Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Φεύγει ο Αντώνης Κυνηγός, από το γραφείο του βουλευτή Κώστα Μπάρκα;


Με μια ανακοίνωσή του στο προσωπικό του προφίλ, ο μέχρι πρότινος, ιδιαίτερος, ειδικός σύμβουλος του βουλευτή Πρέβεζας του ΣΥΡΙΖΑ Κώστα Μπάρκα αναφέρει:
Πριν από τρία χρόνια, περίπου, ζήτησα απόσπαση από το σχολείο μου - το 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας - για να συνδράμω στις προσπάθειες ενός νέου βουλευτή της Αριστεράς του Κώστα Μπάρκα. Και περίπου τρία χρόνια μετά φτάνουμε να έχουμε ψηφίσει ένα τρισχειρότερο μνημόνιο!!!! Και το ψηφίσαμε με την ίδια επιχειρηματολογία που πρότασσε ο κ. Σαμαράς, ο κ. Βενιζέλος και πρωτύτερα ο κ. Παπανδρέου....Δεν έχω προσωπικά πικρία απέναντι στο Κώστα Μπάρκα, αλλά δεν μπορώ να ακολουθήσω τη συλλογιστική του Αλέξη Τσίπρα και της ηγετικής ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και την κοινοβουλευτική ομάδα: καταλήξαμε να λέμε ότι αυτό που ενδιαφέρει είναι η κυβέρνηση της Αριστεράς και τίποτα άλλο. Συγγνώμη, αλλά εγώ έχω μάθει με τους όποιους αγώνες μου και τις όποιες φυλακίσεις μου ότι η Αριστερά δεν μπορεί να έχει πρώτο μέλημά της το να κυβερνήσει αλλά να βελτιώσει τη ζωή των εργαζομένων και του λαού. Και εμείς ψηφίσαμε ότι χειρότερο μπορούσε να φανταστεί κανείς. Το μόνο που μπορώ να πω είναι να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη από τον Πρεβεζάνικο λαό και να επιστρέψω - για όσα χρόνια μου μένουν - στην πραγματική δουλειά μου, αυτή του σχολείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!