Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Κωνσταντίνος Ευαγγέλου :Σε αυτές τις εκλογές δηλώνω δημόσια σήμερα παρών



Έχω εκφράσει επανειλημμένως το ενδιαφέρον μου και τον προσανατολισμό μου στην Τοπική Αυτοδιοικηση, καθώς και την άποψή μου .Και ως προς τις δυνατότητες που παρέχει αυτος ο θεσμος στις τοπικές κοινωνίες να χειριστούν μόνες τους τα θέματα που τις αφορούν, να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν τις υποδομές και τα έργα που εχει ανάγκη η κάθε περιοχή,και να δώσουν ανάπτυξη και προοπτική στον τόπο τους.Πιστεύω ακράδαντα ότι, πρέπει όλοι μας να υπηρετούμε βασικές αρχές, όπως της Διαφάνειας και του Ελέγχου, της Συμμετοχής και της Συνεργασίας, της Διαβούλευσης, της Αποτελεσματικότητας και της Καινοτομίας,που είναι απαίτηση των σύγχρονων Κοινωνιών. Ειμαι σίγουρος ότι, η δύναμη που θα δώσουν οι πολίτες χωρίς κομματικές περιχαρακώσεις, αγκυλώσεις και κληρονομημένες προκαταλήψεις, είναι αυτή που θα δημιουργήσει τις σταθερές βασεις για μια νεα πορεία στα αυτοδιοικητικά δρωμενα του τοπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!