Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Χρήστος Γκάρτζιος υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ΔΕ Φιλιππιάδας

Η αγάπη μου για το τόπο που μεγάλωσα, που εργάζομαι και ζει η οικογένεια μου, εκφράζεται καθημερινά με ποικίλους τρόπους!
Ένας από αυτούς και ίσως ο πιο ανιδιοτελής ,είναι η ενασχόληση με τη τοπική αυτοδιοίκηση.Είναι μια αγάπη, ένας αγώνας για μια καλύτερη ποιότητα  ζωής, για προσφορά στο συμπολίτη,ένα χρέος προς τα νέα παιδιά του τόπου, ένα χρέος προς τα δικά μας παιδιά.
Η αυτοδιοίκηση δεν είναι πάντα ένας εύκολος και λαμπερός δρόμος,έχει ρήξεις και συγκρούσεις, έχει κάποιες φορές κόστος σε όλα τα επίπεδα της ζωής.
Σήμερα μετά από ένα διάστημα σκέψης και περισυλλογής,
περισσότερο ώριμος και έμπειρος, αναγνωρίζοντας τα λάθη και τις παραλείψεις της προηγούμενης θητείας μας, με οδηγό όμως το αναμφισβήτητα θετικό πρόσιμο της πενταετίας 2014-2019, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση του συνδυασμού Νέα Πορεία και του δημάρχου Νίκου Καλαντζή και θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Ζηρού στις εκλογές του Μαΐου.Στόχος μου να προσθέσω και εγώ ένα λιθαράκι για ένα δήμο πιο ανθρώπινο, πιο λειτουργικό, με έμφαση στη καθημερινότητα του πολίτη, του επαγγελματία, του αγρότη-κτηνοτρόφου!
Εύχομαι να έχουμε έναν γόνιμο προεκλογικό αγώνα, με ήθος και ευγένεια, σεβασμό στην αντίθετη άποψη, με όρους που θα προάγουν τον πολιτικό πολιτισμό μας, μα πάνω από όλα την ίδια τη δημοκρατία.                          
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
                  ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.
              Χρήστος Β.Γκάρτζιος.
                      Κτηνίατρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!