ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Epirus-Spiti 2681077399-6973225444

Real- Estate

Τετάρτη, 25 Φεβρουαρίου 2015

ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΩΙ Η ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΣΤΗ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ


Η ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ 
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕΙ
ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΕΝΤΟΛΗ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΓΙΑ  ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ  Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΥΛΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΚ  ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ.





















Χρόνια τώρα σε ορισμένους επαγγελματίες   επικρατούσε η αντίληψη ότι σε ένα δρόμο κεντρικό η αγοραστική δυνατότητα είναι συνυφασμένη με την κίνηση των τροχοφόρων και την στάθμευση για άμεση πρόσβαση του καταναλωτή.
Αντίθετα ο πεζόδρομος συνήθως δημιουργείται με την πεζοδρόμηση ενός πρώην δρόμου. Τα δύο αυτά στοιχεία έχουν διαφορετικές επιπτώσεις στον αστικό χώρο. Η χρησιμότητα του πεζόδρομου εστιάζει περισσότερο στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων των κατοίκων καθώς και στην κοινωνικοποίησή τους. Ως ελεύθερος και κοινόχρηστος χώρος έρχεται ως αντιστάθμισμα στην πυκνή δόμηση και συνολικότερα στο δομημένο αστικό περιβάλλον. Ο πεζόδρομος, αν και αυτός αντισταθμίζει -ως ελεύθερος χώρος- την πυκνή δόμηση, έχει ως κύρια χρησιμότητα τη μεταβολή της μετακίνησης καθώς και συχνά την ανάπτυξη εμπορικών δραστηριοτήτων από τα σημεία ή τις περιοχές από όπου περνά.

Επίσης εκφράζεται όλο και πιο έντονα η λογική των πεζοδρομήσεων και της διαμόρφωσης πλατειών όπου δημιουργούνται εμπορικές δραστηριότητες και εμπορικά κέντρα! Παρόλο που ο στόχος φαίνεται να χαίρει ευρείας κοινωνικής αποδοχής, οι πεζοδρομήσεις αποδεικνύονται παρεμβάσεις οι οποίες εμπεριέχουν μια κοινωνική πολυπλοκότητα η οποία συχνά αγνοείται. 
Αγνοείται ότι  η αντικειμενική αξία των χώρων αυτών είναι πιο αυξημένη και η εμπορική διπλάσια σε σύγκριση με τους δρόμους που επιτρέπεται η διέλευση οχημάτων!
Αγνοείται ότι τα μίσθια των κτισμάτων που υπάρχουν σε πεζοδρομήσεις είναι κατά πολύ αυξημένα και η ζήτηση για τους χώρους αυτούς με αυξητική τάση!
Εδώ έχουμε ένα μεγάλο παράδειγμα που είναι καταφανέστατο ότι ο πεζόδρομος της Μπιζανίου στην Φιλιππιάδα θυμίζει προπολεμικές εποχές.
Πόσα εμπορικά καταστήματα έμειναν?
Πόσα είναι χωρίς μίσθιο και σε τι τιμές όσα βρίσκουν μισθωτή?
Η πορεία είναι φθίνουσα και διέψευσε όσους πίστευαν  από την Μπιζανίου πρέπει να περνούν τα Γιάννενα και η Αρτα  με λεωφορεία γιατί έτσι θα δουλεύουν τα μαγαζιά τους.
Η ανάπτυξη έρχεται πλέον με την τυρόπιτα τον καφέ  σε ρυθμούς  ένα κατάστημα ανά  πέντε (5)τετραγωνικά μέτρα !
Πρέπει να απολογηθούν αυτοί που κάποτε ξέσπαγαν στις μπάρες και αντιδρούσαν για την αναβάθμιση  του κέντρου της πόλης.
Αυτούς θίγει το μέτρο για το παρκάρισμα!
Αυτοί παρκάρουν τα αγροτικά και τις λιμουζίνες για να τα καμαρώνουν!
Μέσα σε αυτούς βέβαια έχουν ευθύνη και κάποιοι θεσμικοί παράγοντες που για πελατειακούς λόγους ενέδωσαν και πήραν πίσω την απόφαση κάποτε επί δημαρχίας Κατραχούρα , "ενέδωσε και ο ίδιος"για πεζοδρόμηση της Μπιζανίου!
Η πλατεία με "έντεχνο τρόπο" και με την έλευση σωστών επαγγελματιών πήρε τον δρόμο της! Και καλά και σωστά έκανε.
Δυναμικά και προσθετικά νομίζουμε βοηθάει και για την χωροθέτηση της Μπιζανίου σαν πεζόδρομο.
Σήμερα μετά το απαγορευτικό στην Μπιζανίου πάρκαραν όλοι πέντε μέτρα μακριά από τα καταστήματά τους στην Ταγματάρχου Βελισαρίου ο ένας πάνω στον άλλον!
Αυτή είναι η αντίληψη για την ποιότητα ζωής που έχουν;
Να ρωτήσουμε τέλος όσοι από αυτούς έχουν πάει σε άλλες πόλεις,ορισμένοι είναι πολυταξιδεμένοι, που έχει περισσότερο κίνηση εκεί που περνάν τροχοφόρα και ξεφορτώνουν φορτηγά η εκεί που υπάρχουν πεζοδρομήσεις!
Δεν μπορούν μια χούφτα άνθρωποι να καταδικάζουν μια Πόλη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!