Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

''Πρώτη φορα αριστερή κυβέρνηση''..

O υπουργός αναπληρωτής Προστασίας του Πολίτη Γιάννης 

Πανούσης, εδωσε μια ''εικόνα'' για τον

 ''τρόπο'' λειτουργίας της ''πρώτης φορας αριστερής 

κυβέρνησης''.... 


Γιάννης Πανούσης: 

- “Δέχομαι πόλεμο για τις απόψεις μου”...
- ''Σε ποια κυβέρνηση του κόσμου έχουμε δει βουλευτές να βρίζουν υπουργούς και να μην πέφτει το κεφάλι τους, να μη τιμωρείται κανείς''....
- ''Σύγκρουση ιδεολογιών θα υπάρξει, αλλά δεν μπορεί να συνυπάρξει, θα πρέπει να διαλέξει (σ.σ ο Τσίπρας)''..... 
- '' Δεν σημαίνει ότι είμαι υπέρ της λιτότητας, αλλά πρέπει να υπάρχει σχέδιο''.... 
- '' Με κατηγορούν για αρχιμπάτσο από τον ΣΥΡΙΖΑ''....
- '' Δεν άνοιξε μύτη σε 5 μήνες και μου καταλογίζουν καταστολή''....
- ''Θέλουν να κουρέψουν τη δημοφιλία μου στην κοινωνία. Κρίνομαι από την εντιμότητα και τις ιδέες και τη δράση μου”....
Για την κόντρα που με την Κωνσταντοπούλου σχολίασε ότι :
“όταν έγινε το επεισόδιο αυτό που είπα είναι ότι ο ένας θεσμός να σέβεται τον άλλον, όχι ένας θεσμός να είναι πάνω από τον άλλον. Ο καθένας έχει τις δικές του αρμοδιότητες, οριζόντιες εξουσίες έχει μόνο ο πρωθυπουργός” και πρόσθεσε ότι “δεν ξέρω γιατί έγινε αυτή η επίθεση. Δεν είμαι στα μαγειρεία της εξουσία” και συνέχισε: Δεν ξέρω που δίνει διαπιστευτήρια ο καθένας όταν δίνει λόγους......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!