Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΚΑΣ Δεν είμαι πολιτικός έχω υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μου και σε όλη την κοινωνία να αλλάξουμε και να διαχειριστούμε το μέλλον μας..

  Γιάννης Ζήκας ένας νέος άνθρωπος ζητά να του δώσετε το δικαίωμα να δώσει τέλος στον μεσαίωνα του  Δήμο Ζηρού και να  λειτουργήσει ο Δήμος   με
                       ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ




  Γεννήθηκα το 1973 στο Αννόβερο της πρώην Δυτικής Γερμανίας. Είμαι γιος του Παναγιώτη Ζήκα και της Βασιλικής Χουλιάρα καταγωγή μου είναι από τον Άσσο Πρεβέζης! Από την ηλικία των 6 ετών έζησα και μεγάλωσα  στην Παλιά Φιλιππιάδα
.Ειμαι παντρεμένος με την Μαρία Παπαπανου από την Παλιά Φιλιππιάδα και έχουμε δυο γιους, τον Άγγελο και τον Παναγιώτη. Το 1998 εισήλθα στην Πυροσβεστική Ακαδημία και αποφοίτησα με τον βαθμό του Πυροσβέστη,και το 2007 εισήλθα στην σχολή Αρχιπυροσβεστων και αποφοίτησα με τον βαθμό του Αρχιπυροσβέστη.
Έχω διατελέσει Γενικός Αρχηγός στον Εθνικό Φιλιππιάδας από το 2011 εώς το 2013, καθώς και Πρόεδρος του ΑΟΦ την πενταετία 2005-2010.
Στο κάλεσμα του παιδικού και αδελφικού μου φίλου Νίκου Καλαντζή σ αυτή τη συστράτευση που επιχειρεί ενάντια στο παρελθόν και στο κατεστημένο του Δήμου μας   δεν θα μπορούσα  να αρνηθώ  και να είμαι απών.
Ήρθε η ώρα να σηκωθούμε όλοι μας από τους καναπέδες, ειδικά οι νεότερες γενιές που δεν είχαν τη δυνατότητα να εκφραστούν μέχρι σήμερα λόγω της εμμονής κάποιων να μην βάζουν ένα τέλος σε μια σταδιοδρομία που ούτως ή άλλως δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει στον τόπο
 Ο Νίκος Καζαντζής δίνει το σύνθημα και το κάλεσμα για ανατροπή και ρήξη με το παρελθόν χωρίς συμφέροντα, συνωμοσίες και αγκυλώματα προσκολλημένα με το παρελθόν.
Ήρθε  ο καιρός   ο Δήμος μας να  λειτουργήσει  με ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ  ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ   στοιχεία που λείπουν εδώ και πολύ καιρό !
Δεν είμαι πολιτικός έχω υποχρέωση απέναντι στα παιδιά μου και σε όλη την κοινωνία να αλλάξουμε και να διαχειριστούμε το μέλλον μας.
Δεν μπορεί να αποφασίζουν εδώ και σαράντα χρόνια οι ίδιοι άνθρωποι.

Καιρός να αλλάξουμε σελίδα για τον Δήμο Ζηρού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!