Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Πανελλήνιες εξετάσεις 2015 - Συγχαρητήρια σε όλους τους υποψήφιους




Σήμερα έλαβε τέλος η αγωνία χιλιάδων μαθητών στο πανελλήνιο με την ανάρτηση των βαθμών στα Λύκεια της χώρας.
Με σφιγμένη την ανάσα και ανάμικτα συναισθήματα χαράς, γέλιου, επιτυχίας αλλά και απογοήτευσης μαθητές και γονείς αντίκρισαν τους βαθμούς στα μαθήματα που εξετάστηκαν, για να διεκδικήσουν μία θέση στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας μας.
Ήταν μία δοκιμασία που οι μαθητές την βίωσαν εν μέσω της οικονομικής κρίσης της πατρίδας μας και των οικογενειών τους, που παρόλα αυτά δεν σταμάτησαν τον αγώνα τους και έδωσαν τα μέγιστα σε αυτή την προσπάθεια άσχετα εάν επιβραβεύτηκε με καλούς βαθμούς και στέφθηκε με επιτυχία , ώστε να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους για μία θέση στα ελληνικά πανεπιστήμια.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν και φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις.

 Οι κόποι και οι προσπάθειες χρόνων των νέων μας υποψηφίων έφθασαν σήμερα στην ολοκλήρωση.  Έτσι ξεκινά από σήμερα μία νέα περίοδος, ένα ταξίδι με όνειρα, φιλοδοξίες, εμπειρίες και εφόδια, τα οποία θα κουβαλούν μαζί σε ολόκληρη την ζωή τους.

 Ήταν μία  δοκιμασία που τελείωσε και μικρή σημασία έχει εάν η προσπάθεια στέφθηκε με επιτυχία ή όχι. Η ζωή απαιτεί πολλές και δύσκολες μάχες, που άλλες θα είναι κερδισμένες και άλλες όχι.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έδωσαν τη μάχη τους, με πείσμα και υπευθυνότητα, ως οι πιο σκληρά εργαζόμενοι μέσα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που χωλαίνει και  το οποίο  θέλει τον μαθητή να σπαταλά όλη τη ζωτική του ενέργεια στις πολύωρες φροντιστηριακές ώρες εντός και εκτός σπιτιού, έχοντας αποκλειστικό και μόνο έργο την προετοιμασία τους για την τρίωρη εξέταση  στα μαθήματα κατεύθυνσης που εξετάζονται κάθε φορά.
Εύχομαι κάθε επιτυχία σε όλους τους υποψήφιους,  ανεξάρτητα των βαθμών που αποκόμισαν από την σκληρή αυτή προσπάθεια, στη ζωή και ανεξάρτητα απ` το δρόμο που θα επιλέξει ο καθένας.

Σε όσους νέους και  και νέες μας δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε κάποια από τις επιλογές τους, ευχόμαστε καλή επιτυχία την επόμενη φορά και να μην παρατήσουν αυτή  την προσπάθεια για μία θέση στα πανεπιστήμια. Η μόρφωση είναι όπλο στα χέρια του σύγχρονου πολίτη.
Η εκπαίδευση  αποτελεί μοχλό για την συνολική ανάπτυξη και προκοπή όλων μας.
Μπορεί να απέτυχαν αυτή τη φορά αλλά την επόμενη θα είναι οι νικητές.
Ποτέ δεν κλείνουν οι δρόμοι με μία αποτυχία, έχουν μπροστά τους να διαλέξουν πολλούς δρόμους και άλλες εναλλακτικές προτάσεις για να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους για την ειδίκευση στον επιστημονικό  τομέα που επιθυμούν να υπηρετήσουν στην ζωή τους για την επαγγελαμτική τους απασχόληση και την κοινωνική καταξίωση που θα τους φέρει την ευημερία και την  ευτυχία στη ζωή τους.
Στον Δήμο μας οι επιτυχίες ήταν πολλές και οι μαθητές μας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους  για να επιβραβευτούν με τους κατάλληλους βαθμούς. Από τα στοιχεία που έχουμε σε γενικές γραμμές .......
Πολύ χαμηλές βαθμολογίες συγκέντρωσαν οι υποψήφιοι στα Αρχαία θεωρητικής κατεύθυνσης, στη Φυσική και τα Μαθηματικά θετικής και τεχνολογικής κατεύθυνσης, κάτι που θα οδηγήσει σε πτώση των βάσεων των σχολών, κυρίως των υψηλόβαθμων, σε όλα τα επιστημονικά πεδία.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας, στα Αρχαία θεωρητικής κατεύθυνσης, σχεδόν οι μισοί υποψήφιοι έγραψαν κάτω από τη βάση (ποσοστό 49,66%), ενώ μόνο το 0,95% των μαθητών της θεωρητικής έγραψαν από 18-20. Πολύ χαμηλές βαθμολογίες συγκέντρωσαν οι μαθητές και στη Λογοτεχνία κατεύθυνσης, με το 54,17% εξ αυτών να μην περνούν τη βάση.
Αποτέλεσμα εικόνας για πανελληνιες 2015Εξάλλου, στα Μαθηματικά κατεύθυνσης, ελάχιστοι ήταν οι υποψήφιοι που προέρχονταν από τη θετική κατεύθυνση και που αρίστευσαν (4,53%), με τους περισσότερους να συγκεντρώνουν βαθμολογία της τάξεως του 5 έως 10 (26,32%). Οι υποψήφιοι της τεχνολογικής κατεύθυνσης (κύκλος τεχνολογίας και παραγωγής) δυσκολεύτηκαν περισσότερο, με το 48,35% εξ αυτών να μην περνούν τη βάση. Το αντίστοιχο ποσοστό στους υποψήφιους της τεχνολογικής του κύκλου πληροφορικής και υπηρεσιών, ο οποίος είναι και ο πολυπληθέστερος, έφτασε το 69,97%. Ενδεικτικό είναι ότι το ποσοστό μαθητών που πήραν 18-20 στο συγκεκριμένο μάθημα από την τεχνολογική κατεύθυνση έφτασε μόλις το 1,3% στον κύκλο πληροφορικής και υπηρεσιών.
Όσον αφορά το μάθημα της Φυσικής κατεύθυνσης, και εκεί οι μαθητές της τεχνολογικής κατεύθυνσης δυσκολεύτηκαν να πάρουν βαθμό πάνω από τη βάση, με το 54,52% στον κύκλο τεχνολογίας και παραγωγής και το 79,17% στον κύκλο πληροφορικής και υπηρεσιών να μένουν κάτω από το 10.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!