Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

                                     
Στις εκλογές της 25ης Γενάρη απαίτηση των Ελλήνων πολιτών, ήταν η απελευθέρωσή μας από μια νέα εξάρτηση, που είχε  τη ρίζα της στην αιχμαλωσία των δημοκρατικών μας θεσμών.
 Αιχμαλωσία από μηχανισμούς ενός οικονομικού, πολιτικού και μιντιακού κατεστημένου που υπηρετείται από ένα πελατειακό σύστημα διακυβέρνησης.
Ως  υποψήφιος  νιώθω πως  έδωσα έναν καθαρό και έντιμο αγώνα  με ήθος και αξιοπρέπεια, κερδίζοντας  μια μεγάλη μάχη απέναντι στο κατεστημένο, στην κομματική αντιπαράθεση, χωρίς  κομματικούς μηχανισμούς, χωρίς δημοσιότητα και με πρωτοφανή αρνητική διαφήμιση, ενώ στο περιορισμένο χρονικό διάστημα των 15 ημερών  κερδίσαμε την συμπάθεια ακόμα και των αντιπάλων μας!
Το ποσοστό 3,06% στον δύσκολο Δήμου Ζηρού και συνολικά στον Νομό Πρέβεζας θεωρώ ότι συνιστά ένα καλό εκλογικό αποτέλεσμα όταν επιτυγχάνεται με αυτές τις εκλογικές συνθήκες……
Επειδή πάντα ήμουν εμμονικά  κομματικοποιημένος,  (λόγω καθοριστικών ιδεολογικών εμπειριών σε νεανική ηλικία) καχύποπτος απέναντι σε κάθε ηγεσία,  εκτίθεμαι  πολιτικά χωρίς κανένα προσωπικό συμφέρον  (και ειδικά στις περισσότερες περιπτώσεις  νομοτελειακά πάντα γύριζαν όλα εναντίον μου), σας καταθέτω τη συγκίνησή μου  για την αλλαγή που συντελέστηκε στην Ελλάδα κι ας μου βγει και σε “κακό”.
Να ευχηθώ κάθε επιτυχία στο δύσκολο έργο του νικητή των εκλογών, του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, καθώς και στον Αρτινό Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
 Να συγχαρώ τους εκλεγέντες βουλευτές του νομού μας και να τους ευχηθώ καλή δύναμη στην προσπάθειά τους για την ανάδειξη και την επίλυση των προβλημάτων του νομού μας.
Τέλος θέλω να καταδικάσω την απαράδεκτη ενέργεια του κ.  Αντώνη Σαμαρά,  συνέταιρο  του Ευάγγελου Βενιζέλου, να απουσιάζει κατά την παράδοση και παραλαβή της πρωθυπουργίας.
Η επιβράβευση από μέρους σας του καθαρού πολιτικού λόγου, της σταθερότητας των απόψεων και της έντιμης πολιτικής μου πορείας και διαδρομής, μου δίνει δύναμη να συνεχίσω.
 Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένειά μου.
Στους  συγγενείς μου που με στήριξαν.
Στους φίλους μου.
 Στους  ανώνυμους αγνούς  Δημοκράτες συμπολίτες  που στήριξαν καταρχήν το ΚΙΝΗΜΑ, αλλά και σε αυτούς τους συντρόφους  που  δεν μπορούσαν να με στηρίξουν, όμως μου έδιναν κουράγιο για την προσπάθεια που κατέβαλα ως υποψήφιος βουλευτής του νομού Πρέβεζας.
 Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους σας και έναν-έναν ξεχωριστά για την εμπιστοσύνη και την υποστήριξή σας στο Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών.
Σε καμία περίπτωση ο αγώνας δε σταματά εδώ.
Προχωρούμε δυναμικά με πίστη στις κοινές μας Αρχές και Αξίες.
Για μια Ελλάδα Αξιών, Δικαιοσύνης και Δημιουργίας.
Κώστας Σταύρος
Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Πρέβεζας
ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!