Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΟΝ ΡΕΜΠΗ....




Ο Παναγιώτης Ρεμπή θα είναι υποψήφιος βουλευτής στο Ν. Πρέβεζας με το «Ποτάμι» του Σταύρου Θεοδωράκη.
Ο πολιτικός μηχανικός της εταιρείας Ρεµπής Παναγιώτης – Μπόκιας Γεώργιος & Σία Ε.Ε., αποδέχθηκε την πρόταση του κόμματος και θα είναι υποψήφιος βουλευτής Πρέβεζας στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.
Τον κ. Ρεμπή θα πλαισιώσει στο ψηφοδέλτιο, τουλάχιστον ένας ακόμη υποψήφιος.
Το atpreveza επικοινώνησε με τον Παναγιώτη Ρεμπή, ο οποίος δήλωσε: «Στάθμισα προσεκτικά και από πολλές πλευρές την απόφασή μου να είμαι υποψήφιος με το ''Ποτάμι''. Ο πολιτικός αυτός χώρος αποτελείται από σοβαρούς ανθρώπους, από ανθρώπους της κουλτούρας και του πνεύματος και δεν έχει σχέση με ό,τι φθαρμένο και παλιό, που είχαμε συνηθίσει στο πολιτικό σκηνικό.
Το ''Ποτάμι'' στη δύσκολη αυτή στιγμή για τη χώρα και το λαό της, έρχεται να κάνει τις ήρεμες και ήπιες φωνές να ακουστούν επιτέλους. Γιατί δεν ακούγονταν, την ώρα που η αλαζονεία των δύο κομμάτων που έφεραν τη χώρα στην κατάσταση που είναι, είχε πάντα ''βήμα'' να εκφράζεται.
Μετεκλογικά πιστεύουμε πως θα είμαστε ο ρυθμιστής μίας σοβαρής εθνικής προσπάθειας που θα διαπραγματευτεί την ήρεμη πορεία της Ελλάδας, εντός της Ευρωζώνης και παράλληλα σταδιακά θα φέρει τη ζωή του λαού μας στα επίπεδα που ήταν πριν.
Το ''Ποτάμι'' είναι ο χώρος ανθρώπων της εργασίας, της επαγγελματικής επιτυχίας, του πνεύματος, της... καθαρότητας και δεν έχει καμία δέσμευση απέναντι στο διεφθαρμένο σύστημα του παρελθόντος. Η Ελλάδα οδηγήθηκε σε καταστάσεις που ποτέ δε θα έπρεπε να ήταν, από αυτούς που το υπηρέτησαν.
Ελπίζω με τη δική μου παρουσία, το background και τις γνώσεις μου να προσφέρω στο Νομό Πρέβεζας, να προσφέρω σε αυτή την πορεία που έχει χαράξει το ''Ποτάμι'', καθώς έχω σκέψεις και για τον τόπο μας. Γι' αυτό και δέχθηκα να συμμετέχω στην προσπάθεια ως υποψήφιος βουλευτής, έπειτα από πολλές συζητήσεις.
Το ''Ποτάμι'' είναι ένας συγγενής χώρος για εμένα πολιτικά και εκφράζει νέες ιδέες, κόντρα στις ξεπερασμένες απόψεις, τις οποίες η κυρίαρχη οικονομική πολιτική έχει υποκαταστήσει.
Θα είμαι υπόχρεος σε κάθε πολίτη του Νομού Πρέβεζας, που θα με τιμήσει με την ψήφο του και θα κινηθώ σεμνά, ταπεινά και με αξιοπρέπεια, όπως άλλωστε κινείται και το ''Ποτάμι''».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!