Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Να συγχωρείς τους εχθρούς σου. Αυτό τους κάνει να σε μισούν περισσότερο. Oscar Wilde, 1854-1900, Ιρλανδός συγγραφέας


 ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΕΝΝΗΣΟΥΝ?

Πλέον η ηλεκτρονική ενημέρωση δίνει το δικαίωμα στην άμεση πρόσβαση αλλά και στην φασίζουσα νοοτροπία όταν συκοφαντεί και είναι ανώνυμη.
 Έχει το δικαίωμα ο καθένας να δημοσιεύει  ανώνυμα  όπου βρίσκει χώρο αλλά τουλάχιστον εγώ όσο είμαι διαχειριστής αυτού του  blog ziros  δεν θα  δημοσιεύω ανώνυμες προσβλητικές επιστολές εκτός και αν έχουν σχέση με ειδήσεις .
Το δικαίωμα να λες τη γνώμη σου ανώνυμα δεν συνεπάγεται αυτόματα το δικαίωμα να σε παίρνουν στα σοβαρά.
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί και να μην συμπίπτουν πάντοτε με τα περιεχόμενα των άρθρων που φιλοξενούνται στα πλαίσια της γενικότερης ενημέρωσης των αναγνωστών μας 
Ας το καταλάβουν όμως ορισμένοι θα συνεχίσουμε να ενοχλούμε.
Τέλος αν ήξεραν αυτοί που με κατηγορούν και με συκοφαντούν τι γνώμη έχω εγώ για αυτούς θα με έβριζαν εις διπλούν!
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!