Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΑΡΤΑ: Παραιτήθηκε ο αντιδήμαρχος Ι. Νικολάου



Παραιτήθηκε από τη θέση του αντιδημάρχου ο Γιάννης Νικολάου ο οποίος με σημερινή επιστολή του προς τον Δήμαρχο Αρταίων Ιωάννη Παπαλέξη αναφέρει τα εξής: «Κύριε δήμαρχε, Πληροφορήθηκα απ’ τον μεσολαβητή που επιλέξατε, τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Άρτας κ. Θωμά Τσιρογιάννη, ότι επιθυμείτε να σας υποβάλλω την παραίτησή μου, απ’ την θέση του αντιδημάρχου, θέση στην οποία ορίστηκα με δική σας απόφαση. Επειδή σε καμία περίπτωση, δεν θέλω να σταθώ εμπόδιο στην προσπάθειά σας, την οποία συναρτώ και με την πρόοδο του Δήμου Αρταίων, σας υποβάλλω την παραίτησή μου, θεωρώντας ότι έτσι σας διευκολύνω στο έργο σας.Όμως το δίκαιο και η ηθική προσέγγιση της όποιας συνεργασίας είχαμε μέχρι τώρα και των όποιων προσπαθειών από κοινού κάναμε, για να βρεθούμε στην δημοτική αρχή ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ να ανακοινώσετε στους δημότες της Άρτας τους λόγους που σας οδήγησαν στην απόφαση αυτή, την οποία αποφύγατε, εσείς ο ίδιος να μου ανακοινώσετε και πληροφορήθηκα και τις προθέσεις σας, διά τρίτου προσώπου.Καθιστώ σαφές, ότι αν σε εύλογο χρονικό διάστημα, δεν προκύψει πλήρης ενημέρωση για τα αίτια της απόφασής σας να με … παραιτήσετε, με δηλώσεις μου στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, θα προσπαθήσω εγώ να ανιχνεύσω τους λόγους που σας οδήγησαν στην συγκεκριμένη απόφαση, αλλά και να εξηγήσω στους δημότες, το τι έπραξα ως αντιδήμαρχος, προβληματιζόμενος πάντα, για το ποιο είναι το πρόβλημα και πως προέκυψε.
Γιάννης Νικολάου
Δημοτικός Σύμβουλος
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!