Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Αλήθεια τι σημαίνει για ένα εκλεγμένο Διευθυντή Εκπαίδευσης οι έννοιες «κατάληψη» σε ημέρα γενικής απεργίας και συλλαλητηρίων;




Περίπου δύο μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ο καινούργιος Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Πρέβεζας,  ξεδίπλωσε τις διοικητικές του ικανότητες και, ως εποπτεύουσα πλέον διοικητική αρχή,  έχοντας το άγχος για την πληρότητα των διδακτικών ωρών στα σχολεία του Νομού  προέβη σε ανακοίνωση αναπλήρωσης διδακτικών ωρών που έχασαν οι μαθητές εξαιτίας της εικοσιτετράωρης απεργίας , 4 Φεβρουαρίου 2016.
Για την ιστορία,  δεν πρέπει να ξεχνάμε πόσο σημαντική ήταν η ημέρα εκείνη για τον ελληνικό λαό και τον εργαζόμενο κόσμο –αυτόν που έχει απομείνει και αποτελεί κεφάλαιο για την ελληνική οικονομία- που ενωθήκανε όλες οι φωνές καθολικά για πρώτη φορά μετά τη Μεταπολίτευση με τόση επιτυχία (η γενική απεργία είχε ποσοστά συμμετοχής που έφτανε το 75-80%)  από όλα τα επαγγελματικά σωματεία και τους συνδικαλιστικούς φορείς, για να πουν ένα δυναμικό ΟΧΙ στο επαχθέστερο τρίτο Μνημόνιο που έφερε η συμπαθέστατη μέχρι πριν από ένα χρόνο κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ  αλλά και  πρώτη διδάσκουσα  προς  ταξικούς  αγώνες  του τύπου «ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» με την ελπίδα που έσπειρε ως πρόσχημα, για να έρθει στην εξουσία, η πρώτη φορά Αριστερά, και να καταστρέψουν ανεπανόρθωτα το Μέλλον της  νέας γενιάς και την πορεία της πατρίδας μας μέσα στην Ευρώπη.
 Με πολύ μεγάλη έκπληξη διαβάζουν το ενημερωτικό έγγραφο της ΕΛΜΕ Πρέβεζας  η εκπαιδευτική κοινότητα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Πρέβεζας, καθώς βιώνει την οπισθοδρόμηση της εκπαίδευσης από πέρυσι το καλοκαίρι, με την πρώτη κομματική εμφάνιση του ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση πλέον  «καινοτόμα και ρηξικέλευθη» για την στελέχωση της εκπαίδευσης από κομματικούς της  υπαλλήλους,  όταν αρχικά έδωσαν το δικαίωμα να υποβάλουν όλοι όσοι είχαν τα απαραίτητα προσόντα και προϋποθέσεις για περιφερειακοί διευθυντές ( μέθοδος καθαρά προσχηματική- η φαινομενικά δημοκρατική και αξιοκρατική επιλογή!!) και τελικά εκείνοι που επιλέχθησαν ήταν υποψήφιοι κομματικοί παράγοντες του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ.
  Στη συνέχεια ακολούθησαν οι εκλογές διευθυντών σχολείων όλης της χώρας που για να δώσει δημοκρατική δήθεν χροιά στην αξιοκρατική και αντικειμενική επιλογή η κυβέρνηση της πρώτης φορά Αριστερά  έδωσαν τον ρόλο του εκλέκτορα στους συλλόγους διδασκόντων και τους έκαναν δήθεν πιο δυνατούς για να έχουν καταλυτικό ρόλο στην λειτουργία των σχολείων, αναδεικνύοντας έτσι την δήθεν άμεση δημοκρατική διαδικασία να επιλέγονται οι προϊστάμενοι από τους υφιστάμενους. 
Και φτάσαμε πριν από δύο περίπου μήνες και στην επιλογή των διευθυντών εκπαίδευσης και μεταξύ αυτών υποψήφιος ήταν και ο νυν διευθυντής (συνδικαλιστής του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην γραμματέας της ΟΜ Ζηρου και νυν μέλος ΝΕ Πρέβεζας ) και οι ψήφοι που έλαβαν οι τρεις υποψήφιοι στο Νομό Πρέβεζας ήταν:
Καμπουράκης Κωνσταντίνος 12
Μπέλλος Χριστόφορος 19
Τριάντος Νικόλαος 7

 Από την αποτίμηση των εκλογικών  αποτελεσμάτων καταλαβαίνει κανείς πόσο αρεστός, αγαπητός, ικανός, κατάλληλος κρίθηκε από τους συναδέλφους του στο νομό Πρέβεζας ο καινούργιος Διευθυντής.
Βέβαια την θέση αυτή την κατέλαβε  κατόπιν  της βαθμολογίας που έλαβε, λόγω της  κομματικής του ταυτότητας.
 Και όλα αυτά στοιχεία μας δίνουν σαφέστατη εικόνα πώς εννοούσαν  οι αγωνιστές της Αριστεράς την ανεξάρτητη διακομματική Επιτροπή για θέματα παιδείας και τον εκδημοκρατισμό της εκπαίδευσης  με ένα Υπουργείο Παιδείας  αποδεσμευμένο από την εκάστοτε εκλεγμένη κυβέρνηση. Και αναρωτιέται ο καθένας μας, γιατί δεν υλοποιούν το όραμά τους; Ποιος τους εμποδίζει τώρα που είναι οι ίδιοι κυβέρνηση;
 Εδώ αξίζει να κάνουμε μία αναδρομή στον χώρο της εκπαίδευσης και τις μαύρες μέρες που γνώρισε με τον κομματισμό και σκοταδισμό μέσω του  θεσμού του επιθεωρητή για περίπου έναν αιώνα. Για να γνωρίσει η εκπαίδευση τις λαμπρές μέρες και τον εκδημοκρατισμό της, με την κατάργηση του θεσμού του επιθεωρητή από την πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Κανένας εκπαιδευτικός που έζησε τον θεσμό του επιθεωρητή δεν πρόκειται να ξεχάσει τον εντεταλμένο αξιολογητή που έλεγχε και αξιολογούσε τον εκπαιδευτικό  με τιμωρητικό χαρακτήρα και κομματικά κριτήρια και όχι με βάση τα προσόντα και το εκπαιδευτικό του έργο.


Αλήθεια κ. Διευθυντή της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ν. Πρέβεζας, γνωρίζετε ότι οι  θέσεις ευθύνης  είναι μία δοκιμασία  για την πολλαπλή μας αξιολόγηση αλλά και αποκάλυψη του πραγματικού μας χαρακτήρα;
Αλήθεια, το  δημοκρατικό δικαίωμα να συμμετάσχει ο κάθε εργαζόμενος  σε απεργία αλλά και οι συνέπειες που έχει η κάθε απεργία, από πότε άρχισαν να αντιμετωπίζονται με τον τρόπο που υποδεικνύετε εσείς;  Δηλαδή σα να λέτε θα απεργήσετε αλλά θα καλύψετε μετά και τις διδακτικές ώρες που χάθηκαν.
 Τότε λέει η κάθε απλή λογική σκέψη αλλά και ως πρώην συνδικαλιστής εσείς( ή τώρα ξεχάσατε αυτή την ιδιότητα αφού εισπράξατε για τους αγώνες σας στο Νομό από την κυβέρνησή σας την ανώτατη διοικητική θέση του Διευθυντή)   Πώς μπορεί να παραβιαστεί το δικαίωμα της απεργίας με αυτό τον τρόπο και μάλιστα από τον εντεταλμένο διευθυντή του ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που επιλέχθηκε με το νέο νόμο περί στελέχωσης της εκπαίδευσης, εφεύρημα της πρώτης φορά Αριστεράς.

Αλήθεια τι σημαίνει για ένα εκλεγμένο Διευθυντή Εκπαίδευσης οι έννοιες  «κατάληψη» σε ημέρα γενικής  απεργίας και συλλαλητηρίων, όταν μάλιστα οι κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που γνωρίζει η χώρα μας είναι πρωτόγνωρες, αντίστοιχες με εκείνες του Β΄παγκοσμίου πολέμου δεν τις έχουμε ξαναζήσει- τραγικές και ανάγκη για ξεσηκωμό του λαού.

Αλήθεια κ. Διευθυντή  τι σημαίνει  για εσάς γνώστης της εκπαίδευσης από όλες τις οπτικές γωνίες, αφού την έχετε υπηρετήσει ως εκπαιδευτικός, ως διευθυντής, ως συνδικαλιστής, ως αγωνιστής και γνωρίζετε πολύ καλά τι σημαίνει να χάνει κανείς όλα τα  εργασιακά και κοινωνικά  δικαιώματα που κατέκτησε μέσα από αγώνες που κι εσείς συμμετείχατε και πρωτοστατούσατε, φαντάζομαι ως συνδικαλιστής!
Αλήθεια πώς μπορεί και μιλά ένας άνθρωπος με διγλωσσία κατά τα δύο τρίτα της ζωής του και ενώ του έλαχε-καθώς ήταν συνδικαλιστής και σύμφωνος με το όραμα  της πρώτης φορά Αριστερά, να αναλάβει ανώτατη διοικητική θέση που πριμοδοτείται και από ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν-επίδομα θέσης- από την κυβέρνησή σας, να πολεμάτε ένα όπλο που με μεγάλη δυσκολία το χρησιμοποιούν οι συνάδελφοί σας  και είναι η απεργία.  Ξεχάσατε πως η δική σας συνδικαλιστική  παράταξη ξεσήκωνε τους εκπαιδευτικούς για συμμετέχουν σε απεργίες και να διώξουν τους οδοστρωτήρες που λέγονται Μνημόνια, όταν ήσασταν αντιπολίτευση και θα σχίζατε τα Μνημόνια και η ελπίδα και ερχόταν στη ζωή  όλων των Ελλήνων;
Ξεχνάτε ποιος παρότρυνε τους μαθητές να κάνουν καταλήψεις για την μη συγχώνευση των σχολικών μονάδων, λόγω του φόβου να χαθεί η θέση του διευθυντή?
Ξεχνάτε το Βατερλό της σχολικής εκδρομής με την αποπομπή από το κτίριο του ΟΗΕ.
 ΕΚΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ!

  Μόνο την ουσιαστική δημοκρατική εκπαίδευση που θα αλλάξει εκ βάθρων την κοινωνία δεν διδάσκετε με αυτή σας την απόφαση κ. Διευθυντή και  αποκαλύπτετε  για την φοβική  στάση αλλά και  την καταχνιά που διαχέετε  στον εκπαιδευτικό κόσμο του Νομού μας, όπως και  την αδυναμία  να διοικήσετε όπως αρμόζει σε έναν δημοκράτη και φωτεινό μυαλό για την εκπαίδευση Διευθυντή μακριά από κομματικά στεγανά και κομματικές εντολές.
 Αριστερός ορίζεται ένας πολίτης βάσει των ηθικών του αρχών και αξιών όπως και βάσει των πράξεων και του έργου που αφήνει στην κοινωνική του ζωή αλλά και στον εργασιακό βίο από οποιαδήποτε θέση υπηρετήσει, από την κατώτερη έως την ανώτερη.
Κρίνεστε από το έργο σας! Και μάλιστα πολύ γρήγορα!

Στην ιστορία της εκπαίδευσης του Νομού Πρέβεζας θα καταγραφεί το όνομά σας ως μία αντιφατική εκπαιδευτική προσωπικότητα και στέλεχος που μόνο ζηλευτό δεν θα είναι και παράδειγμα προς αποφυγή θα αποτελεί στους επόμενους διευθυντές Εκπαίδευσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!