Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Επιστολή κόλαφος του Γονέα κατά της μαύρης προπαγάνδας που επιχειρήθηκε τις τελευταίας μέρες με στόχο υποψήφιο σύμβουλο της παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ» του Νίκου Καλαντζή 


Λάβαμε την παρακάτω επιστολή από τον Γονέα του μαθητή του οποίου  υπέκλεψαν sms και το χρησιμοποίησαν για δόλιο σκοπό !

Παρακαλώ να δημοσιεύσετε την παρακάτω επιστολή :
Ενεργώντας για λογαριασμό του ανήλικου γιού μου ο οποίος άθελα του βρέθηκε στο επίκεντρο μιας αήθους προεκλογικής επίθεσης αναφορικά με το πρόσωπου καθηγητή του και υποψήφιου δημοτικού συμβούλου, θα ήθελα προς αποκατάσταση της αληθείας και για την αποφυγή δημιουργίας λανθασμένων εντυπώσεων, με ρητό και κατηγορηματικό τρόπο να δηλώσω τα εξής:

1. Η δημοσιοποιημένη συνομιλία – μήνυμα του καθηγητή στον γιο μου συνιστά προϊόν υποκλοπής για το οποίο ο γιός μου δεν φέρει καμία ευθύνη.
2. Το συγκεκριμένο μήνυμα αποτελεί τμήμα μιας διαδικτυακής συνομιλίας, στην οποία συνομιλούν ο γιός μου με τον καθηγητή του με χιουμοριστικό ύφος. Πρέπει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω καθηγητής είναι οικογενειακός μας φίλος και ως εκ τούτου υπάρχει οικειότητα στις μεταξύ μας συνομιλίες και συναναστροφές. Δεν επιχειρήθηκε κανενός είδους εκβιασμός ή έστω πίεση στον γιο μου για βαθμολογία ή οτιδήποτε άλλο.
3. Ως γονιός με έκπληξη και προβληματισμό για τον λανθασμένο και στρεβλό τρόπο που έλαβε δημοσιότητα το ανωτέρω γεγονός, ζητώ να σεβαστείτε όλοι την κακή ψυχολογική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το παιδί μου και να δηλώσω προς κάθε πλευρά ότι προτίθεμαι να διαφυλάξω με κάθε τρόπο τόσο την αξιοπρέπεια όσο και στην ψυχολογική ηρεμία του γιου μου και της οικογενείας μου.

Με εκτίμηση
Α. Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!