Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΙΩΑΝΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Ο ελληνικός λαός αποφάσισε και η ετυμηγορία του αυτή αλλάζει το πολιτικό σκηνικό της χώρας.Σέβομαι απόλυτα αυτή την αλλαγή όσο και αν είναι δύσκολα διαχειρίσιμη.Το ΠΑΣΟΚ πλήρωσε, ένα τεράστιο πολιτικό κόστος για μια πολιτική, την οποία ο λαός είχε χαρακτηρσει άδικη, αντιλαϊκή και αναποτελεσματική.Παρά ταύτα και παρά τις αρχικές μου αναστολές συμμετείχα σ’ αυτές τις εκλογές από χρέος και ευθύνη απέναντι στο Νομό και την παράταξη.Όλες αυτές τις μέρες τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου, δώσαμε ένα καθαρό πολιτικό αγώνα με ένα και μοναδικό στόχο: την εκλογική νίκη του ΠΑΣΟΚ.Είδα και άκουσα πολλά, πόνεσα, αλλά δεν λύγισα.Θέλω να συγχαρώ τις χιλιάδες των πολιτών, οι οποίοι παρά τα προβλήματα και τις δυσκολίες, στήριξαν το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στο Νομό.Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους συμπατριώτες μου, οι οποίοι άντεξαν τις κάθε είδους πιέσεις και με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους.Αγαπητοί συμπατριώτες,Σας βεβαιώνω ότι, όπως στη Νομαρχία, έτσι και στο Κοινοβούλιο θα συνεχίσω να τιμώ την ψήφο σας με όλες μου τις δυνάμεις.Μαζί θα πορευτούμε και θα αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις που διαμορφώνονται.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ – ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ – ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!