Πέμπτη 3 Μαΐου 2012



Αγαπητοί συμπολίτες,

Είχα δεσμευτεί απέναντι σας, ότι πριν τις εκλογές θα δώσω στη δημοσιότητα(μέσω της ιστοσελίδα μου ioannou-vasilis.gr) αναλυτική κατάσταση την περιουσιακών μου στοιχείων(τόσο πριν την θητεία μου στη Νομαρχία, όσο και μετά από αυτή).
Αψευδείς μαρτυρίες τα όσα καταθέτω, αποτελούν τα δημόσια έγγραφα των δηλώσεων του «ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ» και των φορολογικών μου δηλώσεων, τα οποία από το 2003 μέχρι και σήμερα κατέθετα ανελλιπώς τόσο στην Εισαγγελία του  ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, όσο και στο ΠΑΣΟΚ ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου.
Όπως είναι γνωστό, τα ίδια έγγραφα συνόδευσαν την αίτηση υποψηφιότητας μου.
Τα στοιχεία αυτά εξετάστηκαν από την αρμόδια επιτροπή Δεοντολογίας του ΠΑΣΟΚ.

Τα προηγούμενο διάστημα γίναμε όλοι μάρτυρες ενός βρώμικου πόλεμου που είχε ως χαρακτηριστικά φήμες, αθλιότητες και συκοφαντίες.
Από το αυτονόητο αίσθημα ευθύνης που οφείλουμε όλοι να αποδεικνύουμε στις σημερινές δύσκολες στιγμές απέφυγα συνειδητά να απαντήσω σε όσα μου καταλογίζονται και ασχολήθηκα αποκλειστικά με την προεκλογική μου εκστρατεία.

Επειδή από ότι διαπιστώνω, η υπεύθυνη στάση και η λελογισμένη μου σιωπή θεωρήθηκε από κάποιους «γνωστούς κύκλους» αδυναμία και ενοχή, η οποία μάλλον τους αποθρασύνει, δηλώνω ότι μετά από αυτή μου την πρωτοβουλία δεν θα επιτρέψω σε κανένα να συνεχίσει να προσβάλλει την προσωπική, πολιτική και οικογενειακή  μου τιμή και αξιοπρέπεια.
Θα την προστατέψω με κάθε νόμιμο μέσο.
Θα ήθελα τρεις μέρες πριν την κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση να καλέσω αυτούς που επένδυσαν στην «παραπολιτική» και τη συκοφαντία, να αλλάξουν τακτική και να ασχοληθούν με τα πραγματικά διακυβεύματα των εκλογών γιατί δυστυχώς γι’ αυτούς σήμερα  αποδείχτηκε «άνθρακας ο θησαυρός».
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (2002) ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ( ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ) που κατατέθηκε :
 στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου στις 1/7/2003


    Ακίνητα

•    Διαμέρισμα 88τμ (επί της οδού Αρκαδίου 35 Πρέβεζα) .
•     Αποκτήθηκε το 1995 με δάνειο από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων (είναι υποθηκευμένο)
•    Αποθήκη 10τμ. Αποκτήθηκε το 1999.

    Οχήματα κλπ. Μεταφορικά Μέσα


•    ΕΙΧ 1600 κβ.
•    ΕΙΧ 1300 κβ.


    Χρεόγραφα και καταθέσεις

•    Διάφορες μετοχές κατατεθειμένες σε:
ΠΕΝΤΕΔΕΚΑΣ ΧΑΕ
ΑLFA ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΗ
      ΓΕΝΙΚΗ ΑΧΕΠΕΥ
•    Καταθέσεις σε κοινούς λογαριασμούς με τη σύζυγο- Αμοιβαία κεφάλαια.
     Συνολικό ποσό    104.195€
ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (2010) ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ( ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ) που κατατέθηκε :
Στην Εισαγγελία του Αρείου Πάγου στις 27/6/2011
    Ακίνητα

•    Μονοκατοικία 205 τμ στην περιοχή Χρονέικα.  Ξεκίνησε η κατασκευή της το 2005.
•    Διαμέρισμα 88τμ στην περιοχή της Πρέβεζας. Αποκτήθηκε το 1995 με δάνειο από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
•    Αποθήκη 10τμ. Αποκτήθηκε το 1999.

 Οχήματα κλπ. Μεταφορικά Μέσα

•    ΕΙΧ 1300 κβ.
•    ΕΙΧ 1600 κβ.

    Χρεόγραφα και καταθέσεις

•    Καταθέσεις σε κοινούς λογαριασμούς με τη σύζυγο- Αμοιβαία κεφάλαια.
Συνολικό ποσό :  128.000€


Ακολουθούν τα σχετικά έγγραφα (κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση)


1 σχόλιο:

  1. Ασε, ασε, μη ορκιζεσαι.Ειστε όλοι εθνοπατερες.Θελετε όλοι το καλό της πατρίδας. χαχαχαχαχαχα!!!!!!!Με βουλευτικη αποζιμιωση όμως. Γιατι χωρις αυτη τιποτε. να σε ψηφησω εγω εσενα και τους αλλους ''υποψιφιους των ΄΄αλλων κομματων δεν νομιζω. δεν υπαρχει λογος. ετσι κιαλλιως το χερι σας στην τσεπη μου παλι θα το βαλετε τον Ιουνιο.γιατι δεν εχετε τακοτσια ναπειτε μια φορα οχι.Τόσο ανεξαρτιτοι ειστε!!!ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!!!΄΄ΕΘΝΟΠΑΤΕΡΕΣ που παλευετε για να σωσετε τον κοσμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!