Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΊΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΦΕΛΉ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΖΗΡΟΥ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
            Την Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2016, περιήλθε στην κατοχή μου, ύστερα από αίτηση που υπέβαλλα στον Δήμο Ζηρού, το επίσημο ηχογραφημένο αρχείο της τελευταίας συνεδρίασης του Δημοτικού συμβουλίου Δήμου Ζηρού, που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 25 Ιαναουαρίου 2016. Στην συγκεκριμένη συνεδρίαση έγινε αναφορά στο όνομά μου γύρω από ένα θέμα που συζητήθηκε και αφορούσε το ΚΔΑΠ. Με αφορμή λοιπόν, την τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου καθώς και ένα πρόσφατο δημοσίευμα του τύπου, που έμμεσα αναφέρεται στο πρόσωπό μου, επειδή ειπώθηκαν πολλά συνειδητά συκοφαντικά ψεύδη και ανακρίβειες προς το πρόσωπό μου, η παιδεία μου, η προσωπικότητά μου και το επιστημονικό μου προφίλ μου επιβάλλουν να τονίσω τα εξής:
            Καταρχάς, θα ήθελα να κάνω δημόσια γνωστό για ακόμη μία φορά, τον σεβασμό μου και την απεριόριστη προσήλωσή μου απέναντι στο ΚΔΑΠ, τόσο ως θεσμού όσο και για τις καινοτόμες και συνάμα δημιουργικές διεξόδους και λύσεις που προσφέρει επί καθημερινής βάσεως σε μικρά παιδιά και γονείς. Συνάμα, ο θεσμός του ΚΔΑΠ είναι πολύ σημαντικός και για την καταπολέμηση της ανεργίας στην περιοχή μας. Αφού, προσφέρει θέσεις εργασίας σε άνεργους πτυχιούχους, οι οποίοι-μεταξύ αυτών και εγώ- βλέπουν πλέον την επαγγελματική τους αποκατάσταση σαν όνειρο θερινής νυκτός.
            Επειδή, όμως έχω δεχτεί πολλές ανυπόστατες συνηδειτές συκοφαντίες και ψεύδη ότι στρέφομαι ενάντια στο ΚΔΑΠ, όλες αυτές οι ''ύβρεις'' λοιπόν,  προς το πρόσωπό μου, με θίγουν τα μάλα, τόσο ως άνθρωπο, όσο και ως επιστήμονα και ειδικότερα ως εκπαιδευτικό. Καλώ λοιπόν, όλους αυτούς τους συκοφάντες να πουν δημόσια πότε στράφηκα ενάντια στο ΚΔΑΠ, εγώ προσωπικά; Αντιθέτως, σεβόμενος αφενός τον εαυτό μου και αφετέρου τους γονείς και τους μαθητές, όταν το ΑΣΕΠ έκρινε άκυρη την πρώτη προκήρυξη, ενώ είχα κάθε έννομο συμφέρον να προβώ  σε  ασφαλιστικά μέτρα ενάντια στη λειτουργία του ΚΔΑΠ, καθώς και ενάντια στις εργαζόμενες, οι οποίες απέκτησαν μία άκυρη προϋπηρεσία, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανώς να  υπερτερούν έναντι εμού σε μελλοντικές προκηρύξεις και να μειονεκτώ εγώ, απεναντίας, ούτε κατά διάνοια μου πέρασε από το μυαλό μου να προβώ σε ασφαλιστικά μέτρα ενάντιά τους, σεβόμενος αφενός την επιστημονική τους επάρκεια, και αφετέρου τους γονείς και τα μικρά παιδιά, αλλά πάνω απ' όλα σεβόμενος τον ευατό μου, ως εκπαιδευτικό!
              Προς μεγάλη μου απογοήτευση και έκπληξη λοιπόν άκουσα από τα πλέον επίσημα χείλη της δημοτικής αρχής στην τελευταία της συνεδρίαση να ισχυρίζεται ότι για ασήμαντους λόγους το ΑΣΕΠ επενέβη και ακύρωσε τον διαγωνισμό. Και μένω με την εύλογη απορία για τους εξής λόγους:
·       Ασήμαντος λόγος, το γεγονός ότι επενέβη το ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ και έκρινε μη νομότυπη την πρώτη προκήρυξη; Που είναι ο σεβασμός του Δήμου προς το ΑΣΕΠ; Απεναντίας, η επίσημη τοποθέτηση του Δήμου, για την ακύρωση της πρώτης προκήρυξης από το ΑΣΕΠ, όπως ειπώθηκε από επίσημα χείλη στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, προς μεγάλη μου θλίψη, ήταν η εξής: ...Για ασήμαντους λόγους εκεί που δεν είχε κανένα ρόλο ο ΑΣΕΠ, ουσιαστικά αποκτά.. Προσπαθούν δηλαδή να υπερκεράσουν την απόφαση του ΑΣΕΠ; Την ίδια στιγμή μάλιστα που έχουν αυτό το επίσημο χαρτί του ΑΣΕΠ στα χέρια τους, με την πλήρη αιτιολογία της απόφασης του ΑΣΕΠ, περί ακύρωσης του πρώτου διαγωνισμού. Μου προκαλεί έκπληξη που η δημοτική αρχή δεν ανέφερε δημόσια ότι η απόφαση του ΑΣΕΠ αναφέρει επί λέξη: ....σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 12 του άρθρου 12 του ν. 4071/2012 (ΦΕΚ 85/Α'/11-4-2012) προβλέπεται ότι το ΑΣΕΠ, δύναται να ελέγχει, είτε δειγματοληπτικά είτε ύστερα από ένσταση ή καταγγελία, τη νομιμότητα των προσλήψεων, η οποία συνίσταται στον έλεγχο της τήρησης των αρχών της δημοσιότητας, της διαφάνειας και της αντικειμενικότητας... Αντιθέτως, προς μεγάλη μου απογοήτευση το μόνο που ανέφερε η δημοτική αρχή για το έγγραφο του ΑΣΕΠ, ήταν η έκφραση: ..Αν δείτε το έγγραφο του ΑΣΕΠ κακώς δεν το φέραμε εδώ πέρα...Δια του λόγου το αληθές λοιπόν, ολόκληρο το έγγραφο-απάντηση του ΑΣΕΠ, βρίσκεται κοινοποιημένο στο τέλος του δελτίου τύπου, προς πλήρη πληροφόρηση της κοινής γνώμης!
·       Ασήμαντος λόγος, το γεγονός ότι κάποιοι άνεργοι νέοι επιστήμονες, σχεδίαζαν το βιοποριστικό τους αβέβαιο μέλλον, μέσα από τις συγκεκριμένες θέσεις εργασίας και κάποιοι προχώρησαν  σε μη νομότυπες ενέργειες, σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, την στιγμή που οι άνεργοι αυτοί νέοι επιστήμονες προβληματίζονταν καθημερινώς για την έκδοση των αποτελεσμάτων, προκειμένου να προγραμματίσουν  το προσωπικό, οικογενειακό και επαγγελματικό τους προσανατολισμό;
·       Ασήμαντος λόγος, το γεγονός ότι κάποιοι προχώρησαν σε  ενέργειες  μη νόμιμες, σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, κάνοντας αρκετά δυσοίωνο το ήδη αβέβαιο επαγγελματικό μέλλον κάποιων άνεργων επιστημόνων, οι οποίοι έχουν αφιερώσει την ζωή τους στην επιστήμη και την έρευνα και μάλιστα εν μέσω οικονομικής κρίσης, όπου η ανεργία καλπάζει με γεωμετρική μάλιστα πρόοδο;
·       Και το σημαντικότερο, ασήματος λόγος το γεγονός ότι κάποιες ενέργειες έγιναν μη νομίμως και εκ των υστέρων, όπως τονίζει το ΑΣΕΠ; Στη χώρα όπου γεννήθηκε η δημοκρατία, η νομιμότητα και η ισονομία είναι δύο έννοιες αδιαπραγμάτευτες και κανένας δεν έχει το δικαίωμα να προβεί σε  λανθασμένη διαχείρηση των εννοιών αυτών και κατ' επέκταση των λειτουργιών τους.
            Αυτό όμως που μου προκάλεσε μεγαλύτερη δυσαρέσκεια, αποτελεί το γεγονός ότι, αντί κάποιοι να έχουν την ηθική ευθιξία να πουν ένα δημόσιο συγνώμη τόσο προς εμένα όσο και  προς τους  υπολοίπους συναδέφους- αφού το ΑΣΕΠ, υποστηρίζει ότι η πρώτη προκήρυξη ήταν μη νομότυπη, διότι έγιναν ενέργειες μη νόμιμες-βγαίνουν δημόσια και ισχυρίζονται ότι το ΑΣΕΠ, δεν είχε δικαίωμα να ακυρώσει τον διαγωνισμό.
            Επίσης, ειπώθηκε πάλι από επίσημα χείλη της δημοτικής αρχής, ότι και με την δεύτερη προκήρυξη πάλι δέχονται συκοφαντίες από το προσωπό μου. Προς απάντηση των λεγομένων αυτών, που με θίγουν τα μάλα, δηλώνω με κάθε ευθύνη, όπως έχω πει πολλάκις, ότι ουδέποτε είπα κάτι το μεμπτό για την δεύτερη προκήρυξη. Αντιθέτως, πρώτος εγώ  χειροκρότησα και επαίνεσα την πρόσληψη των νέων εργαζόμενων στη δεύτερη προκήρυξη, η οποία εν αντιθέσει με την πρώτη, ήταν απολύτως νομότυπη. Όλες μου οι δηλώσεις και τα σχόλιά μου, όπως τονίζω σε όλες μου τις αναρτήσεις μου, αφορούν την πρώτη προκήρυξη-που σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, ήταν μη νομότυπη-και όχι το ΚΔΑΠ (το οποίο σέβομαι απεριόριστα), όπως υποστηρίζουν κάποιοι συνειδητοί συκοφάντες προκειμένου να βωμολοχήσουν το επιστημονικό μου ήθος και προφίλ.
            Άλλο ''παράπτωμα'' της δημοτικής αρχής στην συνεδρία της, όπως ειπώθηκε από το πλέον  υψηλόβαθμο στέλεχός της,  αποτελεί η διατύπωση της ακόλουθης έκφρασης: ...Πόσες ημέρες είναι υποχρεωμένη να αναρτίσει τις ενστάσεις η κοινωφελής επιχείρηση για ασήμαντους λόγους εκεί που δεν είχε κανένα ρόλο ο ΑΣΕΠ, ουσιαστικά αποκτά..
-Μα  η Κοινωφελής ουδέποτε είχε στην προκήρυξη περίοδο υποβολής ενστάσεων. Αυτός ήταν και ο ένας από τους τρεις λόγους που το ΑΣΕΠ, ακύρωσε τον διαγωνισμό. Προσωπικά σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το ΑΣΕΠ, με καθοδήγησε πλήρως για την περίοδο υποβολής της ένστασής μου.
            Επιπλέον, ειπώθηκε δημόσια, ξανά από το ίδιο υψηλόβαθμο στέλεχος, ότι το ΑΣΕΠ, μάλλον για την εντοπιότητα ακύρωσε τον διαγωνισμό. Το γεγονός ότι δεν καθορίστηκαν στην προκήρυξη τα κριτήρια μοριοδότητησης των υποψηφίων, αντιθέτως, έγιναν μη νομίμως και εκ των υστέρων, πέρασε τελείως απαρατήρητο από την δημοτική αρχή!
            Τέλος, με αφορμή δημοσίευμα του τύπου, που έμμεσα με αφορά, (Φωνή του αγρότου, αρ. Φύλλου 2519, 29-1-2016, σ. 3) αφού αναρωτάται ο συντάκτης για ποιο λόγο η προσφυγή στη δικαιοσύνη; Εφόσον ο συντάκτης δεν έκανε τον κόπο να κάνει αυτό που η αντικειμενική ενημέρωση και δημοσιογραφική δεοντολογία επιβάλλει, δηλαδή να επικοινωνήσει μαζί μου και να του λύσω το φιλοσοφικό ερώτημα το οποίο θέτει στο αναγνωστικό κοινό του, όπως έκαναν άλλοι συνάδελφοί του, θα δώσω απάντηση στο ερώτημά του, αν και ήδη την έχω δώσει σύμφωνα με όλα όσα  αναφέρω ανωτέρω.
-Είναι πολύ απλό, διότι το ΑΣΕΠ, έκρινε μη νομότυπη τη πρώτη προκήρυξη, αφού κάποιες ενέργειες, όπως τα κριτήρια μοριοδότησης έγιναν μη νομίμως και εκ των υστέρων. Επίσης, υπάρχει και μία αυτεπάγγελτη μήνυση. Πράγμα που σημαίνει ότι στη χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία, και χαρακτηρίζεται από ύψιστες αδιαπραγμάτευτες αρχές, όπως η δημοσιότητα, η διαφάνεια και η αντικειμενικότητα-αρχές όπου σύμφωνα και με τον Περικλή στην αρχαία Αθήνα χαρακτήριζαν τον  ιδανικό Αθηναίο πολίτη, ο οποίος έπρεπε να έχει συμμετοχή στα κοινά- έτσι και σήμερα οι αρχές αυτές οφείλουν να είναι αδιαίρετες και βασικοί κανόνες για έκαστο τοπικό φορέα.
            Όσο για τα πράγματα που δεν ευσταθούν, προσωπικά στο δικό μου προσωπικό αρχείο υπάρχει μία αυτεπάγγελτη μήνυση και ένα επίσημο έγγραφο του ΑΣΕΠ που έκρινε μη νομότυπη τη  πρώτη προκήρυξη. Αν αυτά τα τετελεσμένα γεγονότα δεν ευσταθούν για τη δημοτική αρχή πλανώνται πλάνην οικτράν. Σύντομα θα βρεθούν όλοι οι υπεύθυνοι ενώπιον της δικαιοσύνης προκειμένου να πέσει άπλετο φως στη υπόθεση. Τέλος, με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι καθημερινά δέχομαι σωρεία τηλεφωνημάτων και από άλλους συναδέλφους, οι οποίοι έκαναν αίτηση στην πρώτη προκήρυξη και οι οποίοι, όπως με πληροφορούν, έχουν και αυτοί πλείστα παραπόνων από την εσφαλμένη πληροφόρηση της διοίκησης. Μέσω των τηλεφωνημάτων τους αφενός δέχομαι  συγχαρητήρια για το γεγονός ότι είμαι μπροστάρης σε αυτή την κίνηση και αφετέρου ότι θα έρθουν οι ίδιοι να καταθέσουν στο δικαστήριο για την συγκεκριμένη υπόθεση!
            Παρακαλώ πολύ λοιπόν, όλους όσους αναφέρονται στο πρόσωπό μου να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί και κόσμιοι στις εκφράσεις τους, διότι η παιδεία μου, το ήθος μου και η επιστημονική μου ειδίκευση δεν επιτρέπουν σε κανέναν να με συκοφαντεί συνειδητά και να λέει ανυπόστατα ψεύδη προς το προσωπό μου!!!

ΚΟΛΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ-ΥΠ. ΔΙΔΑΚΤΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!