Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Ανακοίνωση Τσουμάνη

Επίσημη παραίτηση Τσουμάνη φερόμενος
αντικαταστάτης ο γιατρός Βασίλης Κατσαμώρης


Στην ανακοίνωση παραίτησης του ο Δημήτρης Τσουμάνης αναφέρει τα εξής:«Αγαπητές Φίλες και Φίλοι,
Νιώθω την υποχρέωση να σας ανακοινώσω την απόφασή μου να μην είμαι
υποψήφιος στις πρόωρες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.

Ήταν πολιτική επιλογή στην οποία είχα καταλήξει από καιρό και σκόπευα να την ανακοινώσω έγκαιρα.
Όμως η προκήρυξη των εκλογών πρόωρα, με αναγκάζει να επισπεύσω αυτήν την ανακοίνωση έχοντας αγωνιστεί σαν μέλος της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας επί εικοσαετία για την προάσπιση των συμφερόντων του νομού μας, έδωσα πολλές μικρές και μεγάλες μάχες, πέτυχα νίκες, γεύτηκα ήττες, έχοντας πάντα δίπλα μου εσάς τους συμπολίτες μου.
Σας βεβαιώνω ότι προσπάθησα όσο μου το επέτρεπαν οι δυνατότητές μου για τη λύση των τοπικών προβλημάτων, κάτω από αντίξοες συνθήκες με προσωπικό κόστος, διανύοντας μια πορεία συχνά μοναχική. Η διαδρομή μου ήταν μια διαδρομή εντιμότητας απόλυτα ταυτισμένη τόσο με τις λαϊκές μου καταβολές όσο και με την ιδεολογική μου άποψη.
Γνωρίζω ότι αρκετές πολιτικές πράξεις όπως η ψήφιση επώδυνων νομοθετημάτων, πίκραναν αρκετούς από εσάς, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι συνέβαλα στην προσπάθεια ανόρθωσης της χώρας μέσα από μια ανηφορική πορεία προς τα εμπρός, με στόχο την ανάπτυξη.
Αυτή την ιδεολογική προσέγγιση θα την κρίνετε οι ίδιοι σύντομα.
Αγαπητές Φίλες και Φίλοι
Θεωρώ ότι ο πολιτικός μου κύκλος έκλεισε. Στην ιδιότυπη αυτή σκυταλοδρομία θα χαρώ να δώσω τη σκυτάλη στον επόμενο βουλευτή του νομού μας που θα προέρχεται από το χώρο της Νέας Δημοκρατίας, της μεγάλης αυτής δημοκρατικής παράταξης.
Έχοντας διανύσει αυτή τη διαδρομή από την αφετηρία μέχρι το τέρμα της, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω πρώτα από όλους την οικογένειά μου για την υπομονή και την ανοχή της. Θέλω να ευχαριστήσω τον Κώστα Καραμανλή και τον Αντώνη Σαμαρά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξα. Τους Ηπειρώτες συναδέλφους μου, τους εκπρόσωπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, τους συνεργάτες και τέλος μα πάνω από όλους θέλω να ευχαριστήσω εσάς τους συμπολίτες μου και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την εκτίμηση σας στο πρόσωπό μου.
Εύχομαι σε όλους υγεία και βελτίωση της ζωής προσωπικής και οικογενειακής.
Ο τέως βουλευτής Πρέβεζας
Δημήτριος Τσουμάνης.«

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ!