.000 δρχ), ετησίως για την τρίτη πενταετία, καταβαλλόμενο έως το τέλος του μηνός Απριλίου εκάστου έτους και στο ποσό των 18.136,46 ευρώ (6.180.000 δρχ.) ετησίως για την τέταρτη πενταετία, καταβαλλόμενο έως το τέλος του μηνός Απριλίου εκάστου έτους . β) Το αναλογικό μίσθωμα  καθορίστηκε ( για όλη την διάρκεια της μίσθωσης) σε ποσοστό 19,6 % επί της τιμής πωλήσεως των προϊόντων και η οποία αναγράφεται στα εκδιδόμενα τιμολόγια επί του δαπέδου του λατομείου.
Σύμφωνα με ρητό όρο του ως άνω μισθωτηρίου συμβολαίου στο τέλος εκάστου μισθωτικού έτους θα γίνεται εκκαθάριση του αναλογικού μισθώματος, το οποίο θα υποχρεούται ο μισθωτής να καταβάλει στον (πρώην ) Δήμο Θεσπρωτικού  και νυν Δήμο Ζηρού , βάσει των αντιστοιχούντων ποσοτήτων των αδρανών υλικών τα οποία διέθεσε ο μισθωτής, υποβάλλοντας για κάθε τρίμηνο (3μηνον) στον εκμισθωτή Δήμο και εντός μηνός από της λήξεώς του αντίγραφα των τιμολογίων τα οποία εξέδωσε ο μισθωτής για την πώληση των προϊόντων του ή σε περίπτωση μη εκδόσεως τιμολογίων, τα αντίστοιχα δελτία αποστολής.
Με το άρθρο 11ο του ως άνω υπ’αριθμό  4575/26-4-1995 μισθωτήριο συμβολαίου, επιτρέπεται στον μισθωτή η εισφορά των μισθωτικών δικαιωμάτων όπως ορίζει το άρθρο 6 παρ.3 Ν.1428/1984. Δυνάμει της υπ’αριθμό 42/1996 αποφάσεως του  Δημοτικού Συμβουλίου Θεσπρωτικού, τα μισθωτικά δικαιώματα τα οποία είχε αποκτήσει ο πλειοδότης Γεώργιος Τρυφωνίδης , μεταβιβάσθηκαν στην ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία  << ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ>> και διακριτικό τίτλο <<ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΠΡΕΒΕΖΗΣ Α.Ε.Β.Ε.>> η οποία εδρεύει στην Πρέβεζα και η οποία δια του νομίμου εκπροσώπου της με την υπ’αριθμό 42.661/23-5-1996 μονομερή συμβολαιογραφική δήλωση αποδέχθηκε την μεταβίβαση και εισφορά των μισθωτικών δικαιωμάτων.
Έκτοτε η ανωτέρω εταιρεία χρησιμοποιεί το μίσθιο για τις ανάγκες της εμπορίας της, ήτοι για την εξόρυξη και εμπορία αδρανών υλικών. Πλέον των ανωτέρω η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΕΒΕ με το υπ’αριθμ 9757 συμβόλαιο που υπογράφθηκε την 17/07/2009 μεταξύ αυτής και του Πρώην Δήμου Θεσπρωτικού μίσθωσε έκταση 75 στρεμμάτων παρακείμενα του λατομείου  για 6 έτη με ετήσιο ενοίκιο 5000 € και με την υποχρέωση παραχώρησης στον Δήμο ποσότητας 2500 κυβικών αδρανών υλικών κατά έτος.
Σήμερα οι οικονομικές εκκρεμότητες του Δήμου Ζηρού με την εν λόγω εταιρεία είναι οι εξής:
Η εταιρεία ΛΑΤΟΜΕΙΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΑΕΒΕ  έως της 17/02/2015 οφείλει στον Δήμο  κατά ποσό κεφαλαίου 930.237,65  €. Από το ποσό αυτό αφαιρείτε  ποσόν 457.262,28 € που θα διαγραφεί βάσει  τελεσίδικων δικαστικών αποφάσεων και αφορά δυο (2) πρόστιμα (234.104,04 € + 223.158,24 €) του πρώην Δήμου Θεσπρωτικού  προς την εταιρεία  στα οποία αυτή προσέφυγε δικαστικά και δικαιώθηκε με τις υπ’αριθμ.  803/2005 και 291/2011 αποφάσεις από το πρωτοδικείο Πρέβεζας  και από το Διοικητικό Πρωτοδικείο Ιωαννίνων αντίστοιχα.
Μετά την αφαίρεση το ποσό του χρέους της εταιρείας προς τον Δήμο  διαμορφώνετε   στα  475.975,37 €. Στο  ποσό αυτό θα πρέπει  να προστεθεί ποσό προσαυξήσεων 166.383,30 € όπου το τελικά διαμορφωθέν  χρέος  της εταιρείας προς τον Δήμο ανέρχεται στο ύψος των 639.358,67 €. 
    

Πλέον  των ανωτέρω  υπάρχουν δυο(2) τελεσίδικες  δικαστικές αποφάσεις  (148.437,28 € +128.639,5 € ) της εταιρείας ‘’ΑΧΕΡΩΝ ΜΠΕΤΟΝ’’ (διαφορετικό  Ν.Π αλλά του ίδιου ιδιοκτήτη) κατά του Δήμου Ζηρού από προμήθεια αδρανών  υλικών και σκυροδέματος του πρώην Δήμου Θεσπρωτικού ,πρώην Δήμου Φιλιππιάδας  και του νυν Δήμου Ζηρού έως της 23/05/2013.
Το ποσό αυτό ανέρχεται στις 277.076,87 €.

Επιπρόσθετα από 24/05/2013 έως και 31/08/2014 ο Δήμος φέρεται να οφείλει ποσό 116.114,77 € για προμήθεια αδρανών υλικών και σκυροδέματος.

Τέλος δεν έχει βεβαιωθεί το πάγιο μίσθωμα από 26/04/2013 έως 26/04/2014 καθώς και το αναλογικό μίσθωμα έτους 2014.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!