Τρίτη 14 Απριλίου 2015

ΥΠΟΥΡΓΟΣ Δεν θα διορίσουμε Περιφερειακούς Διευθυντές εκπαιδευτικούς του ...Σύριζα!


ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΕΊΤΑΙ  ΓΙΑΤΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΠΙ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΓΗ ! 
Ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς στην ερώτηση του πρόσφατα δήλωσε ότι θεωρεί ότι η επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης θα πρέπει:
  • Να είναι καθαρή κρυστάλλινη από την πρώτη στιγμή .
  • Δεν υπάρχουν κομματικά κριτήρια σε τέτοιου τύπου διαδικασίες.
  • Υπάρχουν σύμφωνα με τους νόμους και στο πλαίσιο αυτών των νόμων, αξιολογήσεις όσο το δυνατόν αντικειμενικές στα περιθώρια που αφήσει ο νόμος πάντα.
  • Αυτό είναι θέση αρχής. Δεν υποχωρούμε .
  • Δεν έχουμε κανένα λόγο να διορίσουμε ανθρώπους που είναι στο ΣΥΡΙΖΑ.

  • Και  η επιλογή έγινε όχι μόνο με κομματικά κριτήρια αλλά και επέτρεψαν σε άτομα με ελλιπή προσόντα να επιλεγούν αφήνοντας άλλους εκτός με  σοβαρά προσόντα και μεγάλη διοικητική εμπειρία.
    Να αναρτηθούν στο διαδικτυο όλα τα βιογραφικά για να αναφωνήσει και ο κόσμος 
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ


Σας παραθέτουμε το βιογραφικό του υποψήφιου Καμπουράκη Κωνσταντίνου  για την θέση των  Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και κρίνεται μόνοι σας το πως κόπηκε.
Άλλοι διορίζονται με ΔΕ πτυχίο σε γραφεία υπουργών!
 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ  ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
Επώνυμο: ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ
Όνομα:  ΚΩΝ/ ΝΟΣ
Όνομα πατρός: ΜΑΡΚΟΣ
Τόπος και ημερομηνία  γεννήσεως: Χίος, 16 –11-1955
Αριθμός Μητρώου (Υ.ΠΟ.ΠΑΙ. Θ.): 154356
Κλάδος / Ειδικότητα: ΠΕ04.01 / ΦΥΣΙΚΟΣ
Θέση που υπηρετώ (Οργανική) : 10 ΓΕΛ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ (ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ)
Διεύθυνση Εκπ/σης: Δ.Δ.Ε. ΠΡΕΒΕΖΑΣ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ
·       Πτυχίο   Φυσικής, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων  1981.
·       Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης  στη Διδακτική Φυσικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων,  Τμήμα Χημείας, 2001.
Θέμα της διατριβής μεταπτυχιακής ειδίκευσης: “Μελέτη της επίδρασης μιας πειραματικής δραστηριότητας μαθητών στη λύση  προβλήματος Χημείας”.
·       Διδακτορικό  Δίπλωμα του Τμήματος Χημείας (Διδακτική Φυσικών Επιστημών), Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 2006.
Θέμα της διδακτορικής διατριβής: “Βελτιστοποίηση πειραματικών δραστηριοτήτων στη  χημεία με στόχο τη θετική τους επίπτωση στην κατανόηση εννοιών και στη λύση προβλημάτων - Έμφαση στην αέρια κατάσταση”.
·       Ξένες Γλώσσες : Αγγλικά*
·       Γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ):
Πιστοποίηση στις «Βασικές δεξιότητες και γνώσεις  στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών» (Τ.Π.Ε) – Α΄ ΕπίπεδοEκπ. Φορείς Εκδ. Πιστοποίησης: ΕΑΙΤΥ, Γεν . Γραμματεία ΥΠΕΠΘ, ΚΕΕΤΠΕ.
Πιστοποίηση στην «Αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στην διδακτική πράξη» - Β΄ Επίπεδο. Eκπ. Φορείς Εκδ. Πιστοποίησης: ΕΑΙΤΥ, Γεν . Γραμματεία ΥΠΕΠΘ, ΚΕΕΒΕΠ.
  
ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ
Συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία: 26 έτη, 05 μήνες, 26 ημέρες (μέχρι 27-02-2015)
Συνολική διδακτική υπηρεσία: 23 έτη, 05 μήνες, 26 ημέρες (μέχρι 27-02-2015)
Χρόνος άσκησης διοικητικών καθηκόντων: 12 έτη, 05 μήνες, 24 ημέρες (μέχρι 27-02-2015) ως διευθυντής σχολικών μονάδων.

Συμμετοχή στη διαχείρηση  προγράμματος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
Aναπληρωτής επιστημονικά υπεύθυνος (επιστημονικά υπεύθυνος ο Αναπληρωτής   Καθηγητής Γ. Τσαπαρλής, Πανεπιστήμιο  Ιωαννίνων)   στην οργάνωση, υλοποίηση και παρακολούθηση του προγράμματος «Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες (Φυσική – Χημεία) – Α΄ Γυμνασίου». Το πρόγραμμα εφαρμόστηκε τα σχολικά έτη 1998-99 και 1999-2000, σε 11 σχολεία (με 32 τμήματα), όπου συμμετείχαν στην υλοποίηση του 22 καθηγητές και  700 περίπου μαθητές. Χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ στο πλαίσιο ανάπτυξης πειραματικών προγραμμάτων στο έργο Σ.Ε.Π.Π.Ε. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Φορέας υλοποίησης: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων / Τμήμα Χημείας, αριθ. Προγράμματος Επιτροπής Ερευνών Π. Ι: 811.
Συμμετοχή στη διαχείρηση  προγράμματος του ΠΕΠ - Ηπείρου

Ένταξη και διαχείριση στο «Έργο ανάπτυξη προγραμμάτων Φυσικών Επιστημών σε σχολικές μονάδες», ΠΕΠ –Ηπείρου 2000-06, για λογαριασμό του Γυμνασίου & Λυκ. Τάξης Παναγιάς (απόφαση γενικού γραμματέα Ηπείρου 1255/12-802004, προϋπολογισμού 56.500 Î).


Συμμετοχή σε Ερωπαικό πρόγραμμα
Συμμετοχή ως μέλος της ελληνικής επιστημονικής ομάδας στο  ευρωπαϊκό πρόγραμμα PARSEL (Popularity and Relevance of Science Education for scientific Literacy - Επιστημονικός αλφαβητισμός μέσω δημοφιλών και σχετικών με τη ζωή μαθημάτων φυσικών επιστημών). Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (6ο Πρόγραμμα – Προτεραιότητα Επιστήμη και Κοινωνία και είχε διάρκεια 30 μήνες, από Οκτώβριος 2006 – Μάρτιος 2009) και έχει δημιουργήσει διδακτικό / μαθησιακό υλικό που είναι διαθέσιμο δωρεάν από το διαδίκτυο. Στο πρόγραμμα συνεργάστηκαν 6 πανεπιστήμια, 2 ερευνητικά ινστιτούτα και 1 διεθνής οργανισμός από 8 ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών και η Ελλάδα μέσω του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων). Η διεύθυνση του ιστοτόπου του PARSEL είναι: http://www.parsel.uni-kiel.de/cms/,  τα μαθήματα στα ελληνικά: http://www.parsel.uni-kiel.de/cms/index.php?id=126/ και επίσης στον ιστότοπο: http://www.kodipheet.gr/parsel.php.
Διέργεια ΕΔΕ
Εντολή από τη Δ.Δ.Ε –Πρέβεζας(Ε.Π. 2/ 03-012014) για διενέργεια ΕΔΕ, διεξαγωγή και κατάθεση έκθεσης- πορίσματος (Ε.Π. 24/ 11-03-2014).
Πρόεδρος εξεταστικού κέντρου
Πρόεδρος εξεταστικού κέντρου Πανελλαδικών Εξετάσεων και μέλος της επιτροπής εξεταστικού κέντρου επι σειρά ετών.
Συμμετοχή σε Διοικητικά  Συμβούλια και Επιτροπές 
·        Μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Φιλιππιάδας από  το 1987 έως 1990. Το έτος 1987 ως Αντιπρόεδρος.
·       Ως καθηγητής και ως διευθυντής σχολικής μονάδας έχω μακρόχρονη εμπειρία συμμετοχής σε δημοτικές επιτροπές παιδείας, είτε ως εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ-Πρέβεζας, είτε αυτοδίκαια ως διευθυντής σχολικής μονάδας όταν συζητούνται θέματα που την αφορούν,  είτε οριζόμενος από τις δημοτικές αρχές.
·       Μέλος της Περειφερειακής Επιτροπής Καταπολέμησης των Ναρκωτικών της Περιφέρειας Ηπείρου το 1989 ως εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ  Πρέβεζας. 
·       Έχω εκλεγεί επανειλημένα στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Πρέβεζας, διετέλεσα μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΛΜΕ Πρέβεζας το 1988 και το 1989.








ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
(Βιβλία που έχουν σχέση με την εκπαίδευση)

1.             Κ. Καμπουράκης, Σ. Γερογιάνης (1996). Στοιχεία Κυματικής. εκδ. Ε.Ο.Σ.Κ,  Αθήνα. Το βιβλίο απευθύνεται σε μαθητές  γ΄ λυκείου που προορίζονται για θετικές επιστήμες, αποτελείται από πέντε κεφάλαια και περιλαμβάνει σχετική θεωρία, λυμένες ασκήσεις, ασκήσεις για λύσεις και ερωτήσεις (σελ.166). ΙSBN 960 - 7145 –53- 4.
2.     Γ. Τσαπαρλής, Κ. Καμπουράκης (1998, 1999). Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες, Φυσική- Χημεία – Βιβλίο μαθητή»  για την Α΄ Γυμνασίου» Ιωάννινα.
Το βιβλίο διδάχθηκε σε 11 Γυμνάσια (σχολικό έτος 1998-99 και 1999-2000) και  αποτελεί  πειραματικό υλικό ως μέρος προτάσεως για νέο ενοποιημένο μάθημα  Φυσικής -Χημείας στην Α΄ Γυμνασίου. Τυπώθηκε δύο φορές στο τυπογραφείο του Παν/μίου Ιωαννίνων με δαπάνη του προγράμματος  Σ.Ε.Π.Π.Ε του Παιδαγωγικού  Ινστιτούτου. Το διδακτικό  βιβλίο αποτελείται από  δέκα ενότητες (σελίδες 170)  που περιλαμβάνουν 35 μαθήματα.
3.     Γ. Τσαπαρλής, Κ. Καμπουράκης (2003). Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες, Φυσική- Χημεία – Βιβλίο Δασκάλου»  για την Α΄ Γυμνασίου» Ιωάννινα.
Το βιβλίο (σελίδες 85) περιέχει οδηγίες για τη διδασκαλία των Φ.Ε. στο γυμνάσιο. Μια εισαγωγή για τις εναλλακτικές ιδέες των μαθητών και τις επιπτώσεις τους στη διδασκαλία και τη μάθηση. Περιγραφή των διδακτικών αρχών που ακολουθεί  το βιβλίο του μαθητή. Η γνωστική υποδομή των μαθητών στις Φ. Ε. από το δημοτικό. Βιβλιογραφία για περαιτέρω μελέτη και εμβάθυνση από τον διδάσκοντα και τέλος απαντήσεις σε επιλεγμένες ερωτήσεις που περιέχονται στο βιβλίο του μαθητή. Τυπώθηκε στο τυπογραφείο του Παν/μίου Ιωαννίνων με δαπάνη του προγράμματος Σ.Ε.Π.Π.Ε του Παιδαγωγικού  Ινστιτούτου
4.     Κ. Καμπουράκης. (1999). Εφαρμογή υπολογισμού π – Μ. Ο με την μέθοδο ΗΜΟ (Ηuckel).
Περιέχεται στο βιβλίο «Κβαντική Χημεία» της Α. Μυλωνά-Κοσμά (Αναπλ. Καθηγήτρια Παν/μίου Ιωαννίνων), κεφ. 12., (σελ. 171-188). Διδάσκεται στο 20  έτος σπουδών του Τμήματος Χημείας του Παν/μίου Ιωαννίνων. 
5.     Καμπουράκης, Κ. και Τσαπαρλής, Γ (2000). Οι Εναλλακτικές ιδέες των σπουδαστών στη χημεία: Μια ανασκόπηση της έρευνας και οι συνέπειες στη διδασκαλία και μάθηση. (Επιμέλεια-Απόδοση στα Ελληνικά της εργασίας των  P.J. Garnett, P.J. Garnett & M. W. Hackling).
Περιέχεται στο βιβλίο “Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Διδακτική της Χημείας - Θέματα σε μεταπτυχιακό επίπεδο’’ (σελ. 69-107). Eπιμελητής έκδοσης Γ. Τσαπαρλής. Ιωάννινα 2000. Το σύγγραμμα διανέμεται στους σπουδαστές του ΔΙ.ΧΗ.ΝΕ.Τ. (Διδακτική Χημείας και Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες). Διαπανεπιστημιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το ΕΠΕΑΕΚ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης).

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

Α. Ανακοινώσεις σε επιστημονικά συνέδρια (ελληνικά και διεθνή) με πρακτικά


1.     Γ. Τσαπαρλής, Κ. Γεωργούση, Κ. Καμπουράκης, Θ. Λώλας, Μ. Κοντογεωργίου. (1997). Γνώσεις Φυσικής και Χημείας που φέρνουν οι μαθητές από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Ανακοίνωση σε διημερίδα του Π.Τ.Δ.Ε - Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τομέας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος). Πρακτικά διημερίδας «Οι  Φυσικές Επιστήμες και η Τεχνολογία στην Α΄ βαθμια Εκπαίδευση», σελ.35. Αθήνα.

2.     Γεωργούση, Κ., Καμπουράκης, Κ. και Τσαπαρλής, Γ. (1998). “Καλοί μαθητές στη Φυσική και Χημεία του δημοτικού σχολείου: Χαρακτηριστικά επιδόσεων, μορφωτικό επίπεδο γονέων, ενδιαφέροντα και στάση προς τις φυσικές επιστήμες”.  Ανακοίνωση στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση». Π.Τ.Δ.Ε του Αριστοτέλειου Παν/μίου Θεσ/νίκης,  Μάιος  1998. Πρακτικά (σ. 294): Θεσσαλονίκη.

3.     Tsaparlis, G., K. Kampourakis. (1999). Αn Integrated Physical – Science (Physics and Chemistry) Introduction for Lower- Secondary Lever (Grade 7). Ανακοίνωση στο 5th ECRIC (Εuropian Conference on Research in Chemical Education) of Ioannina, Ioannina, Greece, 21-25 September 1999. In book of abstracts p.103.

4.     Γ. Τσαπαρλής, Κ. Καμπουράκης, (2000). Εισαγωγή στις φυσικές  επιστήμες (φυσική-χημεία): Ένα ενοποιημένο μάθημα για την Α΄ γυμνασίου στα πλαίσια του ΣΕΠΠΕ. Ανακοίνωση στο 70  Συνέδριο Φυσικής, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Ζάκυνθος 11-13 Φεβρουαρίου. Ενημερωτικό δελτίο της Ε.Ε.Φ.  Πρόγραμμα εργασιών και περιλήψεων, Νο 52, σ. 68-72. 

5.     Καμπουράκης, Κ. και Τσαπαρλής, Γ (2000). Θεωρία χημείας και πειράματα  χημείας: Δύο χώροι που δεν επικοινωνούν;. Ανακοίνωση στο Πανελλήνιο Συνέδριο Χημείας (Ο ρόλος της χημείας στην κοινωνία και η διδασκαλία της στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση), 23-25/11/2000. Πρακτικά, σ. 94-97. Πάτρα.

6.     Κ. Καμπουράκης και Γ. Τσαπαρλής. (2001). Θεωρία Χημείας και πειράματα Χημείας: Δύο χώροι που δεν επικοινωνούν; Ανακοίνωση στο 40 Συνέδριο Τμήματος Χημείας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων «Βασική και Εφαρμοσμένη Έρευνα», 16-18 Μαίου 2001, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πρόγραμμα και Πρακτικά, σ. 106.

7.     G. Tsaparlis and K. Kampourakis  (2001). Can practical activities enhance  problem-solving capacity in science?  Ανακοίνωση στο 3th International Conference  of the Εuropean Science Education Research Association (ESERA), Aristotle  University of  Thessaloniki, Greece, July 2001. Vol. 1, pp.182-184.

8.     Tsaparlis, G., K. Kampourakis (2001). Α  preliminary study of the effect of a practical activity on problem solving in chemistry. Ανακοίνωση στο 6th ECRIC (European Conference on Research in Chemical Education). University of Αveiro, Portugal, 4-8 September 2001. In book of abstracts, p. 213-215.

9.     Κ. Καμπουράκης και Γ. Τσαπαρλής (2001). Επίδραση μιας πειραματικής      δραστηριότητας μαθητών λυκείου στη λύση προβλήματος σχετικού με την καταστατική εξίσωση των ιδανικών αερίων. Ανακοίνωση στο 90 Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, Χίος 1-4 Νοεμβρίου 2001. Βιβλίο περιλήψεων σ. 79.

10.  Κ. Καμπουράκης και Γ. Τσαπαρλής (2001). Η ενοποιημένη διδασκαλία φυσικής και χημείας στο γυμνάσιο. Ανακοίνωση στο 90 Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, Χίος 1-4 Νοεμβρίου 2001. Βιβλίο περιλήψεων σ. 80.

11.  Γ. Τσαπαρλής, Κ. Γεωργούση και Κ. Καμπουράκης. (2001). Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες στο δημοτικό σχολείο στη μελλοντική πορεία των μαθητών – Πρόταση για διορισμό πτυχιούχων φυσικών επιστημών στο δημοτικό. Ανακοίνωση στο 90 Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικής, Χίος 1- 4 Νοεμβρίου 2001. Βιβλίο περιλήψεων σ. 79.

12.  Γ. Τσαπαρλής, Κ. Καμπουράκης και Κ. Γεωργούση. (2002). Ο ρόλος της εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες στο δημοτικό σχολείο στη μελλοντική πορεία των μαθητών. Ανακοίνωση στο 10  Πανελλήνιο Συνέδριο με διεθνή συμμετοχή: Η Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Πανεπιστήμιο Αθηνών, 18-21 Απριλίου 2002. Βιβλίο περιλήψεων σ. 228.

13.  Κ.Καμπουράκης, Γ. Τσαπαρλής (2007). Ιδέες των μαθητών (12-15ετών) σε σχέση με θεμελιώδης ιδιότητες της ατμοσφαιρικής πίεσης. Ανακοίνωση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 15-18 Μαρτίου 2007. Βιβλίο πρακτικών σ. 499-508 (http://users.uoi.gr/gtseper).

14.  Καμπουράκης, Κ., Κώτσης, Κ., Τσαπαρλής, Γ. (2009). Η συλλογή και η μέτρηση του όγκου του διοξειδίου του άνθρακα σε υδατικό διάλυμα: Μια απόπειρα λύσης στο εργαστήριο. Ανακοίνωση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) 7-10 Μαΐου 2009. Βιβλίο πρακτικών σ. 360-368 (http://www. uowm.gr/kodifeet).

15.  Κολιούλης, Δ., Καμπουράκης, Κ., Τσαπαρλής, Γ. (2009). Διδασκαλία της έννοιας του μορίου στη β΄ γυμνασίου: έμφαση στην εποικοδομητική και νοηματική προσέγγιση. Ανακοίνωση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση». Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας (Φλώρινα) 7-10 Μαΐου 2009. Βιβλίο πρακτικών σ. 401- 410 (http://www. uοwm.gr/kodifeet ).

16.  Tsaparlis, G., Kampourakis, K., Georgolios, N. (2009). Coupling formalist chemistry with popularity and relevance: The case of salt and carbon dioxide. Poster in final PARSEL conference in Berlin, March 1- 4, 2009. Freie Universitat Berlin.

17.  Tsaparlis, G., Georgolios, N.,  Kampourakis, K., Pantazi, G., Papafotis, G. (2009). Evaluation of the implementation of PARSEL module in Greece. Poster in final PARSEL conference in Berlin, March 1- 4, 2009. Freie Universitat Berlin.

18.  Georgios Tsaparlis, Dimitrios Kolioulis, Constantinos Kampourakis (2010). An introductory chemistry course for lower-secondary school (grade 7th or 8th) – Teaching the concept of molecule using constructivist and meaningful-learning methodology. Poster in 10th European Conference on Research in Chemical Education, July 4-9, Krakow, Poland. In book of abstracts, pp. 280-281. (http://ecrice2010.ap.krakow.pl).

19.  Γεώργιος Τσούλος, Κωνσταντίνος Καμπουράκης, Γεώργιος Τσαπαρλής (2011). Συγκριτική αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων φυσικών επιστημών: ο ρόλος της διδακτικής των φυσικών επιστημών – Μέρος Β: γυμνασιακή φυσική. Ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Αλεξανδρούπολη) 15-17 Απριλίου 2011. Πρακτικά συνεδρίου σ. 60-70 (www.7sefepet.gr).

20.  Γεώργιος Τσούλος, Κωνσταντίνος Καμπουράκης, Γεώργιος Τσαπαρλής (2011). Συγκριτική αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων φυσικών επιστημών: ο ρόλος της διδακτικής των φυσικών επιστημών – Μέρος Γ: γυμνασιακή χημεία. Ανακοίνωση στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση». Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης - Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Αλεξανδρούπολη) 15-17 Απριλίου 2011. Πρακτικά συνεδρίου σ. 71-79 (www.7sefepet.gr).

21.  Georgios Tsaparlis, Georgios Tsoulos, Constantinos  Kampourakis (2011). Comparative evaluation of lower-secondary physics textbooks: The role of science education. Ανακοίνωση στο ESERA (European Science Education Association) Conference- September 5th – 9th , Lyon, Centre de Congress –France. In e-book proceeding, part 4: ICT and other resources for teaching/ learning science, pp. 97-103 or strnad 4 (http://lsg.ucy.ac.cy/esera/e_book/base/strand4.html).


Β. Δημοσιεύσεις  σε επιστημονικά και εκπαιδευτικά περιοδικά  με κριτές


1.     Γ. Τσαπαρλής, Κ. Καμπουράκης (1993). Έργο και ενέργεια κατά τους αποφοίτους Γυμνασίου.  Επιθεώρηση Φυσικής, εκδ. της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, τευχ. 23. Ανακοίνωση της παραπάνω εργασίας στο Δ΄ Κοινό Συνέδριο της Ε.Ε.Φ - Ε.Κ.Φ (Λαμία 1991).

2.     K. Kαμπουράκης (1994, 2001). Ασκήσεις  Α΄ Λυκείου και Προτεινόμενες ασκήσεις για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Περιοδικό Φυσικός  Κόσμος (εκδ. της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών),  τεύχ. 143, σελ.18 και τεύχ. 2, σελ.117-118.


3.     Κ. Καμπουράκης - Δ. Κώστας (1994). Μελέτη της κίνησης στο δρόμο 100 m συμβολή στη μοντελοποίηση της κίνησης. Περιοδ. Λόγος και Πράξη, εκδ. της Ο.Λ.Μ.Ε,  τευχ. 5.

4.     Κ. Καμπουράκης (1996). Τα Λύκεια του Νομού Πρέβεζας στις Γενικές εξετάσεις του 1995. Περιοδ. Πάντα Ρεί, τευχ. 2  (Επιστημονική Πολιτιστική  Εκδ. των Καθηγητών νομού Πρέβεζας).

5.     Κ.Καμπουράκης - Β. Σφονδύλη (1997). Η εξέλιξη του μαθητικού πληθυσμού της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Νομό  Πρέβεζας κατά την πενταετία 1992-93 / 1996-97 - Προοπτικές. Περιοδ. Πρεβεζιάνικα Χρονικά  τευχ. 34-35 (περιοδικό της δημοτικής βιβλιοθήκης Πρέβεζας).

6.     G. Tsaparlis, K. Kampourakis (2000). An integrated physical-science (physics and chemistry) introduction for lower-secondary level (grade 7). Chemistry Education: Research and Practice in Europe (CERAPIE, http://www.uoi. gr/conf_ sem/cerapie), Vol.1, No 2, pp. 281-294.

7.     K. Kampourakis, K. Georgousi and G. Tsaparlis, (2001). Physical – Science knowledge and patterns of achievement at the primary- secondary interface. Part 1. General student population.  Chemistry Education: Research and Practice in Europe (CERAPIE, http://www.uoi. gr/conf_ sem/cerapie), Vol.2, No 3, pp. 241-252.

8.     K. Georgousi, K. Kampourakis and G. Tsaparlis, (2001). Physical – Science knowledge and patterns of achievement at the primary - secondary interface. Part 2. Able and top-achieving students. Chemistry Education: Research and Practice in Europe (CERAPIE, http://www.uoi. gr/conf_ sem/cerapie), Vol.2, No 3, pp. 253-263.

9.     Kampourakis, C., Tsaparlis, G. (2003). A study of the effect of a practical  activity on problem solving in chemistry. Chemistry Education: Research and Practice (http:// www. uoi. gr, / conf_ sem/cerp). vol.  4, No. 3, pp. 319-333.

10. Καμπουράκης Κων/νος.  (2007). Τύποι εργαστηριακής εργασίας: Διδασκαλία που βασίζεται στη λύση προβλημάτων στο εργαστήριο. Έντυπη έκδοση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου «Θέματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για νεοδιόριστους Εκπαιδευτικούς». Αθήνα.

11. Tsaparlis, G., Kampourakis, K. (2008). The gas we drink – Carbon dioxide in carbonated beverages. A grade 10- 11 science (chemistry) module on Carbon dioxide, its properties, and use in beverages. In PARSEL (Popularity and Relevance Education for Scientific Literacy) project. http://www. parsel. uni-kiel.de/ cms.

12.  Tsaparlis, G., Kampourakis, K. (2009). Develop Module: The gas we drink – Carbon dioxide in carbonated beverages (Material for Students, Material for Teacher, Assessment, Teacher notes). Final PARSEL conference in Berlin, March 1- 4, 2009. Freie Universitat Berlin. http://www. parsel. uni-kiel.de/ cms.


ΜΕΛΟΣ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗΣ Ή ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΩΝ Η ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
1.     Συνδιοργανωτής και εισηγητής σε ημερίδα, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, για καθηγητές του κλάδου ΠΕ 04, που δίδαξαν το πειραματικό πρόγραμμα  «Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες» στις 5-2-1999 με θέμα: «Γενικές οδηγίες για την διδασκαλία των φυσικών μαθημάτων στο γυμνάσιο».

2.     Συνδιοργανωτής και εισηγητής σε ημερίδα,  στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, για καθηγητές του κλάδου ΠΕ04, που δίδαξαν το πειραματικό πρόγραμμα «Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες» στις 17-18 / 12/ 1999,  με θέμα: «Παρουσίαση στοιχείων από την εσωτερική αξιολόγηση του παραπάνω αναφερθέντος προγράμματος». 

3.     Μέλος της οργανωτικής επιτροπής στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση» Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 15-18/3/2007 Ιωάννινα.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΡΙΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΩΝ

Εσωτερικός αξιολογητής του έργου 61/0811 της Επιτροπής Ερευνών Παν/μίου Ιωαννίνων με τίτλο “Εισαγωγή στις Φυσικές Επιστήμες (Φυσική – Χημεία), για την Α΄ τάξη Γυμνασίου. Το βιβλίο διδάχθηκε σε 11 Γυμνάσια (σχολικό έτος 1998-99 και 1999-2000) και  αποτελεί  πειραματικό υλικό ως μέρος προτάσεως για νέο ενοποιημένο μάθημα  Φυσικής -Χημείας στην Α΄ Γυμνασίου. Τυπώθηκε στο τυπογραφείο του Παν/μίου Ιωαννίνων με δαπάνη του προγράμματος  Σ.Ε.Π.Π.Ε του Παιδαγωγικού  Ινστιτούτου. Το διδακτικό  βιβλίο αποτελείται από  δέκα ενότητες (σελίδες 170)  που περιλαμβάνουν 35 μαθήματα.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Α) Διδασκαλία σε Α.Ε.Ι.
Επικουρικό διδακτικό έργο για το Πανεπιστημιακό έτος 2001-2002 – Τμήμα Χημείας – Εργαστήριο Φυσικοχημείας (υπ. αριθ. 468 Α/5-11-2001 και 494Α /19-4-2002 αποφάσεις Γ.Σ.Ε.Σ.).

Β) Συμμετοχή σε  εκπαιδευτικά σεμινάρια ως εισηγητής/ επιμορφωτής 


1)    Εισηγητής σε σεμινάριο που οργάνωσε (15-3-99 και 23-3-99) το Ε.Κ.Φ.Ε. Πρέβεζας (Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με θέματα: «Το πείραμα ως συστατικό στοιχείο της διδασκαλίας των φυσικών μαθημάτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Εναλλακτικές ιδέες των μαθητών στη φυσική-χημεία». 

2)    Εισηγητής σε σεμινάριο που οργάνωσε το Π.Ε.Κ Ιωαννίνων, την περίοδο Οκτώβριο- Δεκέμβριο 2000 στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με θέμα: «Επίδραση του πειράματος στη λύση προβλημάτων χημείας». 

3)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Α΄ φάση εισαγωγικής επιμόρφωσης, σχ. έτος 2006-07» που πραγματοποίησε το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων, από 27-11 έως 12-12-2006 για νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς σχολικών ετών 2005-06 και 2006-07.

4)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στις στα «Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα», που πραγματοποίησε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στις 5, 6 και 7 Σεπτεμβρίου 2007.

5)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Α΄ φάση εισαγωγικής επιμόρφωσης, σχ. έτος 2007-2008» που πραγματοποίησε το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων, για νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς.
6)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Α΄ φάση εισαγωγικής επιμόρφωσης, σχ. έτος 2008-2009» που πραγματοποίησε το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων, για νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς.

7)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Α΄ φάση εισαγωγικής επιμόρφωσης, σχ. έτος 2009-2010» που πραγματοποίησε το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων, για νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς.

8)    Συμμετοχή ως επιμορφωτής στο πρόγραμμα «Α΄ φάση εισαγωγικής επιμόρφωσης, σχ. έτος 2010-2011» που πραγματοποίησε το Π.Ε.Κ. Ιωαννίνων, για νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς.

Γ) Συμμετοχή στην υλοποίηση καινοτόμων  προγράμματων
1.   Συμμετοχή ως μέλος της ελληνικής επιστημονικής ομάδας, στο  ευρωπαϊκό πρόγραμμα PARSEL (Popularity and Relevance of Science Education for scientific Literacy - Επιστημονικός αλφαβητισμός μέσω δημοφιλών και σχετικών με τη ζωή μαθημάτων φυσικών επιστημών).  Το πρόγραμμα, χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση (6ο Πρόγραμμα – Προτεραιότητα Επιστήμη και Κοινωνία και είχε διάρκεια 30 μήνες, από: Οκτώβριο 2006 – Μάρτιο 2009) και έχει δημιουργήσει διδακτικό / μαθησιακό υλικό που είναι διαθέσιμο δωρεάν από το Διαδίκτυο. Στο πρόγραμμα συνεργάστηκαν 6 πανεπιστήμια, 2 ερευνητικά ινστιτούτα και 1 διεθνής οργανισμός από 8 ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών και η Ελλάδα μέσω του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων). Η διεύθυνση του ιστοτόπου του PARSEL είναι: http://www.parsel.uni-kiel.de/cms/,  τα μαθήματα στα ελληνικά: http://www.parsel.uni-kiel.de/cms/index.php?id=126/ και επίσης στον ιστότοπο: http://www.kodipheet.gr/parsel.php.

2.   Κατά τα σχολικά έτη από  1992-1995, δίδαξα στην Α΄ και Β΄ τάξη του 20 Λυκείου Φιλιππιάδας τη Φυσική P.S.S.C (Physical Science Study Committee) συμμετέχοντας στην πειραματική εφαρμογή του προγράμματος από το ΥΠΕΠΘ .

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Επιμόρφωση σε θέματα σχετικά με την επιστημονική και παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση

1.     Επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα  «Φυσικές Επιστήμες» διάρκειας 40 ωρών, που οργάνωσε το Περιφερειακό Επιμορφωτικό Κέντρο (Π.Ε.Κ.) Ιωαννίνων, από 5-4 έως 7-6- 1997 στην Πρέβεζα.

2.     Επιμορφωτικό πρόγραμμα που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Leonardo da Vinci, από 15 έως 23 Ιουλίου 2000, Μιλάνο Ιταλίας από τη διεύθυνση Δ.Ε. Πρέβεζας, με θέμα . «Διδακτική των φυσικών επιστημών και της τεχνολογίας στην Ευρώπη, εμπειρίες, προβλήματα, προοπτικές».

3.     Επιμορφωτικό σεμινάριο 48 ωρών από 18/9 έως 14/11/2002 στα πλαίσια του έργου «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση» του Επιχειρησιακού προγράμματος «Κοινωνία της Πληροφορίας». ΚΣΕ 2 Ο Ε.Λ. Φιλιππιάδας.

4.     Επιμορφωτικό πρόγραμμα 25 ωρών από 11-03-2013 έως 20-05-2013, με θέμα «Στερεότυπα και διακρίσεις στην οικογένεια» από τη Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης - Ίδρυμα Νοελαίας και Δια Βίου Μάθησης στη Σχολή Γονέων Ν. Πρέβεζας.


5.     «Παιδαγωγική έρευνα και εκπαιδευτική πράξη: Η επιζητούμενη σύνδεση», διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο που διοργάνωσε το Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 24-25 Ιουνίου 2000, Ιωάννινα.

6.     «‘Ενημερωτική συνάντηση των καθηγητών των σχολείων πειραματικής εφαρμογής της διδασκαλίας του προγράμματος ΦΥΣΙΚΗ PSSC», τριήμερο σεμινάριο που διοργάνωσε η Διεύθυνση  Σπουδών Δ.Ε. του Υπουργείου Εθν. Παιδείας & Θρησκευμάτων, 24, 25 και 26 /6/1993, Ευγενίδειο Ίδρυμα, Αθήνα.

7.     «Ενημερωτική συνάντηση των καθηγητών των σχολείων πειραματικής εφαρμογής της διδασκαλίας του προγράμματος ΦΥΣΙΚΗ PSSC», διήμερο σεμινάριο που διοργάνωσε η Διεύθυνση  Σπουδών Δ.Ε. του Υπουργείου Εθν. Παιδείας & Θρησκευμάτων, 16 και 17 /9/1994, Ευγενίδειο Ίδρυμα, Αθήνα.

8.     «Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο γυμνάσιο», ημερίδα που διοργάνωσε το Ε.Κ.Φ.Ε. Πρέβεζας, 9 Μαίου 1997, Πρέβεζα.

9.     «Το πρόγραμμα Φυσικής PSSC», ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΕΦ (Ένωση Ελλήνων Φυσικών) και η Δ.Δ.Ε. –Άρτας, 14 Μαίου 1993, Άρτα.

10. «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων», ημερίδα που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου, 16- Δεκεμβρίου 2003, Πρέβεζα.

11. «Ο ρόλος του διευθυντή από τη θεωρία στην πράξη», ημερίδα που διοργάνωσε η Δ.Δ.Ε –Πρέβεζας σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους του νομού, 19 Μαρτίου 2010, Πρέβεζα.

12. «Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση και το πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. Κόνιτσας», ημερίδα που διοργάνωσε το Κ.Π.Ε. Κόνιτσας, 16/10/2002, Κόνιτσα.

13. «Εκπαιδευτική αξιοποίηση των τηλεματικών υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», ημερίδα που διοργάνωσε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για την Κοινωνία της Πληροφορίας και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 5 Μαιου  2006, Πρέβεζα.

14. «Εκπαιδευτική αξιοποίηση των τηλεματικών υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», ημερίδα που διοργάνωσε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα για την Κοινωνία της Πληροφορίας και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 10 Νοεμβρίου 2006, Πρέβεζα.

15. «Ενδοοικογενειακή βία- Ενδοσχολική βία», ημερίδα που διοργανώθηκε από τη Δ.Δ.Ε. –Πρέβεζας σε συνεργασία με την Εισαγγελία Ανηλίκων και την Υπηρεσία Ανηλίκων Πρέβεζας 26-Απριλίου 2012 στο 2 0 ΓΕΛ –Πρέβεζας.

16. EUDAP «Ξέρω τι ζητάω», βιωματικό σεμινάριο στην πρόληψη της χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών   και στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας, διοργανώθηκε από το ΚΕ.ΠΡΟ.ΝΑΠ και τη Δ.Δ.Ε. – Πρέβεζας, 28 -11-2012 και 3 -12- 2012 – Φιλιππιάδα.

17. «Διοικητικές πράξεις στην εκπαίδευση», ημερίδα που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας, σε συνεργασία με την ΠΕ.ΔΙ.Ε.Κ. Ηπείρου, 06-02-2015 – Πρέβεζα.


Περιμένουμε και το βιογραφικό της επιλεγείσης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!