Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Πυρ Αγνή και Στέλλα!!!!!!

Όταν η Αγνή ''ξέχασε'' την Στέλλα…


Στην  προσωπική της σελίδα στο facebook η πρώην υποψήφια βουλευτής με το ΠΑΣΟΚ Αγνή Σμπόνια άφησε ένα μήνυμα συμπαράστασης σε όλα τα νυν και πρώην στελέχη του ΠΑΣΟΚ, τα οποία είναι υποψήφια με το νέο κόμμα του Γιώργου Παπανδρέου ΚΙ.ΔΗ.ΣΟ.
Η Αγνή Σμπόνια μάλιστα ονομάτισε όλους του υποψήφιους και των δύο ψηφοδελτίων, της εκτός από ένα.
Αυτό είναι το όνομα της σημερινής αντιδημάρχου Πρέβεζας και υποψήφιας για τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου Στέλλας Βαρτελάτου.
Συγκεκριμένα η Αγνή Σμπόνια είπε χαρακτηριστικά: ''Τέλος, παίρνοντας πάντα ως αρχές το ήθος, την διαφάνεια και την πολιτική αξιοπρέπεια, θα ήθελα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ και στους συμπατριώτες μου, τον καθηγητή μου Γιώργο Δράκο, τον φίλο Αλέξανδρο Παπαϊωαννίδη και τον σύντροφο Χρήστο Ντούσκα και να τους υποσχεθώ ότι θα βρίσκομαι δίπλα τους σε ότι κι αν χρειαστούν. Ταυτόχρονα, σε όσους φίλους μου, αποφάσισαν να αποχωρήσουν και να ακολουθήσουν το ΚΙΔΗΣΟ, θα ήθελα να τους ευχηθώ Καλή Προσωπική Επιτυχία και να τους πω Μαρίνα Ντούσκα, Κατερίνα Ντάση, Παύλο Φραγκούλη και Κώστα Σταύρο, πως είμαι βέβαιη ότι θα βρεθούμε σε κοινούς αγώνες και σε κοινά πολιτικά μονοπάτια, ξανά, στο μέλλον...''
Το ότι η υποψήφια του ΠΑΣΟΚ στις εκλογές του 2012, ξέχασε την υποψήφια βουλευτή των εκλογών του 2015 έγινε τυχαία ή εσκαμμένα;
Αρκετοί πίστευαν ότι η Αγνή Σμπόνια θα ήταν εκ νέου υποψήφια με το ΠΑΣΟΚ, αλλά με δικής της δήλωση τόνισε ότι δεν θα ήθελε να διεκδικήσει εκ νέου την ψήφο των πρεβεζάνων.
Μήπως στο άκουσμα της υποψηφιότητας της Στέλλας Βαρτελάτου το ξανασκέφτηκε, αλλά ήταν αργά και έτσι ''τυχαία'' ξέχασε να της ευχηθεί καλή επιτυχία;
Αξίζει να σημειώσουμε ότι στην αρχή του μηνύματός της η Αγνή Σμπόνια τονίζει: ''Ωστόσο, τη δεδομένη στιγμή, υπό το βάρος των τελευταίων πολιτικών εξελίξεων, δεν θα ταίριαζε καθόλου στον χαρακτήρα μου, να συγκρουστώ πολιτικά και με συντρόφους μου, που έκαναν μία άλλη επιλογή, χωρίς ωστόσο να έχω επί της ουσίας καμία ιδεολογική διαφωνία! Ο ρόλος της νεολαίας στη πολιτική πρέπει να είναι ενωτικός και να εγγυάται τη συνέχεια, το μέλλον και την ελπίδα. Πιστή στις αρχές μου, όπως και με τη στάση μου έχω αποδείξει από την πρώτη στιγμή που γνωριστήκαμε, θα αγωνιστώ προκειμένου το ΠΑΣΟΚ, να είναι η δύναμη συνέπειας και σταθερότητας της Χώρας μας.'' 
Και όμως ''συγκρούεται''  χωρίς ίσως να το κατάλαβε ή ίδια, αφού ''ξέχασε'' να αναφερθεί στο όνομα μιας υποψήφιας που όχι μόνο δεν έφυγε από το καράβι που λέγεται ΠΑΣΟΚ, αλλά συνεχίζει να τρέχει για το καλό του κόμματος…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!