Διεθνές ενδιαφέρον για 14 Περιφερειακά αεροδρόμια έχουν εκδηλώσει μεγάλες εταιρίες ενόψει της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών έως τις 6 Ιουνίου και της παραχώρησής τους σε ιδιώτες. Στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που βγαίνουν προς ιδιωτικοποίηση σε δύο ομάδες περιλαμβάνεται και το αεροδρόμιο του Ακτίου το οποίο μάλιστα παρουσιάζει την μεγαλύτερη αύξηση στις διεθνείς αφίξεις (ποσοστό 97,4) κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους. Στις 6 Iουνίου οι υποψήφιοι επενδυτές, τα 7 σχήματα τα οποία έχουν περάσει στην τελευταία φάση, θα κληθούν να υποβάλλουν τις δεσμευτικές τους προσφορές για τις δύο ομάδες των αεροδρομίων, ενώ η παραχώρηση των 14 αερολιμένων θα γίνει για 40 +10 χρόνια. Όπως υποστηρίζουν πολλοί οι επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια θα συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την αύξηση των εσόδων, ωστόσο υπάρχουν και αρκετοί οι οποίοι εκφράζουν την ανησυχία μήπως το κόστος των αναβαθμισμένων υπηρεσιών αυξηθεί και γίνει απαγορευτικό για όσους χρησιμοποιούν τα αεροδρόμια ή μήπως τα λιγότερα κερδοφόρα αεροδρόμια οδηγηθούν σε κλείσιμο.
Τρίτη 3 Ιουνίου 2014
Διεθνές ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο του Ακτίου
Διεθνές ενδιαφέρον για 14 Περιφερειακά αεροδρόμια έχουν εκδηλώσει μεγάλες εταιρίες ενόψει της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών έως τις 6 Ιουνίου και της παραχώρησής τους σε ιδιώτες. Στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που βγαίνουν προς ιδιωτικοποίηση σε δύο ομάδες περιλαμβάνεται και το αεροδρόμιο του Ακτίου το οποίο μάλιστα παρουσιάζει την μεγαλύτερη αύξηση στις διεθνείς αφίξεις (ποσοστό 97,4) κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους. Στις 6 Iουνίου οι υποψήφιοι επενδυτές, τα 7 σχήματα τα οποία έχουν περάσει στην τελευταία φάση, θα κληθούν να υποβάλλουν τις δεσμευτικές τους προσφορές για τις δύο ομάδες των αεροδρομίων, ενώ η παραχώρηση των 14 αερολιμένων θα γίνει για 40 +10 χρόνια. Όπως υποστηρίζουν πολλοί οι επενδύσεις που θα πραγματοποιηθούν στα αεροδρόμια θα συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών και την αύξηση των εσόδων, ωστόσο υπάρχουν και αρκετοί οι οποίοι εκφράζουν την ανησυχία μήπως το κόστος των αναβαθμισμένων υπηρεσιών αυξηθεί και γίνει απαγορευτικό για όσους χρησιμοποιούν τα αεροδρόμια ή μήπως τα λιγότερα κερδοφόρα αεροδρόμια οδηγηθούν σε κλείσιμο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!